Søkeresultater

  1. W

    Skal lage ny Shindo Claret klone

    Veldig coolt! Gleder meg til fortsettelsen!😎👍
  2. W

    Skal lage ny Shindo Claret klone

    Ja, de kom veldig fort!👍 Du finner anbefalinger vedr. type drillbits ved å Google. De som selger turret boards selger ofte drillbits også. Det er et engelsk firma som selger/solgte boards i teflon. Det blir jo akkurat som å borre i ost!😀 For de litt «slappe»...
  3. W

    Skal lage ny Shindo Claret klone

    Hva tenker du om strømforsyning? Tror originalen benytter ringkjerne og dioder.
  4. W

    Skal lage ny Shindo Claret klone

    Ikke så vanlig å se slike kretser lenger. I dag er det trafoer og gyratorer som er hot, og ikke katodefølgere.;) Har hørt mye bra om denne. 500k lin på inngangen er ikke hverdagskost. Du kan kanskje ikke bytte dette uten videre til f.eks. 50k pga. tilbakekoblingen?
  5. W

    Turret terminals - Hvordan festes/monteres disse på beste måte?

    Disse "loddetårnene" finnes også med M2-gjenger + mutter. De som man "klinker" fast sidder dønn. Har brukt begge deler. Kjøpte mine herfra...
  6. W

    Ine bygger High End Amplifiers

    Nei, da er det jo ikke et problem siden kondensatorene dine over tid har en feilrate på 0. ;)
  7. W

    Ine bygger High End Amplifiers

    Kan det hindre kjøling? Vet ikke hvor varm denne strømforsyningen blir? Flott arbeid som vanlig, Ine! Ville kanskje ha forsøkt å få låsen på stripsene som holder kondisene på plass, på undersiden av printet. ;)
  8. W

    Ine bygger High End Amplifiers

    Min lærer i pålitelighetsanalyse ville ha frosset på ryggen over sannsynligheten for feil med 50 kondensatorer! ;)
  9. W

    En lydmanns bekjennelser - i stua til atlerovik

    Vil bare presisere: Jeg har bare levert tråd/isolasjon. Skal ikke skryte på meg det fine håndverket til Olof.😉
  10. W

    En lydmanns bekjennelser - i stua til atlerovik

    Veldig flott sluttresultat fra Olof. Blir artig å følge etterhevert som du får spilt litt på dem. 😎
  11. W

    OU812 sin vegg av lyd

    Gratulerer! :)
  12. W

    Drøbak by night

    Mener EY500 = Svetalana 6D22S som har en oppvarmingstid på 30 sek. Tåler masse juling! Burde holde til det meste. :) Neppe bruk for et ekstra bryterarrangement.
  13. W

    Hjemme hos Fosse

    Det er vel bare å forkobre den på Gundersen Galvano? Krever trolig en eller annen form for beskyttelse mot irring dersom man ikke er pusseglad.😉
  14. W

    Mitt anlegg.

    Og der gjorde det ikke skam på seg.😀 Ekstremt flott!😎
  15. W

    En lydmanns bekjennelser - i stua til atlerovik

    Det stemmer de var i sølv, _RoDa. Sølv med høy renhet og brukt riktig, låter generelt ikke "sølv". Manges formening om at sølv låter tynt og frempå skyldes nok uheldige erfaringer med forsølvet kobber.
  16. W

    Ønsker anbefaling Nye gulvstående høyttalere

    GoldenEar Technology. Kampanje hos Gjallarhorn i Asker. Verdt en lytt. :) https://www.hifisentralen.no/forumet/threads/kampanje-goldenear-technology.103265/
  17. W

    Audio Note byggesett

    Det vil jeg gjerne. :) Ganske hektisk her akkurat nå. Sender deg en pm når jeg har fått hodet over vannet.
Topp Bunn