Hmm, jeg kjenner duften av pinnekjøtt. ;DSpiralis skrev:......, neste søndag er første søndag i advent !!
Kan regne med en del innlegg fra meg på den der.....Gago skrev:kan vi starte en tråd for ufrivillige morgenfugler?
Du, noen ma ta seg tid til å forklare deg at det IKKE er Gday kl 0524.ErosLoveking skrev:gday!
hehe.oddgeir skrev:Du, noen ma ta seg tid til å forklare deg at det IKKE er Gday kl 0524.ErosLoveking skrev:gday!
Da er det svarte natta.![]()
Jepp. Fredagspilsen venter.ErosLoveking skrev:hehe.oddgeir skrev:Du, noen ma ta seg tid til å forklare deg at det IKKE er Gday kl 0524.ErosLoveking skrev:gday!
Da er det svarte natta.![]()
Nå er det gday.
Rise and shine. For et herlig vær!
Min bedre halvdel lot meg være i fred helt til 1100 idag, så hele fem timer på øyet gjorde godt. Er vel bare å komme seg ut og få frisk luft.![]()
Sidan du er i det virtuelle hjørnet, kan du ta så mange virtuelle rundstykke du berre vil! Skal du ha virtuell kaffi også?Spiralis skrev:DA var helegstemningen der !
Lette høyt og lavt etter denne tråden for å etterlyse nytt om Arves morgenrundstykker.
Ikke rar at at jeg ikke fant tråden, Arve hadde jo funnet den fram selv.
Men da er det meste slik det skal være, og en virtuell duft av nystekte rundstykker kommer nok snart fra PC'n. ;D
Ha en fin lørdag folkens.![]()
Lenge oppe i går, Eros?ErosLoveking skrev:zzzzz
Takk, Eros, strålende opplysninger her jeg sitter fast på kontoretErosLoveking skrev:Selgere fra Sverige og Belgia som aldri har solgt i Norge før.