Søkeresultater

  1. W

    Erks skriblerier

    Ja, nå er bare å gjøre det du må.😀 Veldig artig tråd å følge.👍
  2. W

    Mala Audio - Distributør av Popori Acoustics elektrostat høyttalere

    Låt knallbra på messen i Polen!
  3. W

    Hvorfor "låter" strømkabler forskjellig (sikkert utdebattert og utskjelt)...

    «Audio Quist», er det noe danske greier?
  4. W

    Den store kabelavledningstråden

    En god strømkabel skal ha "high dump-rate" for ikke å låte dritt. :D
  5. W

    Finnes det noen "tweaks" som er så "over the top" at ingen går på de?

    Ser jo ut som juletrepynt.😂 Tror jeg må en tur på loftet i morgen.
  6. W

    Anbefaling av 11-12 AWG kabler

    Jo, en 12 AWG tråd er 3,3 mm2 som trådstarter sier .
  7. W

    Aavik I-880 - En makt demonstrasjon!

    Hmm... den var ikke stor! Antar at vi snakker om en switchmode strømforsyning. Den lille MeanWell saken er antagelig power til div. display, fjernstyring, reléer osv.
  8. W

    Aavik I-880 - En makt demonstrasjon!

    Hvor er nettrafoen hen? Jeg ser bare en liten switchmode sak fra kinesiske MeanWell. Ligger trafoen i bunnen, under det som vises på bildet?
  9. W

    Diverse Innmat.. Hva du vil!!!

    Hvor er nettrafoen? Ser bare en liten switch mode sak fra kinesiske Mean Well. Så den i Polen. Lekker sak.
  10. W

    Lytteinntrykk: Nye Coanda fra Whistler Audio

    Fint de har kommet "helskinnet" frem. I helgen er det bare å krumme ryggen og gjøre det du må. :) Bildet lyver på fargen... i alle fall hos meg. De ser imidlertid fine ut i koksgrått også! ;) (Husk retningspilene ved kabelspadene.)
  11. W

    Nyhet hos Endpoint - Thöress

    Veldig kule saker. Fint håndverk inni.😎
  12. W

    Finnes det noen "tweaks" som er så "over the top" at ingen går på de?

    Tror tanken er at «kulelageret» inni dem skal fungere på samme måte som spikes?
  13. W

    Finnes det noen "tweaks" som er så "over the top" at ingen går på de?

    Ansuz demperene fjærer ikke, og de er ikke vektavhengige når det gjelder å dempe resonaner.
  14. W

    Lytteinntrykk: Nye Coanda fra Whistler Audio

    Hei, Gismo, Sender deg pm.
  15. W

    Lytteinntrykk: Nye Coanda fra Whistler Audio

    Da er et sett SILVIA GRAND HT-kabler på vei til en entusiast her på HFS. 99,999% rent single crystal sølv (OCC) i naturfiber. PTFE-folie holder geometrien på plass samtidig som den beskytter mot omgivelsene. Passiv karbonskjerm. Ytterstrømpe av basalt (lavafiber). Denne er både antistatisk og...
  16. W

    Ine bygger High End Amplifiers

    Hvis dette hadde vært en kabelskeptiker-tråd ville du fått beskjed om at utstyr som måler likt også låter likt. ;)
  17. W

    Forsman Feed høytalerkabler

    Forsman selv har gitt seg. I lokalene deres er det nå et kunstgalleri. I tvil om firmaet fremdeles er i aktiv drift.
  18. W

    Hvilke kabler bruker kabelskeptikerne?

    Kablene dere nevner overfor er alt for dyre!! "Aftermarket-kabler" kommer ikke billigere enn dette. Da må de i så fall være gratis. :)
  19. W

    Hvilke kabler bruker kabelskeptikerne?

    https://www.merriam-webster.com/dictionary/aftermarket
  20. W

    Den store kabelavledningstråden

    Nei, det er gull/sølvlegering, men litt usikker på jordlederen på bildet.
Topp Bunn