Du må rope ut når du har fått testet den litt. Har vurdert en selv.Nei da
Den har sannelig et navn.
"Zhige ZG-K 102"
Du må rope ut når du har fått testet den litt. Har vurdert en selv.Nei da
Den har sannelig et navn.
"Zhige ZG-K 102"
Strømmer når sant skal sies,Da kom den............. Endelig !!!
Vis vedlegget 1176137
Vis vedlegget 1176138
Vis vedlegget 1176139
Solidt og fint Cover.
Kjører akkurat nå i vasker´n.
Gleder meg til å lytte![]()
Jeg ROPERDu må rope ut når du har fått testet den litt. Har vurdert en selv.
Dagens beste formulering!kinesisk "quality control"
er lengere vekk enn en by på Russlands østkyst
Det har vore fleire trådar på Vinylengine om slike kinesiske mc-pickuppar. Konklusjonen er vel at dei er ok etter retipping (inkl ny nålefane).Jeg ROPER![]()
Når sannt skal sies (og det skal de jo), så er jeg langt fra tilfreds. Hadde (små) problemer med å få det til å
spore 100% riktigt i høyre kanal. En tur unner mikroskopet gav forklaringen.
Nålen sitter ikke rett i cantilever, og cantilever sitter ikke rett i forhold til huset = kinesisk "quality control"
er lengere vekk enn en by på Russlands østkyst.
Det sagt, så lyder den av for mye mellemtone, svak bass og øverste diskanten er noe fraværende.
Jeg har lagt en dispute på Ali, der jeg forlanger det fulle beløp tilbake uten å returnere den. Vil jo koste
1/4 av prisen bare å sende den tilbake, og max beløp du kan få i "refund", er det du har betalt. Altså IKKE
import VAT´n.
Summa summarum....... bli vekk...... ikke verdt pengene i det hele tatt. Hva faen kompissen tenkte, da han
sa, at "den spiller godt" er ikke godt å vite. Kanskje det bare var min, som er produsert i en søppelspann.....
Jeg har nå min tvil![]()
Beklager. Har slettet innlegget, men god helg gjelder fortsatt@TTs ........ Bare hold kjeft nå![]()
![]()
![]()
Har rettet signaturen din .......
"ADVARSEL:
Mine innlegg kan inneholdespor av lykke og gledemobning"![]()
Uhh, der er jo kaos i Danmark...
Snøballskrig i pensionist-landsby´n??Dere har jo muligheter for å lage Snømann, og ha snøbellkrig?
Snør Snøre Smøre StøreSnør her i Stavanger i dag også. Regjeringen må gå!
Han her kastet snøball da han var 95 år gammel, du @HasseBasse er bare ungdommen i forhold:Snøballskrig i pensionist-landsby´n??![]()
Fint med meg, men finner ingen her i ommrådet, som har lyst på slikt![]()
Jeg vet, jeg vetHan her kastet snøball da han var 95 år gammel, du @HasseBasse er bare ungdommen i forhold: