Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Gratulerer, storebroren låter i hvert fall meget bra.
    Takk takk. 3"ern låter mykje på same måte men litt mindre trøkk nedover. Trur de skal passe veldig godt i det minste rommet her. Kobla dei opp i morga. 👍
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Var det ikke de som var i Horten? Både lillebror og storebror spilte meget bra.
    Det stemmer det. Blir utrulig spennande å få lyd på dei i morga.. Normalt sett hadde eg hatt lyd på dei alt, men hendene fungera svært dårlig i dag. Så tek ikkje sjansen på å bære dei.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Fikk bestillt meg veggstativ til tven i går kveld. Så kanskje eg har det til helga om eg er heldig.

    Driv å laga til dei siste akustikkplatene no.
    IMG_20231107_223055.jpg

    Så då blir det å vente på veggstativ, få tv opp på veggen, plassere høgtalarane og så montere platene på vegg og tak. Tv er såpass brei at eg må gjere det slik da den desverre ikkje kan settas opp midt på veggen pga vinduet. Den må litt til venstre i rommet.

    Forsto ikkje teikninga av stativet skikkeleg, so må berre gjere det i den rekkefølga.
    Vert nok også ei lenger gardinstang og gardine som eg kan trekke framfor tv når det er musikk det skal lyttast til. Trur det vert bra tilslutt.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Fått handla inn resten av sakene eg treg for å få ferdig tv rommet. Håper berre at veggfestet kjem på fredag slik at eg kan få tv opp på veggen og starte med plasseringa av resten. Neste veke kjem også nokre bein til SolidTech racket mitt som skal stå under tv der inne. Vert et single rack med platespelar på toppen. Streaming og en integrert forsterker.

    Fikk kobla opp Revial Atalante 3 idag. Må berre le litt av dei. Er løye kor mykje godlyd man kan få ut av nokre slike små kasse. Må jobbe litt meir med plasseringa av dei, mistenke at Kudos 505 står på beste posisjon i rommet. Så må nok prøve dei franske der.

    399291896_6991797157543214_7827407080214044366_n.jpg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Så kva gjer man når kroppen funka kl 24 på en onsdag kveld. Jau man henge opp gardine... 😁 Er litt sånn at eg må nytte tida kroppen er sånn nåken lunde i vater for slikt. Stå i gardintrapp når man ikkje kjenne beina er ikkje so lurt.

    Gikk heldigvis bra dinne gongen også. Så då har eg gardine på heile veggen med tv og vindu. Klapp kjapp på skuldra.

    Er kroppen ok i morga også så vert det en tur på trening tenke eg. 👍

    Muttra har fått time til operasjon 14 nov så ei veke etter den tid so vert eg nok mykje i Ørsta. Håpe ho klare å holde seg frisk slik at ho får gjort operasjon dinne gongen. Ho var uheldeg å få en infeksjon rett før ho skulle ta den sist, so den vart utsett. X fingrane for at det går no.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Vert nok musikk utover natta ja. 👍 Tok på det der å få opp gardinstenger og gardiner. Rart korleis kroppen reagera på bevegelse av og til.
    IMG_20231109_022302.jpg


    Synes faktisk lyden kom seg enda litt med den gardinveggen. Låte mer tørt og rolig. Så kjekt med en liten opptur lydmessig også. Ikkje berre visuelt. No er det meininga at tv skal bak gardina når eg skal lytte skikkelig på musikk. Er litt forskjell med og utan teppe på tv så rekna med at tjukke velur gardine gjer mykje av det same.

    Sit å laga en EDM liste til en kompis som skal arr EDM party til helga. Eg skal nok ikkje, men hjelpe han med litt musikk.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Få igong kroppen no og få i seg nåke mat. Lurer på kva eg skal lage i dag.

    So blir det en liten tur på treninga. Vert nok stort sett på sykkel tenke eg idag, kanskje litt bein også. Får sjå korleis det reagera når eg kjem igong.

    Sit å følge med på appen på stativet som skal kome. Står fortsatt levering i morga.. Men pakken har ikkje våre innom Skodje endå og der bruka det å gå vekk en dag.. Så spørst om det vert tv på veggen før over helga.

    Driv også å tenke litt på rack på tv rommet. Eg har 5 SolidTech hyller. 3 kvite og 2 svarte. Lure litt på korleis eg skal sette det sammen. Tenke å først prøve med dei svarte saman og dei kvite saman og ha 2 i breidda. Har også ein enkel svart hylle på racket i stua som eg kan ta... Må tenke litt meir på det.

    Kom over den her i feeden min
    FB_IMG_1699538383704.jpg

    Er nåke som er feil der... 😂
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Treningslysst kom og ta meg...
    IMG_20231109_161113.jpg


    Men no har eg kome meg hit, så må nesten gjere noko også. Må berre få opp blodsukkeret på et ok nivå før trening. Fikk lav alarm på vei til treninga, dårlig planlegging...

    Tenke det blir bra når eg kjem igong.
     

    Myhre

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.11.2005
    Innlegg
    134
    Antall liker
    180
    Sted
    Gjerdrum
    Torget vurderinger
    1
    Bra Peter ! Du har passert den største terskelen ved å komme deg på treningen (y) Håper blodsukkeret ikke tøyser det til...🤞God trening ! 😁
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Bra Peter ! Du har passert den største terskelen ved å komme deg på treningen (y) Håper blodsukkeret ikke tøyser det til...🤞God trening ! 😁
    Vart en skikkeleg bra økt. Persa på 2 øvelsa. Så no gir treninga resultat. Pers og pers men utvikling. Måtte legge på ei vektskive til for å ikkje klare 15 rep på siste sett. Klarte 13 og en halv. 😁 Så det går framover. 🤘

    Blodsukker vart det kontroll på. Grifler er alltid greit å ha med på tur... Treng ikkje so monge av dei.

    Har også delt kroppen i to no, slik at eg kan gå litt oftere og heller kortare økte. 2 daga på og so en dag pause. Bein rygg og mage en dag. Arma, skuldre og bryst den andre dagen. Om det er lurt, ana ikkje. Men føle meg så digg når eg har fått trent. Så på humøret hjelpe det vertfall.

    Middag idag vert wok, men utan ris el nudla. Grønsaker og litt diverse kjøttresta eg har frå tidlegare i veka og nåke pålegg eg trur må etast snart.

    Ser Coop mega har 30% på biff i helga. Så en viss fare for at det vert en slik...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Då ramla det inn hentemelding frå Posten i appen. Håpe det er veggstativet til tv som kom. Venta på 2 andre pakka også frå Elkjøp, Vert nok en tur på Kiwi om ikkje so lenge.

    No er det også godt over 2 veke sida eg fikk på chillimarinaden på leggane og eg må seie det at eg synes det har hjelpt en heil del. So det vil eg fortsette med. Venta på tlf frå Klinikken som held på med det her, da eg har veldig lysst til å prøve det på underarm også. Så håpe Legen er med på det.

    Ellers så vert det en roleg helg dinne helga. Ramla inn et par rekninga til og litt kjedelig å sjå på straumrekninga. Har brukt omtent det same i straum i Oktober som i september. Men fakturaen var nesten 4 gonga så høg. Fortsatt ikkje dyrt sånn egentleg og i vertfall ikkje i forhold til huset på østlandet som vi hadde med frøken som gikk i tskjorte heile året og berre øste ut med straum. Men alikevel litt kjedelig. Rekninga er egentleg alltid kjedelege, er det ikkje?

    So vert nok sitjande framfor både tv og anlegg i helga. Har starta på en ny serie på tc2 play som heite departue, en serie eg synes er ganske bra hittil vertfall. So henge litt her inne hører jo med.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Tidleg oppe igjen idag. Har definitivt nåke med at eg slukna fullstendig rundt kl 16
    Kjøpt inn masse digg til å lage meg en betre middag men det meste av plana falt i grus. Inn med nåke medisin, dei funka ikkje men har en bivirkning som gjer at eg vert trøtt. Så sovna og har sove fram til kl 04.30 omtrent.

