Det er ikke snakk om veldig mye akkurat nei.Boblen ser ut til å være på siden mot lageret, og da er bakdel av armen høyere enn fremre. Ser lite ut. Om det er hørbart?
Du kan jo justere VTA on the fly mens du spiller musikk. Da er det jo bare å bruke øra! Men enig; husker du på å spille musikk![]()
Hva er spindeltrykk?Har du husket på å måle spindeltrykk og om den interne strømforsyningen er justert for korrekt volt??
Husket du forresten de nevrosedempende pillene også?Hva er spindeltrykk?Har du husket på å måle spindeltrykk og om den interne strømforsyningen er justert for korrekt volt??
Husket du forresten de nevrosedempende pillene også?Hva er spindeltrykk?Har du husket på å måle spindeltrykk og om den interne strømforsyningen er justert for korrekt volt??
Å nei. Uttalelser av en slik karakter må man på generelt grunnlag alltid stole på. Garantert riktig - bestandig...... xx, nn og yy mente den låt som en matte til 1200 euro, litt skeptisk til akkurat det.....
Lot meg ikke overtale av det nei. Jeg kikket mer på testresultatene sammenlignet med originalmattenÅ nei. Uttalelser av en slik karakter må man på generelt grunnlag alltid stole på. Garantert riktig - bestandig...... xx, nn og yy mente den låt som en matte til 1200 euro, litt skeptisk til akkurat det.....![]()
Jeg må jo bare le. Her har flere brukt tid på å hjelpe ham med å komme til mål, og 3 uker etterpå....Tror jeg har lyst på gitar i stede, jegIkke veldig overraskende egentlig.
Du får ta en titt på torgetNoen må oversette de siste kommentarene her for meg. Hva er det folk mener om hva, egentlig?
Hvem har sagt at jeg ikke liker plater? Jeg digger å høre på plater jeg. Ideelt sett hadde jeg gjerne hørt på plater OG spilt gitar. Dessuten handler ikke dette bare om gitar. Jeg må reise en tur til Australia i sommer, og må også finansiere denne turen på en måte. Ja, jeg må faktisk reise ditt.Jeg tror du skjønner at noen kan bli lettere irritert etter å bidratt i alle retninger slik at du skal komme i mål. Og når du endelig er fornøyd så skal du selge. Men ikke verdens undergang. Det er jo bare å vimse fra det ene til det andre i noen år. Enten så ender du opp med det du virkelig liker, eller så blir du som flertallet, relativt interesseløs. It's up to you.
Har noen sagt at du ikke liker platerHvem har sagt at jeg ikke liker plater? Jeg digger å høre på plater jeg. Ideelt sett hadde jeg gjerne hørt på plater OG spilt gitar. Dessuten handler ikke dette bare om gitar. Jeg må reise en tur til Australia i sommer, og må også finansiere denne turen på en måte. Ja, jeg må faktisk reise ditt.Jeg tror du skjønner at noen kan bli lettere irritert etter å bidratt i alle retninger slik at du skal komme i mål. Og når du endelig er fornøyd så skal du selge. Men ikke verdens undergang. Det er jo bare å vimse fra det ene til det andre i noen år. Enten så ender du opp med det du virkelig liker, eller så blir du som flertallet, relativt interesseløs. It's up to you.
Jeg skjønner faktisk ikke hvorfor folk skal bli irriterte på det, og blir selvfølgelig litt lei meg hvis jeg irriterer og skuffer så mange. I mine øyne har dere overført masse kunnskap over til meg, som jeg er uendelig takknemlig for. Jeg har bruk for denne kunnskapen i mange år som kommer. Dessuten skal jeg fortsette å høre på plater hos min far.
Jeg tror du skjønner at noen kan bli lettere irritert etter å bidratt i alle retninger slik at du skal komme i mål. Og når du endelig er fornøyd så skal du selge. Men ikke verdens undergang. Det er jo bare å vimse fra det ene til det andre i noen år. Enten så ender du opp med det du virkelig liker, eller så blir du som flertallet, relativt interesseløs. It's up to you.
Bra! ChrisAndre luftet muligheten for å selge her om dagen, og han trakk seg. Det kan godt hende det samme skjer med meg! Jeg er blitt veldig glad i SL-1200en min.Ingen som irriterer seg Znerken. Men når du har valgt å eksponere deg slik du har gjort så må du tåle at folk mener noe om hele reisen. Mitt innspill var kun ment som er råd: God eller dårlig råd er i stor grad et valg og en prioritering. Ønsker deg lykke til med gitarspillet.
Ta det med ro, mann. Dette vekker helt andre følelser enn irritasjon, iaf hos meg. Av og til blir det til at man må prioritere - ikke alle kan ha alt (man ønsker seg). God tur til Down Under, og spell noen feite riff for oss her på HFS![]()