Mottok i går P5 med Zcd.
Førsteintrykket er meget bra, med 'Hypex UcD180' (DIY) effektforsterker.
- Squeezebox Touch med P5 DAC (coax), åpent og detaljert lydbilde, veldig bra
- Zcd (optisk), mørkt og litt "innestengt" lydbilde, ikke imponert, så langt...
- Vinyl med ekstern (DIY) RIIA...