Ja . Sitter og tester litt høyttalere men nå må jeg få fingen ut og komme meg på jobb. Fint vær og på tide å dra på seg hjelmen. Sikkert ikke mange dagene igjen av mc sesongen nå...
Audiophile-Arve skrev:Har hatt to dagar på seminar, og kom heim seint i går natt. I dag må eg få gjort unna litt hifi, før jentene skal på båttur.
Eit hardt liv.
Hvis du mister den igjen er det bare å søke etter "rundstykker", så kommer den trillende.Midgard skrev:Denne tråden lette jeg etter her en morgen, så fint at noen fant den for meg.
Sitter og koser meg med en kopp kaffe. Fra Panama, mmmm herlig
Takk for tipset. Kanskje på tide å gå å søke etter noen rundstykker på kjøkkenet også....Gjestemedlem skrev:Hvis du mister den igjen er det bare å søke etter "rundstykker", så kommer den trillende.Midgard skrev:Denne tråden lette jeg etter her en morgen, så fint at noen fant den for meg.
Sitter og koser meg med en kopp kaffe. Fra Panama, mmmm herlig![]()
Sånn erre å gammal ... det blir bare tidligere og tidligere....... ;D 8)Ludo skrev:Uh, jeg bare våkna jeg...
En uheldig bivirkning av å leve.Ludo skrev:Uh, jeg bare våkna jeg...
Er MBL på plass?Audiophile-Arve skrev:Jaha....då er det berre å få laga til rundstykka. Skal på hyttetur i dag.
Tor Nado skrev:Ah, egg og kaffe unnagjort.
før det....
...
våkna i fremmed seng idag, inn stiger en yngre kvinne (relativt sett) i pels og lingerie...
av og til er livet verdt å leve... 8)
Pels og lingerie? En hund med undertøy?
Magert ?bambadoo skrev:Hjortejakta også...
Tor Nado skrev:Ah, egg og kaffe unnagjort.
før det....
...
våkna i fremmed seng idag, inn stiger en yngre kvinne (relativt sett) i pels og lingerie...
ligger an til reprise....Tor Nado skrev:Ah, egg og kaffe unnagjort.
før det....
...
Den var sansynligvis det som står i headingen på innlegget ditt!Jøgga skrev:Huff da
Hva er klokken?
du har rett sluket!! under dyna med laptopen. snørrdårligpengesluk skrev:Våknet uvanlig sent i dag, ettervirkningene av fredagsfylla samt lang dag i går (platemesse i Skien samt hjemmebesøk hos en bæltrivelig hornbroder)
Mor'n Fingers! Regner med at luksuslegemet ditt fortsatt befinner seg godt begravet under dyner
(smart kjøp den senge-PC holderen fra Hjelpemiddelsentralen ;D ;D)