Dette sier vel veldig mye om deg, og ingenting om FRP.Hvis det ble foretatt en undersøkelse i de politiske partiene om hvem som benytter seg av de prostituertes tilbud, vil jeg ikke bli overrasket om FRP topper den lista.
Mvh
OMF
|
Dette sier vel veldig mye om deg, og ingenting om FRP.Hvis det ble foretatt en undersøkelse i de politiske partiene om hvem som benytter seg av de prostituertes tilbud, vil jeg ikke bli overrasket om FRP topper den lista.
Hva sier det om meg ?Dette sier vel veldig mye om deg, og ingenting om FRP.
Mvh
OMF
Skulle vel være undøvendig å diskutere dette, er vel ganske åpenbart. Men det sier jo at du har ganske stygge fordommer mot en ganske stor del av det norske Storting.Hva sier det om meg ?
En bør da ha stygge fordommer mot dem alle, sunn skepsis.Skulle vel være undøvendig å diskutere dette, er vel ganske åpenbart. Men det sier jo at du har ganske stygge fordommer mot en ganske stor del av det norske Storting.
Mvh
OMF
Man kan da være dum fordi om man har høy utdannelse.Til de som lever i den villfarelsen at Frp-politikere er så dumme, så hørte jeg nylig at utdanningsnivået til stortingspolitikerne fra Frp er høyere enn det de i Ap har.![]()
Kilde?Til de som lever i den villfarelsen at Frp-politikere er så dumme, så hørte jeg nylig at utdanningsnivået til stortingspolitikerne fra Frp er høyere enn det de i Ap har.![]()
Man kan da være dum fordi om man har høy utdannelse.
Dette er god underholdning. Hjernevasket sprøyt. Snakk om å sage over grenen man sitter på.Et godt poeng, folk har for sterkt tiltro til teknokratene i dette pseudoteknokratiske autoritative kapitalhierarkiet.
Om du har et poeng, ikke bare injurierende svada, ber jeg deg vennligst komme med det!Dette er god underholdning. Hjernevasket sprøyt. Snakk om å sage over grenen man sitter på.
Nå må du snart begynne på historiestudiene dine.
Det forauser meg at så mange trur vi har politisk styring.
Politisk styring har vi i svært liten grad vil jeg påstå.
Som OFTEST er det PENGENE som styrer oss og Storting.
Det er jo ikke stortingsrepresentantene som er dumme. Hvem vil vel ikke sitte på tinget med de lønnsbetingelsene, pensjonsordningene og innflytelsen man får der. Jeg skulle gjerne sittet noen år for FrP, KrF, AKP M-L eller hvem nå det skulle være.Til de som lever i den villfarelsen at Frp-politikere er så dumme, så hørte jeg nylig at utdanningsnivået til stortingspolitikerne fra Frp er høyere enn det de i Ap har.![]()
FRP har vel fler medlemmer enn de som sitter på stortinget.Skulle vel være undøvendig å diskutere dette, er vel ganske åpenbart. Men det sier jo at du har ganske stygge fordommer mot en ganske stor del av det norske Storting.
Mvh
OMF
Det kunne vært interessant om du kunne dokumentere dette. Altså at tilhengere av Frp er mer kriminelle enne populasjonen totalt.FRP har vel fler medlemmer enn de som sitter på stortinget.
Det har vært gjort undersøkelser blandt de forskjellige partiene når det gjelder hvem som har de mest kriminelt belasta medlemmene, og der kom FRP ut dårligst. Så at noen av de ikke også skulle benytte muligheten til å oppsøke prostituerte tror jeg er ganske sannsynlig. Det virker som en del av medlemsmassen har en ganske utagerende livsførsel. Og det er greit nok det, men det henger ikke sammen med at de samtidig skal være moralens voktere og rope på strengere straffer, og være bekymra for at vanlige folk ikke føler seg trygge på gata.
Jeg skrev ikke at tilhengere av FRP er mer kriminelle enn populasjonen totalt.Det kunne vært interessant om du kunne dokumentere dette. Altså at tilhengere av Frp er mer kriminelle enne populasjonen totalt.
Jeg skrev ikke at tilhengere av FRP er mer kriminelle enn populasjonen totalt.
For noen år siden ble det foretatt en slik undersøkelse. Dette er noe jeg husker. Har i farta ikke mer dokumentasjon enn den jeg har i hukommelsen.
TV 2 hadde det også framme i nyhetsbildet.Jeg lar meg ikke lure av usunn proppeganda fra media da spesielt dagbladet og vg.dem har sjelden og aldri ordentlige nyheter.
Mvh
Ok, da kan vi glemme den påstanden. Inntil videre er altså Frp medlemmer like lovlydige som resten av populasjonen.Jeg skrev ikke at tilhengere av FRP er mer kriminelle enn populasjonen totalt.
For noen år siden ble det foretatt en slik undersøkelse. Dette er noe jeg husker. Har i farta ikke mer dokumentasjon enn den jeg har i hukommelsen.
