Serietråd - tips & diskusjon om serier

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    7.632
    Sted
    Market Snodsbury
    Har «turnert» litt med walisere i forrige årtusen.
    De lærte meg noen fraser som selvsagt er glemt for lenge siden, men språket virket noe utfordrende for å si det slik.
    😂
    Ja, og ortografien verkar også kreativ.

Eg veit ikkje. Det er mange språk eg ikkje kan, men der eg kan nok til å oppfatta strukturen i setningane og/eller kjenna att ord (spekteret er stort). I Hinterland var språket meir ein del av stemninga, om lag som om det skulle vore på samisk.

superhkm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.04.2005
    Antall liker
    3.730
    Torget vurderinger
    3

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    16.817
    Sted
    Sølvbyen
    Dette her virker jo faktisk veldig bra. Er på episode 2 og skjønte akkurat at jeg kunne velge svensk tale istedenfor den engelske dubbingen. Men ja, bra.

bambi

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.01.2011
    Antall liker
    16.817
    Sted
    Sølvbyen
    Ja, men etter å ha sett den vil jeg advare om at den tar noen veldig stygge vendinger etter hvert. Ting jeg hadde klart meg uten å se, iallfall.

Barbaresco

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2006
    Antall liker
    747
    Torget vurderinger
    1
    Sesong 3 av Diplomaten er visstnok lansert, og den har jeg tenkt å se som hodeløs tidtrøyte med innslag som skal minne om West Wing.
    Min KI-agent anbefalte den etter at jeg hadde sett den danske Borgen.

xerxes

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.01.2005
    Antall liker
    11.520
    Sted
    Holmestrand
    Akkurat sett North Shore.
    Australsk "deckara", ikke perfekt, men litt annerledes og absolutt severdig uten de store faktene.

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    7.632
    Sted
    Market Snodsbury
    Produsert av Mammoth Screen, som har dei nyaste Agatha Christie-produksjonane for fjernsyn (iallfall Ti små negerbarn og Den fjerde rytter). «Overdådig» (er «lush» rett ord) produksjonskvalitet, same trykkande og urovekkjande stemning. Vonar dei gjer Evig natt også.
    Akkurat. Ein månad seinare vart klart at dei gjer akkurat det. Tippar NRK sender denne som påskekrim i 2026.

Eg har vore blodfan av ITVs Christie-filmatiseringar av heilt sidan Suchet dukka opp på NRK på starten av 1990-talet. Stort sett har eg rekna det for å vera dei beste Poirot-filmatiseringane.

Eg såg nokre av dei tidlege episodane omatt for nokre dagar sidan (Murder on the links og Peril at End House). Ja, det er framleis mykje bra: Framstillinga av Poirot og Hastings er framleis den beste på skjerm så langt (ITVs Miss Marple må konkurrera med Joan Hickson). Samanlikna med Marple er omskrivingane moderate. Men det er få locations (= mykje gjenbruk), enkel filming og dramaturgi (nesten fjernsynsteater) og mange biroller er latterleg dårleg spelte.

Det vart betre på 2000-talet, definitivt.

Fordelen til Mammoth er at dei ikkje treng framstilla Poirot eller Marple, og dei kan skapa ei meir draumliknande, klaustrofobisk stemning; ikkje heilt det eg tenkjer på når eg tenkjer Christie-på-skjerm, men som likevel passar.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn