Diverse Slukets Bortgang

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• tom-a

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.01.2003
    Antall liker
    595
    Torget vurderinger
    1
    Det var trist å lese at en så markant stemme her på HFS nå plutselig er gått bort. Kondolerer.

rolfozzy

Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Antall liker
    7.291
    Torget vurderinger
    2
    Dette var en trist nyhet. Sist jeg traff Sluket var hjemme hos JanR. Ellers var vi hjemme hos han en gang, og på et besøk hos ( husker ikke navn). Men han og hans humor og kunnskap vil bli savnet. What a man!

Deng1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2024
    Antall liker
    3.617
    Sted
    VestBredden
    Torget vurderinger
    1
    Dette var en trist nyhet. Sist jeg traff Sluket var hjemme hos JanR. Ellers var vi hjemme hos han en gang, og på et besøk hos ( husker ikke navn). Men han og hans humor og kunnskap vil bli savnet. What a man!
    Ja, to virkelige "horn" bautaer er borte fra oss 😥

nat

Bransjeaktør
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    5.086
    Torget vurderinger
    7
    Kondolerer på det dypeste til familien og venner!

Vil savne humoren og ikke minst sarkasmen som han spredde gledelig rundt seg.
    Vi hadde noen fine prater om livet og selvfølgelig musikk og hifi. Han var standhaftig i sine meninger. Men hadde alltid et godt grunnlag for sine meninger og ideer rundt teknikk osv.
    En man som beriket dem rundt seg og ikke minst på sentralen. Som vi vet at han frekventerte ofte med sin herlig humor og stor kunnskap!
    I dette miljøet må han beregnes som en BAUTA som så trist gikk bort så alt for tidlig😥
    RIP.

Mar-a-Lago Club

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.02.2025
    Antall liker
    729
    Sted
    Halden
    Imøtekommende, raus, med dyp innsikt og stor nysgjerrighet. For en fyr! Han gjorde forumet kunnskapsrikere og bedre. En dag ankom to kolli lp-innercover gården i Valdres. Vi hadde gjort en fellesbestilling og nå ville jeg betale porto. Det kunne jeg glemme.

Han blir savnet.

jmolnes

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    6.316
    Dette var triste nyhende. Kjende Sluket berre slik han var her på sentralen: kunnskapsrik, humoristisk, kontant og null svada! Har sakna han lenge på forumet. Medkjensle i sorga❤

espendo

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.12.2016
    Antall liker
    1.618
    Sted
    Bærum
    Triste nyheter. Jeg er ikke et veldig aktivt medlem, men hadde noen hyggelige interaksjoner med Sluket på min egen anleggstråd, helt i starten. Fin fyr!

Zerostat

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2003
    Antall liker
    1.655
    Sted
    Strømmen
    Torget vurderinger
    73
    Dette var svært trist å høre. Hans bidrag her på Hifisentralen vil bli dypt savnet. Hvil i fred.

Sist redigert:

AndersR

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Antall liker
    4.418
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Jeg var så heldig å møte selveste Sluket ved et par anledninger i tilknytning til Hortenmessene, og innså raskt at hans legendestatus var godt begrunnet.
    Et utrolig imponerende bekjentskap. Rett og slett en fantastisk fyr, som selv jeg som ellers ikke er særlig sosial av meg, virkelig satte stor pris på.

Takk.

pelsjeger

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.04.2004
    Antall liker
    1.511
    Torget vurderinger
    4
    Leit å høre. Varme tanker går til familie og de som sto nærmest. ♥

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    7.178
    Sted
    Market Snodsbury
    Eg har sett stor pris på å lesa alle minneorda og slik forstå litt meir om kven og kvifor Sluket var den han var.

For meg, ein rævediltar her inne, har det vore utruleg fascinerande å følgja med på tolmodet og perfeksjonen i det han gjorde, anten det galdt hagen eller slukoteket.

Eg vil også, sidan ingen andre har gjort det, takka for bidraga hans i “Vakker design”-tråden, ein av OT-trådane han ikkje jamleg argumenterte for å leggja ned. Også der dryppa det tungt av kunnskap og innsikt opparbeidd gjennom lang tid, formidla med ein slik autoritet at det berre var å lytta.

Kvil i fred.

Deng1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2024
    Antall liker
    3.617
    Sted
    VestBredden
    Torget vurderinger
    1
    SlukMobil

Her for drøyt 14 dager siden, så tilbød jeg meg og ta en shinings på den røde fare.

Fylte DengTruck med de remediene jeg mente burde få den til og skinne litt mer.
    Både bjerketrær og en (tidligere) stor furu, hadde nok etterlatt endel biologisk materiale.

20250909_121338.jpg

Laddat og klart !!
    Her var det en lang økt forran meg så det var bare og sette igang med de forskjellige produktene.

20250909_122307.jpg

Prewash + 3 x hovedvask og en siste finish vask.

20250909_140936.jpg

Jeg har innvendig igjen, men avventer litt :)

Men det var på den tia Slukzter var hjemme, og formen var etter forholdene tålig bra.
    Hadde fremdeles sine vittigheter på lager, og var bra mobil.

Alltid etter et besøk hos ham og tiden for avskjed var kommet, var det alltid obligatorisk med et et skikkelig håndtrykk.
    Så oxo denne gangen, noe svakere med engang, men det var før han dro meg inntil seg og jeg fikk den beste klemmen ever ❤

Dere husker utrykket hans? Sjeldnere enn hønse-tenner....

Dette er definitivt på den lista. Og et minne for resten av livet ❤

vidarje

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Antall liker
    4.075
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    SlukMobil

Her for drøyt 14 dager siden, så tilbød jeg meg og ta en shinings på den røde fare.

Fylte DengTruck med de remediene jeg mente burde få den til og skinne litt mer.
    Både bjerketrær og en (tidligere) stor furu, hadde nok etterlatt endel biologisk materiale.

Vis vedlegget 1148535

Laddat og klart !!
    Her var det en lang økt forran meg så det var bare og sette igang med de forskjellige produktene.

Vis vedlegget 1148537

Prewash + 3 x hovedvask og en siste finish vask.

Vis vedlegget 1148539

Jeg har innvendig igjen, men avventer litt :)

Men det var på den tia Slukzter var hjemme, og formen var etter forholdene tålig bra.
    Hadde fremdeles sine vittigheter på lager, og var bra mobil.

Alltid etter et besøk hos ham og tiden for avskjed var kommet, var det alltid obligatorisk med et et skikkelig håndtrykk.
    Så oxo denne gangen, noe svakere med engang, men det var før han dro meg inntil seg og jeg fikk den beste klemmen ever ❤

Dere husker utrykket hans? Sjeldnere enn hønse-tenner....

Dette er definitivt på den lista. Og et minne for resten av livet ❤

Kjente jeg ble veldig lei meg/vemodig da jeg kjørte forbi i går ettermiddag på vei hjem fra jobb og så den skinnende SlukMobil stå parkert som på bildet.

Deng1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2024
    Antall liker
    3.617
    Sted
    VestBredden
    Torget vurderinger
    1
    Bisettelse

Gravferden for Sluket,

vil finne sted 8 oktober, kl 12.00 i Høybråten kirke.

Øvrig info vil foreligge på en minneside så snart den er tilgjengelig.

link vil komme

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn