Min erfaring er:
300B: Har hatt 4 forskjellige 300B forsterkere, på plussiden så låter det mildt sagt fantastisk, detaljert til tusen, men har noen begrensninger. Du kan ikke høre på heavy metal, hard rock, power-pop og lignende. Vel, du kan høre på det men det låter forferdelig. Fantastisk lyd...