Om man har forstått div oppslag i pressen den siste tiden er vel det en selvmotsigelse ?ØivindJ skrev:God morgen fra Nav.
Blir nok en fin dag skal du se.ØivindJ skrev:Har ikke fått så mange inntrykk ennå![]()
Personlig finner jeg det mindre behagelig å stå opp til runkefantasiene dine BB, prøv å ta hensyn til dine medmennesker neste gang. Eventuelt send dem inn til et av disse "manns"bladene.BBking skrev:På jobben tidlig. Kaffe. Vidunderlig dag. Den nye sekretæren er jammen ung og pen. Litt uvanlig med så dyp utringning på jobb. Smiler og sier hun gjør hva som helst for å få fast ansettelse. Ser ut som hun mener det.
Naturligvis, og de gir seg ikke før jeg ber om nåde.oddgeir skrev:Sekretærer er fine saker.
Men BB, et annet spørsmål er jo om verden er klar for deg ?? ;DBBking skrev:Men, nå er jeg nydusjet og barbert. Klar for verden.
Er nok ikke helt sunt nei.. var oppe kvart på seks denne lørdagen, etter x antall turer opp med junior i natt. Han har hatt en solid halsbetennelse og er ikke helt i rytme enda. Denne natten sov han ihvertfall i noen perioder uten at jeg måtte sitte med han i fanget.. Når dette skal kombineres med full jobb så blir det ikke så mye søvn.(Blir jeg som må ta pjokken da fruen tar veslesøstera på 4 mnd, og fruen trenger et fast minimum av søvn ellers så er hun helt ødelagt neste dag.)Spiralis skrev:Ikke sunt det der Terka !! :-\ Man må sove tilstrekkelig, gjør man ikke det blir man syk til slutt !! Det vet jeg mye om, for jeg er nok ikke bedre selv. :-[![]()
Du bør kanskje tenke over om det kan være en ide å snakke med fastlegen om en liten sykemelding for far slik situasjonen er, før du blir virkelig syk med laang sykemeling som følge ??Terka skrev:Er nok ikke helt sunt nei.. var oppe kvart på seks denne lørdagen, etter x antall turer opp med junior i natt. Han har hatt en solid halsbetennelse og er ikke helt i rytme enda. Denne natten sov han ihvertfall i noen perioder uten at jeg måtte sitte med han i fanget.. Når dette skal kombineres med full jobb så blir det ikke så mye søvn.(Blir jeg som må ta pjokken da fruen tar veslesøstera på 4 mnd, og fruen trenger et fast minimum av søvn ellers så er hun helt ødelagt neste dag.)
Tror nok ikke det er et alternativ, enda. Får heller "stå ut" mens dagene er slik. Liker i utgangspunktet ikke å sykemelde meg dersom jeg virkelig ikke må (var selvsagt hjemme med guttungen mens han hadde det som værst). Og om jeg hadde vært hjemme på ukedagene nå så hadde det likevel vært vanskelig å få lagt seg da fruen er hjemme i permisjon med veslejenta og jeg da har vanskelig for å la være å gi "avlastning" siden jeg likevel var hjemme. Prøver i stedet å være bevist på "symtomene" av lite søvn, samt å være streng og ta meg søvn når jeg har muligheten. (Ikke alltid like lett!) Huslige oppgaver og planlagte vedlikheoldsoppgaver i hjemmet, samt andre aktiviteter er det som det fires på om dagen. Takk for omtanke forresten!Spiralis skrev:Du bør kanskje tenke over om det kan være en ide å snakke med fastlegen om en liten sykemelding for far slik situasjonen er, før du blir virkelig syk med laang sykemeling som følge ??Terka skrev:Er nok ikke helt sunt nei.. var oppe kvart på seks denne lørdagen, etter x antall turer opp med junior i natt. Han har hatt en solid halsbetennelse og er ikke helt i rytme enda. Denne natten sov han ihvertfall i noen perioder uten at jeg måtte sitte med han i fanget.. Når dette skal kombineres med full jobb så blir det ikke så mye søvn.(Blir jeg som må ta pjokken da fruen tar veslesøstera på 4 mnd, og fruen trenger et fast minimum av søvn ellers så er hun helt ødelagt neste dag.)