Neste mann til å få høydeskrekk og flytte ned i første etasje ?
Putins nære medarbeider Dmitrij Kozak går av

Putins nære medarbeider Dmitrij Kozak går av
|
De skulle jo ha blitt skutt ned, men det skjer jo ikke for vi er redde for konsekvensene. Putin får jo bekreftet det han hele tiden har satset på, at veike vestlige politikere ikke tør å ta opp kampen nå som han har fått sin(e) agent(er) inn i det hvite hus. Skulle ikke forundre meg det minste om både Trump og Vance står på lønningslista til FSB.Prøver de å erte på seg fleste mulig for å få en reaksjon de kan bruke som et påskudd til et eller annet?
![]()
Estland sier luftrommet deres er krenket av russiske kampfly
Tre russiske kampfly krenket Estlands luftrom fredag, opplyser landets myndigheter.www.vg.no
Kunne ikke se at det stod noe om det ble sendt opp fly for å møte dem, men det burde kanskje vært et slags minimum, uten at jeg vet noe som helst om krigføring eller hva som er strategisk lurt. Men hvis man har en nabo som stadig krenker eiendomsgrensa og er respektløs, så sier man jo i fra? Diplomati virker litt bortkastet på noen som ikke respekterer avtaler og ser på imøtekommenhet og dialog som vestlig homofil svakhet. Hva skulle de gjort om de ble møtt av 9 jagerfly som eskorterte dem ned på bakken?De skulle jo ha blitt skutt ned, men det skjer jo ikke for vi er redde for konsekvensene. Putin får jo bekreftet det han hele tiden har satset på, at veike vestlige politikere ikke tør å ta opp kampen nå som han har fått sin(e) agent(er) inn i det hvite hus. Skulle ikke forundre meg det minste om både Trump og Vance står på lønningslista til FSB.
Ikke bare bare å eskortere fiendtlige fly ned på bakken, man vet jo aldri hvilke gærninger som sitter bak stikkaKunne ikke se at det stod noe om det ble sendt opp fly for å møte dem, men det burde kanskje vært et slags minimum, uten at jeg vet noe som helst om krigføring eller hva som er strategisk lurt. Men hvis man har en nabo som stadig krenker eiendomsgrensa og er respektløs, så sier man jo i fra? Diplomati virker litt bortkastet på noen som ikke respekterer avtaler og ser på imøtekommenhet og dialog som vestlig homofil svakhet. Hva skulle de gjort om de ble møtt av 9 jagerfly som eskorterte dem ned på bakken?
De ble møtt av jagerfly ifølge en annen nettside som handlet om samme hendelse.Kunne ikke se at det stod noe om det ble sendt opp fly for å møte dem, men det burde kanskje vært et slags minimum, uten at jeg vet noe som helst om krigføring eller hva som er strategisk lurt. Men hvis man har en nabo som stadig krenker eiendomsgrensa og er respektløs, så sier man jo i fra? Diplomati virker litt bortkastet på noen som ikke respekterer avtaler og ser på imøtekommenhet og dialog som vestlig homofil svakhet. Hva skulle de gjort om de ble møtt av 9 jagerfly som eskorterte dem ned på bakken?
Som sagt vet jeg ikke noe om det, men jeg tenkte at 3 jagere pr. russer ville vært et greit insentiv for å oppføre seg ordentlig og gjøre som man fikk beskjed om. de prøver jo bare å se hvor langt de kan strekke strikken?Ikke bare bare å eskortere fiendtlige fly ned på bakken, man vet jo aldri hvilke gærninger som sitter bak stikka
også vet man ikke helt hva russerne da gjør
og Europas land er nok meget forsiktig med å starte en væpna konflikt med russerne
og man sier det samme om russerne,
men jeg tviler, jeg tror tvert om at russerne godt kan tenke seg en liten runde med/mot resten av Europa for å teste litt ut
Si hva du vil om Erdoǧan, men han vet å håndtere Putin. Muligens fordi han ikke er så ulik.Bare å skyte dem ned, eneste som fungerer!
Tyrkia prøvde det ut for noen år siden. Ikke noe mer problemer for dem etter det. Da gidder russerne ikke miste flere fly på meningsløse provokasjoner.