....En annen ting er at tlf nummer bør stå oppført, da det er den beste måten å nå folk på ved kommunikasjon
ved et salg/kjøp.
Synes selv det er viktig å snakke med selger hvis produktet må sendes. Da får man et inntrykk
om selger virker seriøs...
Egentlig enig, men i praksis fungerer det ikke, i hvertfall ikke for meg som har vært veldig aktiv med mye salg de siste 2 årene.
Jeg hadde alltid mitt telefonnummer i annonsene, men har nå mer eller mindre sluttet med dette.
Kjøper får mitt telefonnummer etter en PM eller e-mail som viser at det er en som seriøst er interessert i å kjøpe.
Ellers så mottas det henvendelser fra folk som f.eks sier; "jeg ser at du har en xxxx for salg, jeg kjenner godt til denne, bra greier...." og så fortsetter han i 30 min til en times tid om hvor mye bra stereo han har hatt opp gjennom årene. Jeg kommer ikke til orde, en-vei samtale, og jeg lytter tålmodig... Etterhvert blir han så opphengt i seg selv at han helt glemmer at han egentlig ringte ang. en salgsannonse.
Og så har du den andre som kun skal forhandle pr SMS, jeg svarer vennligst send e-mail, PM eller ring. Og SMS'ene bare fortsetter...