Jeg var sommervikar på NKL på sluttet av 70-tallet da denne spilleren var ny, og på den tiden så hadde jeg ikke råd til noe high-end, dette til tross for at jeg kunne få den til innkjøpspris :(
Alltid ønsket å ha den Optonica platespilleren i mitt eie, drømt om den hver eneste natt i 34...