Rundstykka står til heving. Store snømengder, iallfall ut frå lokale tilhøve. Eg hadde tenkt å blogge, men driv surfing i staden. Har dårleg samvit for alt eg ikkje har gjort...men finn også gode unnskyldningar for ikkje å ha gjort dette.
Skal tidlig krøkes.bjornh skrev:06.55, lørdag morgen. Krabaten i sengen rett ved siden av meg gjør oppmerksom på at reveljen har gått. Opp og hopp. Litt småfrokost på gutten. Nå står han ved dataen og lytter på musikk med et headsett jeg har der. Digger litt. Sterkt til 1 og 1/2 å være.
Morn. Der ser du problemet (med dine uttalte ambisjoner om daglig blogging) rett i kvitøyet, at det som burde være gøy føles som "arbeid". Snu på det.Audiophile-Arve skrev:Rundstykka står til heving. Store snømengder, iallfall ut frå lokale tilhøve. Eg hadde tenkt å blogge, men driv surfing i staden. Har dårleg samvit for alt eg ikkje har gjort...men finn også gode unnskyldningar for ikkje å ha gjort dette.
Vel, eg har ambisjonar om å vere hifi-verdas svar på Aasmund Olavsson Vinje..........zimon skrev:Morn. Der ser du problemet (med dine uttalte ambisjoner om daglig blogging) rett i kvitøyet, at det som burde være gøy føles som "arbeid". Snu på det.Audiophile-Arve skrev:Rundstykka står til heving. Store snømengder, iallfall ut frå lokale tilhøve. Eg hadde tenkt å blogge, men driv surfing i staden. Har dårleg samvit for alt eg ikkje har gjort...men finn også gode unnskyldningar for ikkje å ha gjort dette.
Jeg skriver når jeg har noe å meddele, når jeg har lyst og føler for det. Vet at de fleste store forfattere tvinger seg til daglige skriveøkter, men det var vel ikke det du siktet mot? )
ja.cybervision_ skrev:Skal tidlig krøkes.bjornh skrev:06.55, lørdag morgen. Krabaten i sengen rett ved siden av meg gjør oppmerksom på at reveljen har gått. Opp og hopp. Litt småfrokost på gutten. Nå står han ved dataen og lytter på musikk med et headsett jeg har der. Digger litt. Sterkt til 1 og 1/2 å være.
God morgen ja.pengesluk skrev:Så er man installert på jobb!
Virka den ikke, så du logga ut og gikk og la deg igjen?R.S. skrev:Måtte opp for å sjekke om traktern virker ???
Mvh. RS
Hvordan kunne du se at de var unge?oddgeir skrev:To unge damer i naqab på trikken i dag tidlig. Uvanlig. Det blir nok vanligere etter hvert som folk skjønner at niqab er inkluderende.
Et par ertelystne fristerinneøyne kunne observeres langt der inne bak tekstilene.baluba skrev:Hvordan kunne du se at de var unge?oddgeir skrev:To unge damer i naqab på trikken i dag tidlig. Uvanlig. Det blir nok vanligere etter hvert som folk skjønner at niqab er inkluderende.![]()
;Doddgeir skrev:Et par ertelystne fristerinneøyne kunne observeres langt der inne bak tekstilene.baluba skrev:Hvordan kunne du se at de var unge?oddgeir skrev:To unge damer i naqab på trikken i dag tidlig. Uvanlig. Det blir nok vanligere etter hvert som folk skjønner at niqab er inkluderende.![]()
![]()
Ikke at jeg har noe med det, men hvor gammel er den andre gutten? 1/5? 2,4 mnd?bjornh skrev:Morn morn. Syke barn, og tidlig morgen. Kan hende dette blir en laaaaang dag.
-kaffen er traktet, drukket og nå spiller jeg noen låter på Spotify til gutten på 1 og 1/5. Han liker Grado SR80'ene, han.
Hifi-folk skal alltid gjøre ting komplisert.oddgeir skrev:Ikke at jeg har noe med det, men hvor gammel er den andre gutten? 1/5? 2,4 mnd?bjornh skrev:Morn morn. Syke barn, og tidlig morgen. Kan hende dette blir en laaaaang dag.
-kaffen er traktet, drukket og nå spiller jeg noen låter på Spotify til gutten på 1 og 1/5. Han liker Grado SR80'ene, han.![]()
Sånn er det å bli voksen... :-\Torja skrev:God morgen. Våknet opp alt for tidlig i dag. Fikk ikke sove mer.