I dag må det spelast inn testobjekt, så det vert nok ikkje rundstykke. Vi har tatt eit (heimebaka) brød opp frå frysaren.
pedal skrev:¥ @# $@T@# ! #£#
......
Moccamaster og Kjeldsberg? Ha! Det blir som å koble opp et Dux anlegg med lampettledning. Men det funker helt fint akkurat nå. Trikset er å dosere litt kraftigere enn hva det står på posen.
Fryseren her var nå tom for slike objekter så det må visst bakes. På en søndag? Hmmm...Audiophile-Arve skrev:I dag må det spelast inn testobjekt, så det vert nok ikkje rundstykke. Vi har tatt eit (heimebaka) brød opp frå frysaren.
Øvelse gjør mester. Sosial trening?pengesluk skrev:Siden dette er en tråd for morgenfugler så kan det herved meddeles at jeg har blitt en ØRN til å stå opp om morra'n!!
Tror jeg i gjennomsnitt sover 3,5 ganger i løpet av en uke. Ofte tidlig oppe om ikke annet.bambadoo skrev:Dårlig med søvn gitt. Våknet og fikk ikke sove. Sittet oppe siden kl. 0330 nå. Vel vel - er nok slik av og til.
Tidlig oppe - ja
Morgenfugl - nei
PU? Følger medAudiophile-Arve skrev:Rundstykka er sett til heving - to morgonar etter kvaranre, då vert nok jentene fornøgde.
Så skal eg publisere ein av dei beste testar eg nokonsinne har sett. På www.audiophile.no. Må berre ordne litt anna ogaå.
Hehe, ja det er litt godt å være ute i friskt vær. Man livner til litt da.VilhelmW skrev:God morgen! Ny dag og nye muligheter....har nettopp luftet hundene, i en hagl- og sluddbyge som fikk den røffeste massasjedusj til å virke som en mild vannsprut! Jeg våkna i alle fall...
Det var altså rundstykke, og ikkje bollar. No må dei snart i omnen. Og testen er no publisert. Sjå elles euforisk innslag om dette på vinylsidene. (No blir det andre bollar, med andre ord)VilhelmW skrev:God morgen! Ny dag og nye muligheter....har nettopp luftet hundene, i en hagl- og sluddbyge som fikk den røffeste massasjedusj til å virke som en mild vannsprut! Jeg våkna i alle fall...
Arve; fint med boller og jentene blir garantert glade - her har vi en helgetradisjon med vaflesteiking hver lørdags morgen. Gu' bedre om ikke røra er parat og jernet varmt når avleggerne står opp...Men trivelig er det jo - og masse plusspoeng til meg og deg!! Men la oss nå få tilgang på den testen.....
mvh. VilhelmW