Jeg har hatt Inpol2, men å beskrive lyd er noe jeg ikke er særlig god til...
Kan si at det er en meget bra forsterker, savner den, ekstremt oppløst/detaljert lydbilde, en haug med plusser.., men en ting som jeg (in the long run) fant litt negativt, det er ikke mye fraspark/dynamikk, den spiller...