Hei dusten @RoDaHei guru @Karmana
Siden jeg er forutbestemt til å følge i dine fotspor, så bør jeg sikkert prøve og påvirke i en retning jeg selv liker.
I egne ører, eller etter egen opplevelse i alle fall, så er det kun REL og Kef som har funket på musikk. (Begrenset erfaring, men likevel)
Min egen KC62 overbeviser ingen på målinger eller kapasitet, men fungerer ganske så fint synes jeg. Veldig fint på musikk synes jeg.
Den er satt opp sånn at det aldri er noen ulyder/unoter og den begrenser seg selv om det trengs uten at du trenger å bekymre deg. Teknisk kul liten klump som har noen finurlige løsninger. Har (dessverre?) ikke noe DSP bortsett fra noen innstillinger som wall, corner og sånt. Har mer greier om den brukes sammen med andre aktive Kef-er. Bruker høynivå inn selv, mest pga at jeg liker tanken på "samme lyd" inn til sub som fra forsterker til høyttalere.
Jeg tenker litt tanker om en til, men stresser ikke, og tenker også litt på KF92 som er en litt mer "røslig" klump.
SVS micro 3000 kan være noe å tenke på, de har app og sånt for innstilling.
mvh

Takk for den! Har tenkt litt på KC62, og det er fremdeles ikke uaktuelt med et par av dem. Tror likevel en KEF sub er mer aktuelt sammen med KEF høyttalerne jeg har sammen med TV i stuen (må bare bli ferdig med å overbevise kona

Fin video, og SVS micro 3000 har en sympatisk pris, men jeg kan ikke se at det er høynivå kobling på den…..