L
Lydtekniker
Gjest
Vel, skeptikernes største innvending er vel at det ikke eksisterer beviser i form av noe håndfast - kun anekdoter og ulike tolkninger av videomateriale (ofte tolket av amatører og hobbyister, noe folkene som har tolket videoen i linkene du viser til tydeligvis er, da de har oversett en så betydelig sak som det jeg påpekte tidligere). At det ikke har vært på nyhetene, har vel aldri noen litt seriøse skeptikere brukt som bevis på noe som helst. Utvetydige bevis skorter det nok på.jaja offtopic. men det er liten tvil om at dette er århundrets store mysterium. og de eneste argumentene skeptikerene har er forsvaret om det har ikke blitt fortalt på nyhetene... vitenskapelige argumenter er tynne greier, se bare på hva mennesket har gjort de siste hundre årene. og hva som skulle være umulig. legg på la si 10-20.000 år fra nå og se hva mer man kan gjøre![]()
Forøvrig innbiller jeg meg at
dette i det minste kan stå for noen av UFO-observasjonene som har blitt gjort fra jorden i moderne tid. Linsereflekser i kameralinser er jo også en gjenganger i flere UFO-fotografier, selv om det selvsagt ikke forklarer alle observasjonene man har.