C
Cyber
Gjest
Gratulerer med godsaker, så svært forseggjort ut den i7-en!
|
Nå er jo høsten på full vei inn, så det må vi absolutt forsøke å få til. Både med og uten Amarone....svingen68 skrev:Lauget er temmelig klare for å høre på dette snart skulle jeg mene, iallefall jeg, og vi kan gjerne drikke litt Amarone også for å toppe det hele! ;D
http://www.acoustictuning.com/E2x2VLXC9g_H7z_AhlFK64-KFLV68f3TP9D6CJ1Q51.ipsRoDa skrev:Takker for inntrykk!
Virker meget kapabel denne.
Ligger på ca 60k? Hvem selger i Norge?
Mvh
Rolf
Tviler ikke på det, men til 69k skal den bare være så avhengighetsskapende den bare vil.johnnygrandis skrev:http://www.acoustictuning.com/E2x2VLXC9g_H7z_AhlFK64-KFLV68f3TP9D6CJ1Q51.ips
Vær forsiktig Rolf Moon produktene er avhengighetsskapende...![]()
Det er et godt poeng.Anfield skrev:Bruktmarkedet kan da være din venn....![]()
Hehe, da håper jeg det er anlegget du snakker om... ;Dpahf skrev:Du blir ikke dårligere med årene Anfield, dette ser virkelig nydelig ut!
Hehe, blir ikke stort dårligere mannen heller.... ;Dpahf skrev:Hehehehe, det var nok anlegget jeg mente jaHvordan du ellers takler årene skal ikke jeg legge meg bort i ;D
Kos deg mens du kan....Supertramp skrev:Anfield bli bare dårligere i den forstand at det går lenge og lengre tid siden laget hans tok ligagullet![]()
Ellers er han bare a winning type!
Hehe - det var da som bare så uheldig sesongstart Hodgson & co skulle få.... jeg hadde unnet ham & enkelte Liverpool spillere en bedre start...Anfield skrev:Kos deg mens du kan....Supertramp skrev:Anfield bli bare dårligere i den forstand at det går lenge og lengre tid siden laget hans tok ligagullet![]()
Ellers er han bare a winning type!![]()
for meg som husker 70 og 80 tallet så har liverpool fått en alt for god åpning spør du megSupertramp skrev:Hehe - det var da som bare så uheldig sesongstart Hodgson & co skulle få.... jeg hadde unnet ham & enkelte Liverpool spillere en bedre start...Anfield skrev:Kos deg mens du kan....Supertramp skrev:Anfield bli bare dårligere i den forstand at det går lenge og lengre tid siden laget hans tok ligagullet![]()
Ellers er han bare a winning type!![]()