Søkeresultater

  1. W

    Den store kabelavledningstråden

    Det er ikke korrekt. Trådene er laget av en "unik sølv/gull-legering" i følge nettsidene til Gryphon samt webshopen til OHC, hvis det dreier seg om Vanta. Det tror jeg det gjør. ;) Vanta
  2. W

    Hifi-stuen

    Helt enig! Moderatorene pleier å være svært "på" når det gjelder ufine innlegg. I denne tråden virker det som om det ikke er noe filter i det hele tatt!
  3. W

    Erfaring med billige kinesiske forsterker kits

    Som en sa på DIYaudio.com: "Remember that DIY creations have a tendency to explode, catch fire or both". :)
  4. W

    Technics SP10r Plint bliver til

    Lekkert! (y) Takk for at du deler!
  5. W

    Audio Notes venner

    Det bryr ikke kinesere seg om... bare det er dyrt. ;)
  6. W

    Line source Satori TX «Moelva»

    Mye av det jeg har sett av forsøk på DIY ender opp som noe ræl, men dette var "something completely different"!:cool: Fantastisk flott! Kudos!
  7. W

    legge inn bilder

    Stemmer det at man ikke kan legge inn bilder fra egen maskin (lokalt) i en PM? Får det lett til i annonser, men alle bildeknapper i en PM krever en ekstern link, så vidt jeg kan se.
  8. W

    Hifi-stuen

    Ja, det var det jeg mente.:)
  9. W

    Hifi-stuen

    @larsmartin: Dette må du få gjort noe med ASAP. Det "stikker" som en nål i øyet. :)
  10. W

    Målbare forskjeller på kabler.

    Nå var vel den sistnevnte en "billig-kabel" som ble solgt dyrt. ;)
  11. W

    Målbare forskjeller på kabler.

    Interessant tråd: https://www.whatsbestforum.com/threads/audibility-of-audio-cables-study-by-university-of-south-carolina-columbia-south-carolina-u-s-a-under-professor-millind-n-kunchur.35352/
  12. W

    Lytteinntrykk: Nye Coanda fra Whistler Audio

    Hadde en webside med put-in-basket for mange år siden. Lenge til det blir noen bærekraftig business ut av dette. ;) Har dessverre ingen kabler å tilby for øyeblikket. Tomt for stort sett det meste av materialer. Vi få se til høsten.
  13. W

    Strøm relatert Isotek vs ansuz

    Hvis det ikke er power ampen du skal drive, synes jeg Stromtank S-1000 (kr. 150k) virker om et spennende alternativ. Med sin "off-the-grid"-modus får man 100% batteridrift... så vidt jeg har forstått.
  14. W

    Lytteinntrykk: Nye Coanda fra Whistler Audio

    Så hyggelig at du er fornøyd. :) Ser også at du har et ganske heftig anlegg, så da er det ekstra gøy. "Topp of the line"-kablen Quant er på tegnebordet. Vi få se hva som skjer utover høsten. ;)
  15. W

    Diverse Kina varer

    Har begynt å handle fra India i stedet.
  16. W

    Lytteinntrykk: Nye Coanda fra Whistler Audio

    Utfordringen her ligger i at dette lett blir kostbart dersom man behøver litt "gods" i kablen, og ikke klarer seg med tynne lisser, fordi man har et meget lettdrevent system. I tillegg må det tas høyde for at det må lages diverse prototyper. Det finnes ikke veldig mange HT-kabler på markedet i...
  17. W

    Diverse Irritasjonstråden

    Folk som hiver dritten fra bikkjene sine i MIN søplekasse!
  18. W

    Diverse Irritasjonstråden

    Mulig det er nevnt, men at saksen jeg kjøpte var emballert slik at jeg måtte ha saks får å åpne den!
  19. W

    Diverse Irritasjonstråden

    Folk som setter igjen handlevogna på parkeringsplassen utenfor Kiwi, og gjerne i et av de oppmålte parkeringsfeltene!:devilish:
  20. W

    Tidenes peneste bildesign

    Bizzarrini 5300 Strada! Bizzarrini fikk sparken hos Ferrari og kom deretter opp med bl.a. 5300 Strada, som mange umiddelbart tror kommer fra stallen til den steilende hesten.
Topp Bunn