|
Ja, to virkelige "horn" bautaer er borte fra ossDette var en trist nyhet. Sist jeg traff Sluket var hjemme hos JanR. Ellers var vi hjemme hos han en gang, og på et besøk hos ( husker ikke navn). Men han og hans humor og kunnskap vil bli savnet. What a man!
Kjente jeg ble veldig lei meg/vemodig da jeg kjørte forbi i går ettermiddag på vei hjem fra jobb og så den skinnende SlukMobil stå parkert som på bildet.SlukMobil
Her for drøyt 14 dager siden, så tilbød jeg meg og ta en shinings på den røde fare.
Fylte DengTruck med de remediene jeg mente burde få den til og skinne litt mer.
Både bjerketrær og en (tidligere) stor furu, hadde nok etterlatt endel biologisk materiale.
Vis vedlegget 1148535
Laddat og klart !!
Her var det en lang økt forran meg så det var bare og sette igang med de forskjellige produktene.
Vis vedlegget 1148537
Prewash + 3 x hovedvask og en siste finish vask.
Vis vedlegget 1148539
Jeg har innvendig igjen, men avventer litt
Men det var på den tia Slukzter var hjemme, og formen var etter forholdene tålig bra.
Hadde fremdeles sine vittigheter på lager, og var bra mobil.
Alltid etter et besøk hos ham og tiden for avskjed var kommet, var det alltid obligatorisk med et et skikkelig håndtrykk.
Så oxo denne gangen, noe svakere med engang, men det var før han dro meg inntil seg og jeg fikk den beste klemmen ever
Dere husker utrykket hans? Sjeldnere enn hønse-tenner....
Dette er definitivt på den lista. Og et minne for resten av livet