Var det en fornærmelse du prøvde deg på der? ;Dottone skrev:Ikke noe vits i å ligge og vri seg når man ikke får sove likevel. Resten av menneskeheten snorker og drømmer. Hive seg på kaffe og HFS, da blir det en god morgen.
Velstappa pipe høres bra ut. Hvilken pipe har du? Selv patter jeg på en velrullet Amber Leaf i grønn Rizla, en frisk og aromatisk tobakk som passer godt om morgenen. Egentlig en fin allround-, etter min smak. Alltid med i bagasjen når jeg har vært i Spania, sammen med grønne Rizla. Røykingen skal gjerne smake litt høytid og søndag ettermiddag. Selv på en kald mandagsmorgen.rolfozzy skrev:Kaldt og snø ute. Inne er det kaffe, velstappa pipe og selvfølgelig musikk.
En Peterson of Dublin som jeg har Mcbarens i. Mandagstobakk.baluba skrev:Velstappa pipe høres bra ut. Hvilken pipe har du? Selv patter jeg på en velrullet Amber Leaf i grønn Rizla, en frisk og aromatisk tobakk som passer godt om morgenen. Egentlig en fin allround-, etter min smak. Alltid med i bagasjen når jeg har vært i Spania, sammen med grønne Rizla. Røykingen skal gjerne smake litt høytid og søndag ettermiddag. Selv på en kald mandagsmorgen.rolfozzy skrev:Kaldt og snø ute. Inne er det kaffe, velstappa pipe og selvfølgelig musikk.![]()
Grei pipe og fin hverdagstobakk, det er jeg enig i. Jeg sluttet faktisk å røyke pipe da noen tullinger stjal min Lillehammer for endel år siden. De fikk lov å komme inn på festen, men fant vel ut at en pipe ville gjøre tjallen de skulle røyke i smug utenfor mer effektiv. Da tok de den som lå på hyllen. Jæklar, mördare! Hippiepakk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!rolfozzy skrev:En Peterson of Dublin som jeg har Mcbarens i. Mandagstobakk.baluba skrev:Velstappa pipe høres bra ut. Hvilken pipe har du? Selv patter jeg på en velrullet Amber Leaf i grønn Rizla, en frisk og aromatisk tobakk som passer godt om morgenen. Egentlig en fin allround-, etter min smak. Alltid med i bagasjen når jeg har vært i Spania, sammen med grønne Rizla. Røykingen skal gjerne smake litt høytid og søndag ettermiddag. Selv på en kald mandagsmorgen.rolfozzy skrev:Kaldt og snø ute. Inne er det kaffe, velstappa pipe og selvfølgelig musikk.![]()
Så lenge man fortsatt gledes ved synet av en vakker kvinne er livet vel verd å leve!oddgeir skrev:Jeg innledet dagen med et besøk til tannlegen. Hun er flink og ikke minst svært pen. En perfekt start med andre ord.![]()
Hmmm, ja. Det kan jo stemme, ut fra hva jeg har observert. Godt du får utløp for det, egentlig. Ikke alle som takler det, og heller ender opp på en killing spree. Se opp for sentralens mest sympatiske person, og sjekk antall poster personen har skrevet, over hvor lang tid. Monter så øyne i bakhodet, hvis personen bor i nærheten av deg. :-\ Det må nødvendigvis være en person som begrenser sin deltakelse i OT til saklige innlegg, eller vittige innspill. Eller kanskje ikke i det hele tatt.ErosLoveking skrev:ha ha, jeg er gretten morgen som kveld her jeg. Tjo bing!!![]()
Du slipper altså å gå på jobb? Kanskje sjalusi og misunnelse kan få den egentlige personligheten min tilbake?fjellvåk skrev:27 kalde og klarvær, en god frokost mens sola og temperaturen kommer seg opp så blir det en lang skitur, nydelige forhold nå.
Greit å ha muligheten til å jobbe inn fridager for så å ta dem ut når "alle andre" er på jobb. Du får ha en god dag på jobbenbaluba skrev:Du slipper altså å gå på jobb? Kanskje sjalusi og misunnelse kan få den egentlige personligheten min tilbake?fjellvåk skrev:27 kalde og klarvær, en god frokost mens sola og temperaturen kommer seg opp så blir det en lang skitur, nydelige forhold nå.
Å ja, det nærmer seg avgang med stormskritt nå. Da ordner det seg av seg selv i løpet av de neste femten minuttene. :![]()
Takk skal du ha. Eventuelt gruff ordner seg med en gang når jeg henger av meg frakken og skjerfet på kontoret. Det er greit med avspassering, men slik luksus har jeg ikke hatt tid til i 2010. Ei heller ferie, men jeg fikk da fjernjobbet en uke fra Albir. Men litt inn i 2011 så slipper jeg alt det administrative som jeg må styre med som webansvarlig. Da går jeg tilbake til å være journalist, og admin for forumet vårt. Jeg har flexitid, og har rett til å jobbe hjemmefra når jeg har behov for det. Det hender at jeg reiser til Karmøy noen dager, slik at jeg kan labbe ned trappene før klokken ti og slå på pc-en. Det er faktisk litt deilig å få spre arbeidsmengden utover dagen. Eneste begrensning er at mellom ti og tolv bør jeg være tilgjengelig på telefonen eller kontoret hele, men ellers er det ingen krav om å punche inn og ut på bestemte tidspunkt.fjellvåk skrev:Greit å ha muligheten til å jobbe inn fridager for så å ta dem ut når "alle andre" er på jobb. Du får ha en god dag på jobbenbaluba skrev:Du slipper altså å gå på jobb? Kanskje sjalusi og misunnelse kan få den egentlige personligheten min tilbake?fjellvåk skrev:27 kalde og klarvær, en god frokost mens sola og temperaturen kommer seg opp så blir det en lang skitur, nydelige forhold nå.
Å ja, det nærmer seg avgang med stormskritt nå. Da ordner det seg av seg selv i løpet av de neste femten minuttene. :![]()
.
Veldig lurt tiltak det der!fjellvåk skrev:Greit å ha muligheten til å jobbe inn fridager for så å ta dem ut når "alle andre" er på jobb. Du får ha en god dag på jobbenbaluba skrev:Du slipper altså å gå på jobb? Kanskje sjalusi og misunnelse kan få den egentlige personligheten min tilbake?fjellvåk skrev:27 kalde og klarvær, en god frokost mens sola og temperaturen kommer seg opp så blir det en lang skitur, nydelige forhold nå.
.
Her går det i rugbrød og gammel dansk, skulle gjerne hatt ferske håndværkere, men baking tar lang tid?Audiophile-Arve skrev:3 blå grader, og litt overskya for fyrste gong på svært lenge. Må få rundstykka i omnen. Er det berre eg som lagar rundstykke, tru?