    Fått montert opp veggstativ no og det som skal på tv so treng berre litt hjelp til å få løfta tv opp slik at den heng på veggen. Fikk brukt stendar på det midterste festepunktet og der fulgte med relativt store franske treskruar, Så fikk kjørt alle inn med sånne plastikk saker som låse på baksida. Veggen er sponplate så satsa på at det held. Har prøvd å drage godt i alle retning og den sit bom fast. So far so good.
    IMG_20231111_060644.jpg

    IMG_20231111_060711.jpg


    No må eg berre finne hjelp til å løfte den opp, få beina frå Dolbytor og få montert rack.. Så må den eine gardinstongfeste flyttast litt. Og derfor vurdera eg å flytte heile gardinveggen litt opp på veggen. Får sjå det litt an i helga.

    No litt meir kaffe og så får eg setje på litt musikk...
     

    mediakjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.11.2010
    Innlegg
    1.867
    Antall liker
    645
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Tidleg oppe igjen idag. Har definitivt nåke med at eg slukna fullstendig rundt kl 16
    Kjøpt inn masse digg til å lage meg en betre middag men det meste av plana falt i grus. Inn med nåke medisin, dei funka ikkje men har en bivirkning som gjer at eg vert trøtt. Så sovna og har sove fram til kl 04.30 omtrent.

    Fått montert opp veggstativ no og det som skal på tv so treng berre litt hjelp til å få løfta tv opp slik at den heng på veggen. Fikk brukt stendar på det midterste festepunktet og der fulgte med relativt store franske treskruar, Så fikk kjørt alle inn med sånne plastikk saker som låse på baksida. Veggen er sponplate så satsa på at det held. Har prøvd å drage godt i alle retning og den sit bom fast. So far so good.
    Vis vedlegget 968875
    Vis vedlegget 968876

    No må eg berre finne hjelp til å løfte den opp, få beina frå Dolbytor og få montert rack.. Så må den eine gardinstongfeste flyttast litt. Og derfor vurdera eg å flytte heile gardinveggen litt opp på veggen. Får sjå det litt an i helga.

    No litt meir kaffe og så får eg setje på litt musikk...
    Du skal ikke være redd for at stativet ikke holder.Fikk bare brukt en stender på min 75 tommer og den veier 56 kg.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Folk har det for travelt i gata mi.. Har ringt på hos "alle" og hørt om hjelp.. Løfte tv, ta av beina og så henge den på veggen. Tek sikkert 2 min. Alt etter kor enkelt det er å ta av beina. Men nei ingen hadde muligheit. Sukk så alt står som det gjorde i dag tidleg..
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ble litt finger merker ser jeg, ;) Du må få deg en kabel kanal eller 2.
    Ja vart merker, så må fram med litt å vaske med.

    Ja kabelkanal og litt anna løysing på rack vert det. Men måtte berre få kopla opp. Synes det vart skikkelig bra.

    Litt fleire bilde..
    IMG_20231111_215423.jpg

    IMG_20231111_215443.jpg


    Og når man er i lyttemodus
    IMG_20231111_215622.jpg


    Tv vekk... 😁
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Kosa meg masse om dagen inne på tv rommet. Kanskje beina til racket kjem i dag.. Så får eg gjort alt ferdig. Men spørst...

    Skal opp på sjukehuset idag for å legge på nye chiliplaster. Så vert nok ganske roleg resten av dagen.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    La inn en kommentar i en tråd om gardine fra Ikea om det var snaik oil eller ikkje, Vel no har eg IKKJE Ikea akustiske gardine, men tjukke velur gardine som henge i masse foldar som nok gjer dei ganske tjukke. Og eg har hengt dei over heile veggen eg ser mot. Bakvegg Har ei 60cm rund plate som ikkje heng rett.

    Rød graf er med gardinene i hjørna altså mest nakne veggar som eg får til
    Grøn graf er med gardinene trekkt for. Har ikkje endra på anna enn gardinene. Målingane kjem om litt...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.989
    Antall liker
    20.125
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Så gjer en heile vegg med tjukke gardine nåke? Ja absolutt så skjer det ting. Som eg bruka å seie. målingar er et verktøy. Bruk øyrene også.
     

    HoJ

    En glad amatør.
    Ble medlem
    11.11.2006
    Innlegg
    19.174
    Antall liker
    34.576
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    2
    Så gjer en heile vegg med tjukke gardine nåke? Ja absolutt så skjer det ting. Som eg bruka å seie. målingar er et verktøy. Bruk øyrene også.
    Enig, men å bare bruke ørene kan fort gå "galt".
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn