Søkeresultater

  1. W

    Forsterkere KT120 basert forsterker performance ?

    Spennende, men husk at trafoer og choker i god kvalitet lett blir veldig dyre med dårlig kronekurs og frakt.😎
  2. W

    KrazyIvan# the Way of own Krazyness

    Dette blir spennende!👍😎
  3. W

    Gjallarhorn er norsk importør av Pilium

    Det kan jeg love deg at det gjør! Det finnes en rekke "ultra high-endere" som for lengst har forlatt HFS, eller aldri har frekventert forumet. ;) Flott agentur, forresten. (y)
  4. W

    Plutselig støy med vinyl-riggen

    Har SUT og/eller riaa ground lift switch?
  5. W

    Er det noen her som vet om en rensespray til phono plugger?

    CaigLabs har en rekke gjennomprøvede industrielle produkter til formålet: https://caig.com/deoxit-d-series/ Når det gjelder påføring av kontaktvæske der hvor det er vanskelig å komme til, kan tannstikkere i børsteform fungere. "Squalene oil" som nevnes ovenfor, behøver ikke nødvendigvis komme...
  6. W

    Sellarz Audio Technologi lanserer nytt LAN filter LNF-10GuM (10 Gbps isolator, Mu Metal Shield)

    Finner ikke noen pris eller link til produktside.
  7. W

    Tape Vinyl Rør horn og noen "avsporinger"

    Hadde selv tenkt å lage print til DC-link kondensatorer og ground lift (med diodebro) vha. KiCad, men droppet det. Begge printtyper finnes tilgjengelige allerede. Bartola (Ale Moglia) har gjort jobben når det gjelder DC-link... hvis man ikke absolutt må lage dem selv.;) Thomas Mayer monterer...
  8. W

    Tape Vinyl Rør horn og noen "avsporinger"

    Hva er de til g2 for noe? Har du etset printerne selv? De til høyspenningen ser ut til å være T-reg fra Jan Didden?
  9. W

    Tape Vinyl Rør horn og noen "avsporinger"

    Dette er artig og lærerikt å følge med på! Spent på hvordan du kommer til å implementere det med at platen skal skyves inn!:cool: Har en preamp med 2C22 trioder i prosjektboka. (Det som skal utføres i løpet av 10 år. ;) ) For å få så korte som mulige kabler til de to top capsene, har jeg tenkt...
  10. W

    Tape Vinyl Rør horn og noen "avsporinger"

    https://www.aliexpress.com/item/1005004519572683.html?spm=a2g0o.detail.0.0.4a58oOGHoOGHdi&gps-id=pcDetailTopMoreOtherSeller&scm=1007.40000.327270.0&scm_id=1007.40000.327270.0&scm-url=1007.40000.327270.0&pvid=06ae310f-033a-41f5-ab5d-8f3be32084c8&_t=gps-id:pcDetailTopMoreOtherSeller,scm-url:1007.40...
  11. W

    gismo`s musikk-stue

    Spent på hvordan volumkontrollen føles. Vaklete pga. alt leamikket og tannhjul?
  12. W

    Tape Vinyl Rør horn og noen "avsporinger"

    Heter de virkelig Audiogon 410? Den varianten av 10 trioden har jeg aldri hørt om… enda så mange jeg kikket på når jeg skulle handle.
  13. W

    Tape Vinyl Rør horn og noen "avsporinger"

    Da forstår jeg det slik at 4p1l blir?
  14. W

    Analogt på Svartskog

    "Motstånd och en lagom lång stump med tråd. RCA-kontakterna från ETI hade jag liggandes. Nu skal bara kabinettet komma så blir det snart ett snertent litet dempeledd till test." Nei, det er nok ikke ETI. ETI sine RCA-kontakter er såkalt "low mass". Kontaktene på bildet kommer fra CMC, eller så...
  15. W

    Arc Deco

    For et fantastisk stykke arbeid, inselwind! I am bedazzled with admiration.:cool: Et lite emblem på fronten og multiplisering av utsalgsprisen med tre, så er du klar til å gå World wide!
  16. W

    KrazyIvan# the Way of own Krazyness

    Veldig artig tråd å følge. Kult valg av PSU kondensatorer. :cool:
  17. W

    Sota platespillere

    Artig! Jeg hadde den første SOTAen som ble levert utenfor USA. Eminent Tech tangentialarm. Tror det var tidlig 80-tall.😀
  18. W

    Tape Vinyl Rør horn og noen "avsporinger"

    Yamamoto, Eizz, Luciano, Belton m.fl. Når det gjelder det russiske 2p29l røret ovenfor, har jeg hørt at russiske sokler er det som funker best. Sokkeltypen heter loctal, og her er ikke utvalget like stort.
  19. W

    Finnes det noen "tweaks" som er så "over the top" at ingen går på de?

    Kabelløftere fra Monacoustic. Snakk om å gjøre det komplisert! Trodde først det var en audiofil sekketralle. :)
Topp Bunn