Svartsvingte! Fortsatt dårlig? Da sender jeg over et par sneisne tanter for pleie og varm kropps/oljemassage samt næringsrik søndagsfrokost (egg & bekken) hehehehehe.. Bedring ønskes.65finger skrev:du har rett sluket!! under dyna med laptopen. snørrdårligpengesluk skrev:Våknet uvanlig sent i dag, ettervirkningene av fredagsfylla samt lang dag i går (platemesse i Skien samt hjemmebesøk hos en bæltrivelig hornbroder)
Mor'n Fingers! Regner med at luksuslegemet ditt fortsatt befinner seg godt begravet under dyner
(smart kjøp den senge-PC holderen fra Hjelpemiddelsentralen ;D ;D)![]()
Ikke bra !! - Og på et sted som det tydeligvis blir slaktet for tia ....baluba skrev:Det står ikke helt bra til her heller. Måtte gi opp sengen for en drøy time siden, det var bedre å stå opp. På tross av tiimer med tossing and turning, vondt i alle ledd og kaldsvette. Dvorak har ordnet litt opp i hodet, men kroppen er fortsatt et slakt.
Kanskje det lureste, bare for å være på den sikre siden. Uten diagnose så kan det godt hende at det er et computer-virus jeg lider av. Takk for omtanken, Jan. Jeg beveger meg ikke utenfor, så min egen behandling av kjøkkenkniver er nok største trussel på kniv-siden.Tubesnake skrev:Mange sjuke her på morran. Kanskje best å logge seg av før man blir smitta?![]()
En time siden, det er faktisk akkurat nå.pahf skrev:Startet dagen for en times tid siden med kaffe og Pondus Eliteserien 4, Søndager er flotte!!
Eg er han reportaren som har hår...cybervision_ skrev:Var litt grått for en time siden, men klarner her nå. 11 grader og litt frokostblanding er inntatt etter en lite overdose festivitas i går. Lite kaffe igjen også...
Får besøk på formiddagen og etterpå skal det nytes musikk til litt rettearbeid fra jobb...
Arve: God tanke med disse videoreportasjene, ble litt mye zoom og fokusering på dem, men absolutt bra. Er du med på en av disse? Kjenner ikke Audiophile-gjengen...
Oktoberfest. I november. I Oljen. Du verden, noen kommer til å ha et bredt glis klistret på fjeset i dagottone skrev:Dagen idag skal brukes på Siddis Brass. Hornmusikk, pølser og øl. Bedre enn 17.mai.