- Ble medlem
- 05.01.2006
- Antall liker
- 0
Takker EspenLT, for spennende link, men jeg fant ikke noe der om akkurat dette "bøyd-stilk-fenomenet". Skal lete litt mer.
Honkey
Honkey
Ikke bare er kornsirkeljuksemakerne utrolig begavede mennesker, men de har tydeligvis også en del penger til overs. ;DVerdien av materialene ble anslått
til 200.000 tyske mark"
Nå skal man jo ikke tro alt man leser, men dette ser jo ut til å være veldokumentert.
Den ene platen besto av 99,9 % rent sølv, som ikke lar seg
fremstille på Jorden."
Nå når jeg endelig er begynt å interessere meg for dette så må ikke du feige ut...Jeg deler Espens oppfatning, men ser at det åpenbart finnes en del ubesvarte spørsmål også.
En del vel dokumenterte fenomener finnes det få rasjonelle forklaringer på pr i dag. Om det er et faktum med disse 3 plakettene (gull søl og bronse? gjør de narr av OL!??Og hvorfor bronse? De kunne i det minste brukt et grunnstoff!) så er jo det et særs interessant funn, i det minste. Enten det nå peker mot noe utenomjordisk fenomen eller mot et psykologisk kasus med alt for mye penger som brenner i lomma!
Honkey
Langt nok til å ha utviklet fremdriftssystemer som bringer dem vanvittige avstander på kort tid, for så å begi seg i vei med vandalisme i en kornåker?Nå når jeg endelig er begynt å interessere meg for dette så må ikke du feige ut...
Så lenge ingen kan forklare hva som skjer er dette mer enn mystisk. Hvis det finnes mennesker på andre planeter er det vel ikke usannsynlig at de er kommet mye lenger enn oss på mange punkt.
La oss nå tenke oss at dette kunne være et slikt visittkort fra 'dem der ute'. På hvilken måte kunne dette gjøres bedre på, hvis hensikten var å få oss til langsomt å våkne opp? (En brå oppvåkning ville nok ført til katastrofe.Langt nok til å ha utviklet fremdriftssystemer som bringer dem vanvittige avstander på kort tid, for så å begi seg i vei med vandalisme i en kornåker?
Lover å ikke falle deg i ryggen, mitt bøyde, lille kornaks!Nå når jeg endelig er begynt å interessere meg for dette så må ikke du feige ut...
Så lenge ingen kan forklare hva som skjer er dette mer enn mystisk. Hvis det finnes mennesker på andre planeter er det vel ikke usannsynlig at de er kommet mye lenger enn oss på mange punkt.
...for deretter å bli mistrodd, latterliggjort og underkjent av neandertalere? I så måte har du et poeng, evt. er homo sapiens simpelthen for stupide til å skjønne hensikten med det hele.Langt nok til å ha utviklet fremdriftssystemer som bringer dem vanvittige avstander på kort tid, for så å begi seg i vei med vandalisme i en kornåker?
Da må jo de i påfølgende link også være utenomjordiske, i og med at de benytter seg av sølv som er mye renere enn det du hevder er mulig å produsere på jordenF.eks står det:
Fra Tyskland kom spennende nyheter som siden langt på vei har
blitt dokumentert. Et stort og komplekst piktogram dukket opp
i Grasdorf den 22. juli. Ti dager senere oppdaget en mann med
metalldektor tre metallplater som lå ca 50 cm nede i jorden under
piktogrammet. I hver av de tre metallplatene; en i gull, en i sølv
og en i bronse, var piktogrammets mønster nøyaktig risset inn.
Den ene platen besto av 99,9 % rent sølv, som ikke lar seg
fremstille på Jorden. Verdien av materialene ble anslått
til 200.000 tyske mark"
Ja klart hadde det vokst korn i Troms og Finnmark (!), særlig i Des-Mars ville jeg nok revurdert mitt livs-syn.Men jeg hadde begynt å lure, dersom det hadde dukket opp kornsirkler i kornåkere her oppe i Troms og Finnmark i Desember-Mars...
Klarer noen det, så skal jeg også begynne å tro på aliens...
Dessuten er det litt rart at de alltid kan engelsk...Ikke minst...
Og en annen ting jeg finner litt merksnodig, er at aliens alltid er humanoide bipeder...
Har antydet litt nederst på "min side", merk den kledelige åpenheten til det usikre, samtidig som jeg anvender vitenskap som korrektiv til mine sanseopplevelser...Bare sånn for å få en liten oversikt her, dere som er så skeptiske er det dere som hører eller ikke hører forskjell på kabler..? :![]()
Ikke "underholdningsbransjen"?Fantasi satt i system staves fanatisme.
Men det er jo spesielt. Alt som ikke kan forklares må man jo få lov å lure på. Av og til kan folk bli for fantasiløse også.Fantasi er menneskets beste venn og av og til den værste fiende. Kornsirklene er bare søken etter at noe skal være så spesielt. I samme gate som religion. Fantasi satt i system staves fanatisme.
du mener national geographic, (amerikanerene sin propaganda kanal ;D )På Discovery gikk det for en tid siden (tror programmet går i reprise med jevne mellomrom) en dokumentar om dette. Erfarne åkersirkelskapere viste her hvordan en forholdsvis intrikat formasjon kunne skapes med primitive hjelpemidler i løpet av overraskende kort tid.
noen som tør å stå fremAt "noe" flyr over jorden som ikke er enten forklarlig eller i det minste offisielt er klinkende klart. Så en UFO selv for et parogtjue år siden, var klink edru, på jobb så den på ca 100 meters avstand i ca 3-4 minutter. Flere andre så den også, ved siden av meg stanset en kar og gikk ut av bilen for å se nøyere. Ettersom dette var over E18 ved Sandvika kontaktet jeg tårnet og forsvaret på Fornbu dagen etter, oppga tidspunkt og kurs, men de hadde intet registrert der og da. Men noe var det, og det var stort, anslagsvis 50 meter langt, formet som et luftskip. Godt synlig, kan man si!
Uka etter sto det i VG at eksakt likt beskrevet fenomen var sett i Nord-Norge.....
Honkey