Stemningsrapport fra beste(?) vestkant (AKA Rojohs lyttekrok)...:
Da var endelig de to ukene i Nederland tilbakelagt. 12-timers arbeidsdager hver bidige dag tar på. Fascinerende land, og Europort kan ta pusten fra noen og enhver. Treger som en hund på at jeg ikke hadde med kamera! Enn så spennende - hjemme er best, og ekstra hyggelig var det at sommeren meldte sin ankomst. Goodbye fabrikkpiper, oljetanker, containerkraner, åkre, løvtrær så langt øye rekker, smog og deilig utvalg i øl på supern...
Vel var det flatt, men jeg liker flatt blått best...
Så langt vest man kommer. Utsira i bakgrunnen. Kun iført shorts ligger man og dupper tenkende på Ulf Lundels store klassiker...
Lufttemperaturen er ikke helt på topp enda, så etter ca. 20 minutter trekker man bittelitt innover...
Just som Bjørn Eidsvåg synger om - på svai i le for solgangsbrisen. Deilig! Kan livet bli bedre? Det haster ikke med å fullføre terrasseprosjektet, kan man kanskje si?
Vel har man hifi som hobby, men musikkgleden avtar ikke når man forflytter seg utendørs. Stående bølger i bassen totalt fraværende. Mitt utendørs lytterom skal vanskelig matches.
Radio Norge besørger musikken - finfin spilleliste: Bowie, Pink Floyd, REM, Queen, Lou Reed, Eric Clapton, Bob Marley, Simple Minds, og Dolly Parton huskes...
På tide å vende nesen (baugen) hjemover igjen. Spille litt musikk akkompagnert av kald pils vel vitende om at man har jobbet inn noen vel fortjente dager.
Deilig med litt skjærgård som beskytter mot nordsjøen. Ahhh!
Kort vei hjem (eller ut)...
Huset sees ikke her, men jeg bor litt bortgjemt (lunt og godt) der borte et sted...
Båtplassen noen hundre meter nedenfor casa Rojoh. Slipper å kjøre bil ned. 3 minutters gange er fin trim. Lenger bør det ikke være når man må bære med seg niste, termos og et par kalde...
Håper ikke denne lille avsporingen i "mitt anlegg" er for forstyrrende - jeg ble bare litt euforisk i dag

Mer hifi-stuff om ikke så altfor lenge...
Mvh. Johan