O herre gi meg styrke.Ok, da kan vi glemme den påstanden. Inntil videre er altså Frp medlemmer like lovlydige som resten av populasjonen.![]()
Nei og nei ser du virkeligt på den derre bosskanalen tv2TV 2 hadde det også framme i nyhetsbildet.
Du finner det på hjemmesidene til Stortinget, Oddgeir. Orienter deg!Det kunne vært interessant om du kunne dokumentere dette. Altså at tilhengere av Frp er mer kriminelle enne populasjonen totalt.
Nei, det bare virker sånn pga at tankegangen i Fr.p er så foreldet. Lurer på når de skal oppdage klimaforværringene?Er det ikke mest eldre mennesker som stemmer FrP?
Amen ;DO herre gi meg styrke.
FrP er enig at vi har klimaforandringer, men de er ikke enig/sikker i at det skyldes menneskapt forrurensing. Veldig takknemlig for det er et parti som har brukt fornuften i denne saken og ikke diltet etter den populære lærdomsvinden som har klare logiske brister.Nei, det bare virker sånn pga at tankegangen i Fr.p er så foreldet. Lurer på når de skal oppdage klimaforværringene?
Hva er da den logisk fornuftige veien i miljøspørsmålet?FrP er enig at vi har klimaforandringer, men de er ikke enig/sikket i at det skyldes menneskapt forrurensing. Veldig takknemlig for det er et parti som har brukt fornuften i denne saken og ikke diltet etter den populære lærdomsvinden som har klare logiske brister.
Er ikke verdens eldste yrke prostitusjon? Jeg trodde dette levde i beste velgående?
-k
Man må være villig til å lytte til hele forskermiljøet. Det er innlysende hvis man ønsker å finne et svar. Som vidt meg bekjent er Frp det eneste av de store partiene som gjør dette. Men å gå imot vinden er ikke populært.Hva er da den logisk fornuftige veien i miljøspørsmålet?
Skal hver og en analysere empiriske data og komme fram til en personlig konklusjon, eller skal vi lytte til andre?
I så fall, hvem skal vi lytte til? De mest publiserte forskerne, gjennomsnittet eller medianen av verdens klimaforskere?
Skal vi tillegge type-1 og type-2 feil forskjellig vekt? Er det like galt å ta for store forholdsregler som for små, eller er det slik at en 30% sannsynlighet for katastrofale menneskeskapte miljøendringer er tilstrekkelig til å gjøre endringer i våre handlinger som kan skade økonomien, men som er småtterier i forhold til 90%-kvantilen av predikert resultat av å gjøre ingenting?
Kan man forsvare at politiske partier "graver fram" forskere som er utstøtt av fagmiljøet og som publiserer lite, men som "tilfeldigvis" har et syn som passer inn med partiets? Vil ikke det i praksis si at vitenskapen har spilt falitt?
-k
Betyr det at FrP egentlig bedriver scientific review og greier å komme til grensesprengende konklusjoner som har gått andre hus forbi?Man må være villig til å lytte til hele forskermiljøet. Det er innlysende hvis man ønsker å finne et svar. Som vidt meg bekjent er Frp det eneste av de store partiene som gjør dette. Men å gå imot vinden er ikke populært.
Dette er en av FrP "nøklene", FrP tat seg tid til å lytte til folk og grasrota. Venstresiden kjører på med sin ideologi ofte uten å ta hensyn eller lytte til andre meninger.
Jeg benekter at tafsing på småjenter er en del av det Frp står for.Tafsing på jenter var muligens et dårlig eksempel siden det vel primært er lederne i FrP som gjør dette, ikke velgerne.
Er det verre enn å f.eks hevde at det som er forlokkende med kommunisme er muligheten til å sitte på sofaen og la andre gjøre jobben?
Benekter du at FrP utad gir inntrykk av at straff og straffbarhet skal endres ganske radikalt i forhold til status quo?
-k
Hvor tar du dette fra? Kan du dokumentere at Frp mener dette eller er det bare et forsøk på å være morsom?1.En viktig del av FrP-koden er jo at kriminalitet begått av "vanlige folk" så som 160km/t i 60-sonen, skattesnyteri, tafsing på ung-jenter, hjemmebrenning etc skal bli straffefritt.
Samtidig skal kriminaliteten begått av røkla straffes med 21års fengsel, såsom veskenapping, vold (unntak:egen familie), etc.
2."Folk flest" har en utrolig stor evne til å ikke se urett som ikke angår dem selv. "Hva så om en innvandrer blir uskyldig straffet for narko-salg, han har sikkert gjort noe annet galt" synes å være mantraet. De samme ville oppfatte det som hårreisende å få en vilkårlig dom mot seg etter mistanke om fyllekjøring ("neida, vi mistet blodprøven, men du har sikkert fyllekjørt før. Opp til Hedmarken og spikre paller med deg...").
.
-k