Ja turen gikk veldig greit. Lite trafikk og kunne holde god fart. 9:25 effektiv kjøretid.bjornh skrev:Du kom deg trygt hjem igjen Spiralis? Når du en gang er i Tromsø neste gang kan du komme innom på besøk.
Gjør det.Spiralis skrev:Ja turen gikk veldig greit. Lite trafikk og kunne holde god fart. 9:25 effektiv kjøretid.bjornh skrev:Du kom deg trygt hjem igjen Spiralis? Når du en gang er i Tromsø neste gang kan du komme innom på besøk.
Sender PM i forkant av neste tur.
Har hørt at man setter ut trebåter til "trutning" om våren, men at det gjelder hus også ? Nei det viste jeg ikke !! ;Dgismo skrev:Lensepumpa er startet opp igjen, hmmmm var da veldig mye vann i kjeller`n i vår
Da blir det kaffe mens dette går sin gang
gismo
Det gjelder denne våren iallefallSpiralis skrev:Har hørt at man setter ut trebåter til "trutning" om våren, men at det gjelder hus også ? Nei det viste jeg ikke !! ;Dgismo skrev:Lensepumpa er startet opp igjen, hmmmm var da veldig mye vann i kjeller`n i vår
Da blir det kaffe mens dette går sin gang
gismo
Det er vår Baluba, ta en cigar du !baluba skrev:Kanskje jeg får sove et par timer til hvis jeg tar meg en sigarett og legger meg nedpå igjen?
Passet påskrevet, oddgeir?oddgeir skrev:En omfangsrik kvinne av det fremmedkulturelle slaget i fargerike gevanter lot meg aller nådigst få sitteplass ved siden av seg på trikken i dag. Eller retter sagt halvparten av meg fikk sitte, mens den andre halvparten hang i løse luften ut i midtgangen. Jeg gjorde det beste ut av det, og fordypet meg i Angry Birds på telefonen.
Da kom det tørt fra kvinnen.
Da game is fa children mista. Not for gentleman like yourself. ;D
Antageligvis.baluba skrev:Passet påskrevet, oddgeir?oddgeir skrev:En omfangsrik kvinne av det fremmedkulturelle slaget i fargerike gevanter lot meg aller nådigst få sitteplass ved siden av seg på trikken i dag. Eller retter sagt halvparten av meg fikk sitte, mens den andre halvparten hang i løse luften ut i midtgangen. Jeg gjorde det beste ut av det, og fordypet meg i Angry Birds på telefonen.
Da game is fa children mista. Not for gentleman like yourself. ;D![]()
oddgeir skrev:Antageligvis.baluba skrev:Passet påskrevet, oddgeir?oddgeir skrev:En omfangsrik kvinne av det fremmedkulturelle slaget i fargerike gevanter lot meg aller nådigst få sitteplass ved siden av seg på trikken i dag. Eller retter sagt halvparten av meg fikk sitte, mens den andre halvparten hang i løse luften ut i midtgangen. Jeg gjorde det beste ut av det, og fordypet meg i Angry Birds på telefonen.
Da game is fa children mista. Not for gentleman like yourself. ;D![]()
Noen mennesker liker man bare umiddelbart. Hun var en av disse.
Rolig, Arve! Hovedanlegget er i bunkers under bakkenivå, følgelig ikke utsatt for eksterne forstyrrelser i det hele tatt 8) 8)Audiophile-Arve skrev:Men har du rundstykke?
Mine står til heving.
Dette med fuglar i atrium, øydelegg ikkje det opplevinga frå anlegget?