Då er rundstykka ferdige. Og nok ein tekst publisert på www.audiophile.no Skriven av Stig Arne Skilbrei, rett nok, men det var eg som la han ut på nettet. No kjem sikkert reaksjonane snart....(iallfall på rundstykka)
|
Da var artikkelen lest, god Juleøl...eh God morgenAudiophile-Arve skrev:Då er rundstykka ferdige. Og nok ein tekst publisert på www.audiophile.no Skriven av Stig Arne Skilbrei, rett nok, men det var eg som la han ut på nettet. No kjem sikkert reaksjonane snart....(iallfall på rundstykka)
You backstabbin' lousy good for nothin' SOB!hifiguru skrev:Mistenker sluket å ikke ha lagt seg ennå, akkurat som meg. Men jeg er edru da......natta!
God morgen, alle våkne hifi-entusiaster ( og alle andre som lever for hvilken grunn...)Spiralis skrev:Oppe før Fanden har fått på seg sokkene, eller noe slikt.Hustes minste har hatt "overnattingsbursdag" og en av jentene har stallvakt i helga. Hun må derfor kjøres ut til hestene som skal fores senest 08:30. :-\ Jeg visste det var en grunn til at vi så langt har sagt nei til hest!
![]()
Du må vel finne frem noe mer enn bare fyrstikker med den tempen der..Spiralis skrev:Oppe før Fanden har fått på seg sokkene, eller noe slikt.Hustes minste har hatt "overnattingsbursdag" og en av jentene har stallvakt i helga. Hun må derfor kjøres ut til hestene som skal fores senest 08:30. :-\ Jeg visste det var en grunn til at vi så langt har sagt nei til hest!
Fruen kjører gjesten dit hun skal og jeg får derfor gleden av å begynne å fyre i ovnene for å heve temperaturen en smule. Ikke mer enn 17 blå ute, betydelig bedre enn de minus 34 vi hadde for bare to dager siden ( våren er i anmars) men smått hustrige 16 inne så her er det bare å finne fram fyrstikkene!
Må være bra for elevene at prøver rettes av en lærer som er i godt humør og ser lyst på livet !cybervision_ skrev:God morgen!
Her er eggene på kok og rundstykker (prefabrikert) er også klare og tiden mellom drøyes med å rette en litt vel høy bunke prøver akkompagnert av knitring i vedovnen... Ikke det verste det.....![]()
Å du vet Leif, moderne høyteknologiske fyrstikker ! ;Dleifen skrev:Du må vel finne frem noe mer enn bare fyrstikker med den tempen der..![]()
Det sagverket så jo helt genialt ut!Spiralis skrev:Å du vet Leif, moderne høyteknologiske fyrstikker ! ;Dleifen skrev:Du må vel finne frem noe mer enn bare fyrstikker med den tempen der..![]()
Nei jeg har god tørr ved. Min egen går mot slutten i vedsjåen men har kjøpt supplement, først fra Finland og da det ble tomt der fikk jeg tak i litt fra et parti som kom fra Litauen og nå står bilen på utsiden full av ved fra Pasvik.
Til sommeren er der planer om å flytte / utvide vedsjåen samt å kjøpe "ved på rot" i Pasvik. Mest furu der, men den brenner greit den når den er tørket.
Drømmen er å kjøpe en slik http://www.logosol.se/sagverk/solosagen-m7/ og importere bjørk i hele stokker fra Finland. Bakhon blir til ved og resten kan bli verdens lekreste gulv. Bjørk er et undervurdert edeltre som er så hardt at det egner seg utrolig godt som parkett. Selvsagt billigere å kjøpe ferdig, men ikke en tidel så morsomt! ;D
Der kan du se, ja er man våken så er det like godt å benytte tiden til noe praktisk! Som å banne på HFS!pengesluk skrev:You backstabbin' lousy good for nothin' SOB!hifiguru skrev:Mistenker sluket å ikke ha lagt seg ennå, akkurat som meg. Men jeg er edru da......natta!
Faktisk så tidlig oppe, ja! Mange prosjekter som skal pleies.
Ja, poengene sitter løst når sola skinnerSpiralis skrev:Må være bra for elevene at prøver rettes av en lærer som er i godt humør og ser lyst på livet !cybervision_ skrev:God morgen!
Her er eggene på kok og rundstykker (prefabrikert) er også klare og tiden mellom drøyes med å rette en litt vel høy bunke prøver akkompagnert av knitring i vedovnen... Ikke det verste det.....![]()
![]()
Jeg er klar over at mitt håp om NORSKE gullmedaljer blir tatt ille opp, men så lenge de ikke deler ut flerkulturelle gullmedaljer, så har jeg ikke noe valg. ;DSpiralis skrev:Oddgeir du må ikke gå der og håpe på norske gullmedaljer, det er (farlig) sjåvinisme, kraftpatriotisme, overdreven fanatisk nasjonalisme, bare et lite steinkast fra reinhekla rasisme å tenke slik vet du!![]()
Hva skal jeg gjøre som ofte får en liten tåre i øyekroken av nasjonalfølelse da?oddgeir skrev:Jeg er klar over at mitt håp om NORSKE gullmedaljer blir tatt ille opp, men så lenge de ikke deler ut flerkulturelle gullmedaljer, så har jeg ikke noe valg. ;DSpiralis skrev:Oddgeir du må ikke gå der og håpe på norske gullmedaljer, det er (farlig) sjåvinisme, kraftpatriotisme, overdreven fanatisk nasjonalisme, bare et lite steinkast fra reinhekla rasisme å tenke slik vet du!![]()
Livet er hardt. Ikke er det morgen her, men det snør som faen.Tor Nado skrev:akkurat våkna, lenge siden jeg har følt meg SÅÅÅ elendig, ble for mange øl, rødvin og doble vodkashots.
ush...
skal møte noen gærninger halv ett på vorspil før vi skal opp i midtstubakken ved tre tia. etterpå afterski på sporten ved tryvann.
Gruer meg litt.
::
![]()
Smart å legge opp slikt et sportslig program på fridagen!Tor Nado skrev:skal møte noen gærninger halv ett på vorspil før vi skal opp i midtstubakken ved tre tia. etterpå afterski på sporten ved tryvann.
Vanskelig det der Baluba. :baluba skrev:Hva skal jeg gjøre som ofte får en liten tåre i øyekroken av nasjonalfølelse da?