For all del ikke kjøp Argon TT-1 v2
Hadde den for 3-4 år siden, tallerken gav slag (i høyttalerene) på hver runde, Hi-Fi Klubben klarte ikke å fikse, fikk ny, samme historie der, ble sendt til rep i Danmark, og jeg fikk deretter ny platespiller av et annet merke (NAD), mye bedre men ikke helt...