- Ble medlem
- 27.04.2019
- Antall liker
- 32.587
- Sted
- Nordvest på Jæren
- Torget vurderinger
- 9
Gratulera med nye saker og ting. Eg kikker i gamle Highfidelity blader, og kom over denne annonsa som passer godt her hos deg. 
Vold og Hifi?Gratulera med nye saker og ting. Eg kikker i gamle Highfidelity blader, og kom over denne annonsa som passer godt her hos deg.
Vis vedlegget 1192349
Kjæm i morgo, men et "ventebilde" fra Stueanlegget kan du da få. Tredje anlegg med "nye" høyttalere. Dine gamle høyttalere dette også. De er kun plassert og tilkobletVi tåler flere bilder![]()
Skal jeg tippe helt ut av det blå så låter det vel best på Lux/ProAc ?Formiddagskos
Jeg har fått et smått utrolig luksusproblem; Hvilket anlegg skal jeg lytte til?(sikkert noen som får spyfornemmelser
)
Vis vedlegget 1192428
Det får bli som det blir, med kaffe til. Må samtidig få takke nok engang for alle gratulasjoner og ønsker samtidig alle en feiende flott (fiske)tirsdag
Lee Ritenour og Larry Carlton - Low steppin'
Du får ta fram JBL'n
Det løser seg nokDu får ta fram JBL'n![]()
audiorays.com
Tusen takk for det. Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal sitte og lytte, men har foreløpig slått meg til ro foran Hovedanlegget. Jeg sitter her akkurat nå og forskjellen er ikke så stor som det ser ut på bilder, men noe er det jo. Har tenkt litt fram og tilbake, men ikke landet på noe foreløpig, men enten finslipe og lakkere eller å foliere frontene i sort. Sistnevnte vil muligens gjøre at de ikke ruver så mye i rommet, for de er STORE. Jeg har bare hatt dem i hus i et drøyt døgn, så jeg stresser ikke med det og ikke har det noe å si lydmessig, heldigvis.Gratulerer med investeringer og påfølgende flytt som medførte ny flytt
Det ble veldig stilig både her og både der
@Evo III rakk vel aldri å gjøre tiltak på fronten for å jevne ut forskjell på finer under der frontstoff har vært, har du overtatt planene hans?
mvh