Diverse Tråden for morgenfugler.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• C

Cyber

Gjest
    bjornh skrev:
    06.55, lørdag morgen. Krabaten i sengen rett ved siden av meg gjør oppmerksom på at reveljen har gått. Opp og hopp. Litt småfrokost på gutten. Nå står han ved dataen og lytter på musikk med et headsett jeg har der. Digger litt. Sterkt til 1 og 1/2 å være.
    Skal tidlig krøkes.

zimon

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.11.2002
    Antall liker
    85
    Audiophile-Arve skrev:
    Rundstykka står til heving. Store snømengder, iallfall ut frå lokale tilhøve. Eg hadde tenkt å blogge, men driv surfing i staden. Har dårleg samvit for alt eg ikkje har gjort...men finn også gode unnskyldningar for ikkje å ha gjort dette.
    Morn. Der ser du problemet (med dine uttalte ambisjoner om daglig blogging) rett i kvitøyet, at det som burde være gøy føles som "arbeid". Snu på det.
    Jeg skriver når jeg har noe å meddele, når jeg har lyst og føler for det. Vet at de fleste store forfattere tvinger seg til daglige skriveøkter, men det var vel ikke det du siktet mot? )

Audiophile-Arve

Æresmedlem
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    8.664
    Sted
    Kysten, Nordvestlandet, argaste nynorskdistriktet
    Torget vurderinger
    0
    zimon skrev:
    Audiophile-Arve skrev:
    Rundstykka står til heving. Store snømengder, iallfall ut frå lokale tilhøve. Eg hadde tenkt å blogge, men driv surfing i staden. Har dårleg samvit for alt eg ikkje har gjort...men finn også gode unnskyldningar for ikkje å ha gjort dette.
    Morn. Der ser du problemet (med dine uttalte ambisjoner om daglig blogging) rett i kvitøyet, at det som burde være gøy føles som "arbeid". Snu på det.
    Jeg skriver når jeg har noe å meddele, når jeg har lyst og føler for det. Vet at de fleste store forfattere tvinger seg til daglige skriveøkter, men det var vel ikke det du siktet mot? )
    Vel, eg har ambisjonar om å vere hifi-verdas svar på Aasmund Olavsson Vinje..........

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    10.060
    Torget vurderinger
    1
    cybervision_ skrev:
    bjornh skrev:
    06.55, lørdag morgen. Krabaten i sengen rett ved siden av meg gjør oppmerksom på at reveljen har gått. Opp og hopp. Litt småfrokost på gutten. Nå står han ved dataen og lytter på musikk med et headsett jeg har der. Digger litt. Sterkt til 1 og 1/2 å være.
    Skal tidlig krøkes.
    ja.

Kjell_Kranzberg

Hi-Fi freak
    Moderator
    Ble medlem
    08.03.2005
    Antall liker
    4.033
    Torget vurderinger
    0
    Söndag morgon kl 05.25
    God morgon!
    Kaffe på gång...

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Tenkte å sette en skål med erter, kjøtt og flesk i mikroen. Middag. Legger meg nok rundt 08:00. ;D

Spiralis

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Antall liker
    8.624
    Torget vurderinger
    0
    Sover ikke hele dagen den som står opp nå heller! ;D ;D

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.906
    Sted
    Oslo
    halvtime strekk på sofaen hjalp. To timer søvn på morrakvisten ble litt strengt kjenner jeg . *gjesp*

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    stått opp kl. 14 denne helga. må være noko med lufta her i Stryn.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Guten morgen, leute. :D

Nå har jeg vært oppe i en snau time og hørt på musikk, selv om jeg ikke skal være på kontoret før rundt ni (like etter ni betyr det i dag). Fikk nydelig søvn i natt, og da er det like godt å stå opp for å nyte livet en liten stund ekstra. Normalt ville jeg ikke vært ute av sengen før jeg hadde snoozet meg fram til klokken halv åtte, og ofte kommer jeg meg ikke ut av den før klokken slår åtte også.

Ulempen er at jeg ikke har frukt i huset, og litt sult gjorde det nødvendig å spise en skive med salami til frokost. Det er sjelden at jeg spiser brødmat til frokost sålenge jeg skal på jobb "tidlig". Det er en helgegreie for meg. Ah, der synges Purcells Welcome Song for Charles II. Vakkert vakkert vakkert.

R.S.

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.03.2002
    Antall liker
    18
    Måtte opp for å sjekke om traktern virker ???

Mvh. RS

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.575
    Torget vurderinger
    24
    Så er man installert på jobb!

Sluket

Holistisk Hifi Helt
    Ble medlem
    11.08.2006
    Antall liker
    111.575
    Torget vurderinger
    24
    Morn til Østfold's lyspunkt!

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.249
    Torget vurderinger
    2
    R.S. skrev:
    Måtte opp for å sjekke om traktern virker ???

Mvh. RS
    Virka den ikke, så du logga ut og gikk og la deg igjen?

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.744
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Fint med gode hodetelefoner når man våkner et par timer før dagslyset, selv på fridager.
    Det er dagslyset som er feil, ikke jeg.
    God morgen!

Pedal

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5.678
    Torget vurderinger
    1
    Guten morgen alle meine blumen!

