Så noen programmet om kornsirkler?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• wotg

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2005
    Antall liker
    5
    Litt utenom kornsirkler, men siden vi snakker om ET...
    Mtp. universets størelse, antal galaxer, stjernesystemer osv. så er vel sansynligheten for liv andre steder ganske stor. Det virkelig store spørsmålet er jo hvor mange av disse livsformene utvikler seg til et inteligent samfunn? og hvor mange slike verdner eksisterer samtidig som oss?
    Skulle vi noen gang besøke eller få besøk av ET så må de jo bo ganske nærme oss eller det må komme revlusjonerende teorier om rom og tid. Avstanden mellom stjernene er så stor at vi snakker om en reisetid på flere titalls om ikke hundretall år, bere til de nærmeste stjernene og det under den forutsettning at vi kan reise med lysets hastighet, noe vi ikke er i nærheten av å kunne gjøre idag. Det er ikke engang sikkert at det er mulig å reise med lysets hastighet eller at vi mennesker tåler en slik reise. Dette blir på en måte en veldig stor nåla i høystakken problematikk med noen ekstra innebygde hindere.
    Hva kornsirkler anngår så tror jeg ikke det er så veldig mystisk, man kan lage ganske imponerede geometriske former med enkle verktøy og god planlegging. Bønder som hevder at kornsirklene kom over natten osv. tror jeg ikke alltid man skal ta så seriøst, du må huske at slike "fenomener" trekker en masse turister, noe som igjen betyr penger...
    Men flotte å se på det er de :)

Espen R

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Antall liker
    4.143
    Ja, vi får nå se hva sommeren 2006 bringer. Det er jo nå kornet vokser.
    Kanskje man skulle ta seg en tur til England og la seg inspirere, oppsøke kornsirkler og føle underlige krefter idet man går inn i en kornsirkel...  ;) (Nei!, jeg vil ikke ha digitalkameraet og mobiltelefonen ødelagt av mystisk stråling  :mad: )

L

Lydtekniker

Gjest
    Alt er jo innlysend og helt klart,bare les her ;D
    http://www.zetatalk.com/

Herrejemini...

Fotografi av den påståtte "Planet X" fra Zetatalk:

Når man klarer å tolke en planet ut av en enkel lens-flare, da har man jaggu en fantastisk evne til virkelighetsfornektelse.

zerum

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.05.2005
    Antall liker
    217
    Ja dette går vel inn under: Særriøs a/s&co ;D ::)

C

cosmos

Gjest
    wtc? ;)

det er iallefall ikke første gang mystiske symboler og merkelige statuer oppstår blandt politikere. naziene, new world order, scull & bones, bohemian grove, for ikke snakke om gamle egypt!

har noen studert f.eks Giza og sett de S-I-N-N-S-Y-K-E "tilfeldighetene" av siffer, vinkler osv.
    syns det er suspicous hvorfor de ikke blir tatt opp i dokumentarer osv. discovery nevnte et par, men ikke det ufattelige antallet av de.

litt her:
    http://www.infinitetechnologies.co.za/articles/thegreatpyramid.html
    http://www.world-mysteries.com/mpl_2.htm
    http://www.crystalinks.com/gpstats.html

stemmer desse faktaene vil alle med normal logisk fornuft innse at den umulig ble designet av mennesker av denne planeten uten hjelp fra en gud eller utenomjordisk.

L

Lydtekniker

Gjest
    stemmer desse faktaene vil alle med normal logisk fornuft innse at den umulig ble designet av mennesker av denne planeten uten hjelp fra en gud eller utenomjordisk.
    Det er feil å anta at folk før i tiden var idioter, mens vi idag er uovertruffent mye bedre. Egypterne, og en rekke andre folkeslag, var kløppere i ingeniørkunst.

Vedlegg

L

Lydtekniker

Gjest
    Jeg har fremdeles store problemer med å se for meg hvordan dette kan skapes av mennesker i smug i løpet av en mørk natt. Hvorfor trår de aldri feil?
    Nøye planlegging.

Hvorfor er de så imponerende perfekte hver gang
    Det er de sjelden på kloss hold, dessuten blir dårlig utførte sirkler sjelden gjengitt i media.

og hvorfor blir de aldri oppdaget?
    Et Google-søk på "crop circle arrested" gir linker til flere artikler om personer som har blitt tatt på fersken.

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Nøye planlegging.

Det er de sjelden på kloss hold, dessuten blir dårlig utførte sirkler sjelden gjengitt i media.

Et Google-søk på "crop circle arrested" gir linker til flere artikler om personer som har blitt tatt på fersken.
    Men det er kanskje her skillet går da, mellom de "ekte" og de falske?
    Selvsagt er det mange som prøver, og selvsagt er det vanskelig, og selvsagt blir de da mislykket, men hva da med de som plutselig dukker opp, og er helt perfekte??

Det er ellers på avstand man først ser hvor perfekte de er. Skal ikke komme mye feil ut med navigeringen før det bærer galt av sted.

C

cosmos

Gjest
    Det er feil å anta at folk før i tiden var idioter, mens vi idag er uovertruffent mye bedre. Egypterne, og en rekke andre folkeslag, var kløppere i ingeniørkunst.
    haha. ja. de var så smarte at de la ut 1 steinblokk hver 90.sekund i 20år, viste den nøyaktige avstanden til månen, tilfeldigvis la den største pyramiden på det nøyaktige midtpunktet av jordens masse, i tilegg til å legge igjen hundrevis av henvisninger til solsystemet sirius og orion beltet.
    good one ;D
    eneste grunnen til at folk avviser alle alien teorier er enslig pga. de ikke har hørt om det på nyhetene, det forøkes dysses ned uansett hvor man kiker.
    ola nordmann kan omvendes med en times dokumentar, for han gidder ikke sjekke faktaene selv allikavel. (de såkalte "ekspertene" på tvskjermen tar seg av det)

forøvrig rart det ikke prates om de 3 bygningene som brøt fysikkens lover 11.september heller.. når slik kan holdes hemmelig verden over bør det være en smal sak å pynte litt på verdenshistorien, religionen osv.
    hadde sikkert sett pent ut neste uke om bush kom på tv i morra og fortalte om alle løgnene og fremmede raser som kan legge jorden øde når de vil.... ;)

tar man faktaene i øyehold er det umulig for noen å forstå at mennesket designet pyramidene, enkelt og greit!

L

Lydtekniker

Gjest
    Dette har jeg diskuterte med ulike folk mange ganger, og det er alltid samme leksa: samme hvor mye fakta og logiske resonnementer man fremlegger, hopper motdebattantene fra skanse til skanse og nekter plent å ta til seg/tenke over det man legger frem. Månelandingsdebattene har jeg også laaaaaang erfaring med, og det er uten unntak samme leksa - konspirasjonsteoretikerne utnevner seg selv til eksperter i både fysikk, kjemi og fototeknikk.

...så jeg gidder rett og slett ikke debattere hverken 9/11, månelandingene eller pyramidene ;)

Vedlegg

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2006
    Antall liker
    0
    Det jeg har lurt på i en del pyramideartikler er nettopp dette med "midtpunktet for jordas masse". for meg fremstår dette som det rene vrøvl, her ønsker jeg hjelp fra en som er våken på fysikk. "Midtpunktet for jordas masse" må da etter all sunn fornuft befinne seg midt inne i kula? Og der tipper jeg at selv den tøffeste pyramide hadde svetta i hjæl!

Honkey

L

Lydtekniker

Gjest
    Honkey, jeg tror du er inne på noe ;) Svadapreik kalles slik, og de fleste konspirasjonsteorier og teorier om at små grønne menn har bygget pyramidene, Stortinget etc. er fulle av slikt.

C

cpc

Gjest
    haha. ja. de var så smarte at de la ut 1 steinblokk hver 90.sekund i 20år, viste den nøyaktige avstanden til månen, tilfeldigvis la den største pyramiden på det nøyaktige midtpunktet av jordens masse, i tilegg til å legge igjen hundrevis av henvisninger til solsystemet sirius og orion beltet.
    good one ;D
    eneste grunnen til at folk avviser alle alien teorier er enslig pga. de ikke har hørt om det på nyhetene, det forøkes dysses ned uansett hvor man kiker.
    ola nordmann kan omvendes med en times dokumentar, for han gidder ikke sjekke faktaene selv allikavel. (de såkalte "ekspertene" på tvskjermen tar seg av det)

forøvrig rart det ikke prates om de 3 bygningene som brøt fysikkens lover 11.september heller.. når slik kan holdes hemmelig verden over bør det være en smal sak å pynte litt på verdenshistorien, religionen osv.
    hadde sikkert sett pent ut neste uke om bush kom på tv i morra og fortalte om alle løgnene og fremmede raser som kan legge jorden øde når de vil.... ;)

tar man faktaene i øyehold er det umulig for noen å forstå at mennesket designet pyramidene, enkelt og greit!
    Du cosmos er jammen det morsomste nicket på hele sentralen! Hva driver du egentlig med? Standupkomiker? Jobber i ztv?

Kan ikke du komme å holde foredrag på neste firmafest, fortelle litt om pyramider, wtc, bush osv. Hadde blir morsomt, det er jeg sikker på!

Så kunne sikkert jeg skaffet fysikklæreren jeg hadde på ungdomsskolen, så kunne han forklare etterpå hvordan det hele egentlig hang sammen. Bare i tilfelle noen skulle bite på historiene dine liksom
    ;)

Vedlegg

Honkey_Chateau

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.01.2006
    Antall liker
    0

Vedlegg

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    De blir jo bare mer og mer imponerende disse, skulle likt å se hvem som har laget de. Hvor mange nye er det i år?

Har lyst på en sånn jeg, kanskje om jeg ikke slår plenen...? ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Har det vært noen nye fine i år?

Ingen her hos meg i hvert fall... :-\

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Flott ja...

Skulle jammen likt å sett når en sånn ble lagd...om det nå enn er mennesker eller ufoer som står bak... ;D

Espen R

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Antall liker
    4.143
    Noen som har en formening om hvor mange mann med tau og plankebiter festet til føttene det trengs for å lage en slik en i løpet av en natt ? Ser jo "litt" stor ut..

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Om det er menneskeskapt så er de veldig disiplinerte, må være japanere som står bak tror jeg, tenk å skulle organisere noe slikt i nattens mulm og mørke.. ;D

Om det er mennesker som står bak, hvorfor i alle dager gjør de det på denne måten? De er jo kunstnere, de kunne jo tjent store penger på kunsten sin, det er jo rene mesterverk. :eek:

Espen R

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Antall liker
    4.143
    Man kan ikke annet å la seg forbløffe over hvor dyktige bløffmakerne som går med tau og planker om natten nå er blitt.
    Her er noen flere bilder som nettopp er offentliggjort.

Espen R

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Antall liker
    4.143
    Huffda.. når man ser på kvaliteten på utførelsen, så tror jeg det må ha vært dagen derpå og fyllasyke for romvesnene.. ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Det er dette dere driver med etter å ha skrevet innlegg i natterangler-tråden... nå forstår jeg hvem som står bak, imponerende arbeid da... ;D

Espen R

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Antall liker
    4.143
    Enda en til...hoaxerne må ha det travelt nå om dagen..

Espen R

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Antall liker
    4.143
    ..ehh..nå om NATTEN mente jeg selvfølgelig! ;D

Komponenten

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.08.2005
    Antall liker
    6
    Hvor er de fra disse nye sirklene, er de fra noenlunde samme område?

Espen R

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Antall liker
    4.143
    Forstår det slik at mange av dem oppstår i Wilthsire, som de hittil i august.

wilbur-x

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.07.2006
    Antall liker
    1
    Forklaringen kan være at det finnes en statlig støtteordning mot kornsirkler,
    slik som ulv/sau - ørn/rein ;)
    Dette er landbruksfiendtlig virksomhet (akkurat som foppal),
    kun gode avlinger er angrepet.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn