- Ble medlem
- 11.02.2002
- Antall liker
- 1.244
Da setter vi en tusenlapp på det. Jeg vedder på at Tesla fremdeles produserer personbiler etter 2027. Jeg vippser deg om jeg tar feil.jepp, når tror du? 2029
Ok?
Da setter vi en tusenlapp på det. Jeg vedder på at Tesla fremdeles produserer personbiler etter 2027. Jeg vippser deg om jeg tar feil.jepp, når tror du? 2029
Takk for svar. En ID7 er kanskje ett bedre kjøp.
He he - Har tatt en skjemdump av dette og lagret...For ordens skyld. Jeg visppser selvsagt også
Eg tenkjer at "alle andre" viser at at bilbransjen kanskje ikkje er ein veldig spanande stad å vera for dei som vil tena store pengar raskt, "move fast and break things" og slikt. No har dei realitetane byrja å visa seg for Tesla også. Når konkurrentane (først og fremst Kina) byrjar å gjera Tesla like bra som Tesla, er det ikkje så enormt med vekst å henta framover.taper også stort i Kina som var det nest største markedet. 2 år er nok litt kort tid men det er lov å håpe.
Her er januartall for Tesla i Kina til info.Eg tenkjer at "alle andre" viser at at bilbransjen kanskje ikkje er ein veldig spanande stad å vera for dei som vil tena store pengar raskt, "move fast and break things" og slikt. No har dei realitetane byrja å visa seg for Tesla også. Når konkurrentane (først og fremst Kina) byrjar å gjera Tesla like bra som Tesla, er det ikkje så enormt med vekst å henta framover.