- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.017
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Litt betryggende. 
Det er lov å la nasjonalfølelsen blomstre når det er VM i kollen. Burde sjølsagt vært VM her i Bodø,men...jeg koser meg med TV'n, og går for gull til Petter!baluba skrev:Hva skal jeg gjøre som ofte får en liten tåre i øyekroken av nasjonalfølelse da?oddgeir skrev:Jeg er klar over at mitt håp om NORSKE gullmedaljer blir tatt ille opp, men så lenge de ikke deler ut flerkulturelle gullmedaljer, så har jeg ikke noe valg. ;DSpiralis skrev:Oddgeir du må ikke gå der og håpe på norske gullmedaljer, det er (farlig) sjåvinisme, kraftpatriotisme, overdreven fanatisk nasjonalisme, bare et lite steinkast fra reinhekla rasisme å tenke slik vet du!![]()
Kan jeg gratulere deg her, baluba?baluba skrev:Forsterkeren er allerede ferdig oppvarmet, og siden ingen på denne herrens merkedag har ringt for å gratulere, så får jeg feire meg selv med Stevie Wonder...![]()
gratulerer med dagen!baluba skrev:Forsterkeren er allerede ferdig oppvarmet, og siden ingen på denne herrens merkedag har ringt for å gratulere, så får jeg feire meg selv med Stevie Wonder...![]()
Gratulerer, baluba!baluba skrev:Forsterkeren er allerede ferdig oppvarmet, og siden ingen på denne herrens merkedag har ringt for å gratulere, så får jeg feire meg selv med Stevie Wonder...![]()
Gratulerer med dagen, måtte den bli uforglemmelig!!baluba skrev:Forsterkeren er allerede ferdig oppvarmet, og siden ingen på denne herrens merkedag har ringt for å gratulere, så får jeg feire meg selv med Stevie Wonder...![]()
+1ottone skrev:Gratulerer, baluba!baluba skrev:Forsterkeren er allerede ferdig oppvarmet, og siden ingen på denne herrens merkedag har ringt for å gratulere, så får jeg feire meg selv med Stevie Wonder...![]()
Jeg utbringer en skål for en positiv og fargerik bidragsyter på HFS, et nick med et menneske bak.
Det blir en skål med kaffe i første omgang, den ekte får vente til etter alle pliktene er unnagjort.
Og fortsatt God Morgen![]()
En forsinket fødselsdagshilsen country style. ;Dbaluba skrev:Forsterkeren er allerede ferdig oppvarmet, og siden ingen på denne herrens merkedag har ringt for å gratulere, så får jeg feire meg selv med Stevie Wonder...![]()
Vårfugel nr.1...... dette lover braottone skrev:Vipa har kommet.
God morgen.
Takk for det.baluba skrev:God tur, Spiralis.![]()
Det er gammelt nytt. De ble avviklet på grunn av skatteproblemer, såvidt jeg husker. En ryddig affære som sådan, men de var visst uheldig med noe regnskapsgreier. Kan ikke huske detaljene lenger, men det gjør Bjørn.Spiralis skrev:Takk for det.baluba skrev:God tur, Spiralis.![]()
Kom trygt fram litt før halv tolv i kveld. Mye snø i Tromsø!
Og det ser ut som om Hi Fi Huset ikke er i drift ??? :'( :'( :'(