De er fra dengang noen business folk kjøpte Audio Innovations og satsa på low end lifestyle produkter.Husker da denne kom på markedet for leeenge siden. VakkertVis vedlegget 1116455
Mye sant i det. Men uansett en vakker forsterker og var kun visuelt jeg hadde i tankeneDe er fra dengang noen business folk kjøpte Audio Innovations og satsa på low end lifestyle produkter.
Så gir ikke meg gode vibber.
Qvortrup og de andre gikk videre bla til Audio Note UK
Er den egentlig svart? Jeg trodde det var fiffig lyssetting og skygge som virker inn(?)
De har lansert «Black Edition CENTENNIAL»Er den egentlig svart? Jeg trodde det var fiffig lyssetting og skygge som virker inn(?)
Har hørt og blitt imponert over Phasemation på messa i Munchen mange år på rad nå. Ville heller hatt det enn Burmester.Nylig fått øynene opp for dette flotte merket, Phasemation fra Japan. Ser nydelig og minimalistisk ut, litt som Accuphase på rør , bare penere og mer nedstrippet. Blir vel å banne i kjerka å trekke slike paralleller.
Den integrerte rørforsterkeren dems er oppgitt til kun 8 watt, men jeg har hørt at de faktisk bruker B&W 801 som referansehøyttalere i fabrikken, drevet på lav rørwatt. Hvordan de får det til skjønner jeg ikke, men det funker
Et merke jeg seriøst vurderer å bytte ut hele transistor-Burmester oppsettet mitt for. (Nei Michael, ikke gjør det.)
Kunne ikke dy meg for å vise kun forsterkeren deres, step-up trafoen er også er nydelig med trebase, og pickupene i sort og gull er like fristende.
Blir nok å teste pickupen dems i nær fremtidVis vedlegget 1144675 Vis vedlegget 1144676 Vis vedlegget 1144677 Vis vedlegget 1144678
Det du har kan jo fortsatt være mer enn godt nok i mange år, selv om du har hørt noe som var enda bedre…Nice! men må ikke si såntVil ikke sette i gang himmel og jord for å selge det jeg har for noe annet
![]()
Haha skjønner det godt, men har veldig tro på Phasemation. På analog ift pick up, step-up og riaa er det helt sikkert av det beste som finnes. Det samme gjelder nok forsterkerne. Innen rørforsterker har jeg også tro på Octave og Kondo, selv om sistnevnte fort blir i overkant dyrt.Nice! men må ikke si såntVil ikke sette i gang himmel og jord for å selge det jeg har for noe annet
![]()