Det er en AVC med 6 stk. innganger og 1 stk. utgang. Basert på såkalte amorfe ringkjerner som OEM produseres i Taiwan av MAG. Svært ren kobbertråd. 24 trinn via en spesialutviklet vender som sitter direkte på trafoene. Utrakort signalvei!! Seiden inngangsvelger. Internkabel i enten OCC kobber...
Ser flott ut... objektivt sett..;) Spent på hva du synes om lyden etterhvert. Når det gjelder loddetårna, så finnes det jo som du sikkert vet, mengder av ferdige boards med øyner eller tårn. Sjekk f.eks. Hificollective eller Partsconnexion.
Du må isolere selv. Etter å ha tatt en rask titt, finner jeg bare 99,9% renhet hos Grenland. Dersom du ønsker høyere renhet, kan KA Rasmussen på Hamar levere det.