Jeg har jo allerede sub, så jeg er sikker på jeg ikke trenger subMangel på relevante svar har aldri stoppet HFSere fra å kommentere, i så måte ønsker jeg ikke skille meg ut!
Har bare et lite spørsmål: Du er sikker på at du trenger sub?

Hvorvidt det trengs sub i oppsettet kan det sikkert være mange meninger om, men jeg har blir vant til det og liker tilskuddet suben gir. For meg handler det bare om å hjelpe litt ekstra fra der høyttalerne begynner å rulle av. Litt mer fundament og tørrhet/stramhet ift i dag hadde vært av det gode (tror jeg), og så har jeg lyst å forsøke med to subber og se om det gjør en forskjell. Jeg liker hvordan høyttalerne mine spiller og har ikke som mål å tilføre noe ekstra oppover i frekvens gjennom høy deling, og nettopp på grunn av lav deling gjør kanskje at det blir/er lettere å integrere subb(er) i oppsettet mitt. Kanskje den lave delingen også gjør at jeg kan klare meg med subber i den mer rimelige prisklassen

Jeg har altså ingen tanker om å nå dem med røslige løsninger og aktiv drift til knærne på dette. Dette handler bare om litt ekstra påfyll i et allerede ok oppsett……og sikkert også den forandring fryder greien