Fin morgenstemning her. Ro i stua, DACen står på stille innbrenning, ungene ser på pedagogisk barnetv på statskanalen og magen er friskmeldt. Av alt her i verden så er det ingenting som smaker så godt som kaffe, svart kaffe, etter en periode med sykemeldt mage.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Omgangssyke (antar jeg) holder meg hjemme i dag. Det blir hjemmekontor på baluba for å få tingene unna. There's no rest for the wicked, I say. :(

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    To unge damer i naqab på trikken i dag tidlig. Uvanlig. Det blir nok vanligere etter hvert som folk skjønner at niqab er inkluderende.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    oddgeir skrev:
    To unge damer i naqab på trikken i dag tidlig. Uvanlig. Det blir nok vanligere etter hvert som folk skjønner at niqab er inkluderende.
    Hvordan kunne du se at de var unge? ;)

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    baluba skrev:
    oddgeir skrev:
    Et par ertelystne fristerinneøyne kunne observeres langt der inne bak tekstilene. :)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    oddgeir skrev:
    baluba skrev:
    oddgeir skrev:
    Et par ertelystne fristerinneøyne kunne observeres langt der inne bak tekstilene. :)
    ;D

rumath

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2004
    Antall liker
    228
    Da er kroppen ute av senga, og plassert pent på sofaen. Denne influensaen verker i alle ledd. Guttungen på 3 begynte å rope at det var morgen 06.30! Nå er han plassert på en sofa foran tv'en. Flere hvor familien er slått ut? Klarer ikke å nyte musikk i denne tilstanden heller. :-\

God morgen!

J

J.J

Gjest
    Goo morgen og god bedring til dere som trenger det ... :)

Her er det frokost på gang .. stekte pølser og bacon må vite ;D

Håper aller får en fin dag - jeg skal på Ikea ... ja guss whatt ::) Men ofte så er det jo mye fint å se på der da :p ;D ;D

Enjoy

Bjørn.H

Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Antall liker
    10.060
    Torget vurderinger
    1
    Morn morn. Syke barn, og tidlig morgen. Kan hende dette blir en laaaaang dag.

-kaffen er traktet, drukket og nå spiller jeg noen låter på Spotify til gutten på 1 og 1/5. Han liker Grado SR80'ene, han.

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    bjornh skrev:

-kaffen er traktet, drukket og nå spiller jeg noen låter på Spotify til gutten på 1 og 1/5. Han liker Grado SR80'ene, han.
    Ikke at jeg har noe med det, men hvor gammel er den andre gutten? 1/5? 2,4 mnd? ;)

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    oddgeir skrev:
    bjornh skrev:

Ikke at jeg har noe med det, men hvor gammel er den andre gutten? 1/5? 2,4 mnd? ;)
    Hifi-folk skal alltid gjøre ting komplisert. ;)

Torja

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.03.2008
    Antall liker
    1.032
    God morgen. Kaffen er fortært og retunert til "naturen". Nå snart ut en tur. -6,7 kalde grader ute viser den elektroniske temp måleren.

oddgeir

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2005
    Antall liker
    10
    Hovedstaden er en fredelig plett kl 7 om morgenen. En sann nytelse å spasere ned Karl Johan. :) Nå er det blå mokka og forberedelse til møte.

baluba

Æresmedlem
    Ble medlem
    18.02.2009
    Antall liker
    15.017
    Sted
    Kopervik og Bergen
    Torget vurderinger
    1
    God morgen, folkens. I dag virker det som om alt er som det skal være i mageregionen, og at jeg kommer meg på kontoret. Hipp hipp hurra. :D

ottone

Nesten klassiker
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    12.744
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    Her var det liv.

Hva galt kan vi finne å idag, tro?
    Lage litt kaffe kanskje.

Store deler av folket her sover vekk den beste delen av sin fritid, og merker det ikke en gang...

God morgen

Torja

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.03.2008
    Antall liker
    1.032
    God morgen. Våknet opp alt for tidlig i dag. Fikk ikke sove mer.

Gizmo76

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.11.2007
    Antall liker
    9
    Sted
    Nordland
    Kaffe akkurat ferdig:) vekket av barn som står alt for tidlig opp på en lørdag...

Ble medlem
    30.04.2008
    Antall liker
    1.398
    Tidlig på morgenen, og seint på kvelden, er beste tiden på døgnet. Ro og fred.

Nå kaffe og avis. En rein nytelse.

VilhelmW

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2009
    Antall liker
    217
    Sted
    Alltid lofotværing
    Ooops...holdt på å glemme av tråden! Nå harr irsksettervalpen som vi p.t. har i huset, samt den litt eldre irsksetter'n og meg sjøl, fått en liten morraluftetur. Det hagla nokså kraftig ute, så hadde vi ikke vært ordentlig våkne allerede, ville vi garantert fått opp øya av en sånn gjennomgang!

Avisa er berga innomdørs, kaffen står klar på presskanna - og det er fremdeles velsigna stilt i huset. Kan man ha det bedre?

mvh. VilhelmW

C

Cyber

Gjest
    Våknet tidlig her også 0740, vondt i ryggen - greit å komme opp til avis og kaffe også. :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn