Ja, tok litt tid å finne ut hvilken retning jeg skulle gå. Valget ble dog litt impulsivt da disse JBLene plutselig dukket opp. Det finnes ikke for mange av dem på bruktmarkedet; iallefall ikke på hifi-bruktmarkedet. Så det var bare å kline til, og ta utfordringene etterhvert. Ikke helt plugg-and-play akkurat, siden det ikke følger med noe delefilter.Lagga skrev:Ai ai, mulig det tok litt tid å svare, men jamen har det skjedd
noe på den tiden - spennende saker!!!!
Vennlig hilsen
Morten
JBL-bassene er ikke så ulike PD-bassene, så det fungerer helt greit attåt Tannoyene. Dog vil nok Tannoyene pensjoneres til fordel for JBL-hornet. Litt usikker på om jeg kvitter meg med Tannoyene dog. Markedet er sprengt, og man må jo ned mot 1/4 av nypris for å få solgt noe nå.pahf skrev:Steike for noen beist! JBL og Tannoy i harmoni? Kunne vært morro å fått hørt engang![]()
Lyden må nok vente litt. Her er det en liten jobb som ligger foran. Kommer mer tilbake til det etterhvert. Men ja, det er litt tøft synes jeg. ;DJ.J skrev:- hva syntes du om lyden ??
RojohII skrev:Hehe, jeg må nok tåle noen kommentarer om utseendet av ikke-interesserte etterhvert. Nei, nå må jeg nesten gå utenfor, og se om det ser helt teit ut for forbispaserende. Bor ved vei hvor mange går tur, og JBLene stikker litt opp over vinduskarmen. :-X ;D
Helv***......bæltøftRojohII skrev:Hmm, ser at noen lampetter må flyttes litt...
![]()
Aaaahhhh. Hvite lifestyle høyttalere.RojohII skrev:Ja, kanskje noe i den duren? Her et veldig godt eksempel:
Bedre her da:FredrikC skrev:Damn, det der så skikkelig slemt ut! (tenker på den ekte versjonen, ikke den "babyblå" i posten over ;D)
Stuen er på ca. 35m2. Kan fort bli kræsj hvis man dytter så store ting inn i mindre (kvadratisk?) lytterom. En mulighet er å sprite opp med egne basser til Sandringham, slik jeg har gjort. Da kan man evt. bruke DSP på bassdelen, og justere litt for de værste peakene som ofte oppstår.rumath skrev:De var stilige de da! =)
Jeg skulle gjerne hatt enda feitere saker i kjeller'n her. Hvor mange kvadrat spiller du på?
Tror jeg har omtrent 15 kvm selv.
Rune
RojohII skrev:Hehe, tror jeg tar det endelige fargevalget selv. ;D Det skal dog sies at sort gjør det hele litt dramatisk når man sitter der, og føler at hele greia kommer veltende over seg. Får la det gro litt innpå før jeg gjør noe.
Enig med deg der.RojohII skrev:Ja, neppe noe godt sjekketriks disse JBLene. :![]()