Ikke så vanlig å se slike kretser lenger. I dag er det trafoer og gyratorer som er hot, og ikke katodefølgere.;) Har hørt mye bra om denne.
500k lin på inngangen er ikke hverdagskost. Du kan kanskje ikke bytte dette uten videre til f.eks. 50k pga. tilbakekoblingen?