Bil, båt og motorsykkel Elbiler

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• bambadoo

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Antall liker
    13.366
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Spekulerer litt nå men... Alle dekktester er med helt nye dekk. Da gjelder det å "vinne" disse for å sette en så høy pris som mulig og selge mye. De aller fleste kjører vinter og sommerdekk flere sesonger. Det testes aldri noen år gamle dekk. Da tror (spekulerer nå) jeg at resultatet kanskje hadde vært noe endret. Sett over helt livsløp til dekkene så er det ikke sikkert at testvinnerene det første året er de som totalt sett er best?

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    3.021
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Mulig jeg kjører altfor lite men bytter aldri ut dekk fordi de er utslitte, men heller på grunn av dato.
    Favorittdekk michelin super sport, sport 5 og cup2 (men disse er livsfarlig vår/høst, så kun for sommer/bane)

Mulig det blir annerledes med elbil?
    Eller er det skeivslitt (henger kanskje sammen med understell som slites)

Dr_BASS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.12.2013
    Antall liker
    3.021
    Sted
    Rælingen
    Torget vurderinger
    4
    Spekulerer litt nå men... Alle dekktester er med helt nye dekk. Da gjelder det å "vinne" disse for å sette en så høy pris som mulig og selge mye. De aller fleste kjører vinter og sommerdekk flere sesonger. Det testes aldri noen år gamle dekk. Da tror (spekulerer nå) jeg at resultatet kanskje hadde vært noe endret. Sett over helt livsløp til dekkene så er det ikke sikkert at testvinnerene det første året er de som totalt sett er best?
    Det spørs veldig hvordan de lagres og utslaget er størst på vinterdekk.
    Men ja, skulle vært flere sånne tester. Men er jo alltid tusen variabler så dekktest er jo bare veilledende uansett

• Liker
    Reaksjoner: ptb
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn