Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Sida eg kjem til å ha minst 2 par høgtalara i stua og Diptyque 160 er et mareritt for meg å flytte på. So tok en turen inn i utebuda og kappa en side på et skap som skal kastast. Satt på sånne sklibein under, satt Diptyque oppå der. No kan eg skyve dei dit eg vil og få skikkelig plass til det andre paret.. Håper at dei kan stå inntil eller rett foran slik at Diptyque kan stå stille. Men laga til muligheit for å flytte begge para fort og gale.

    IMG_20231117_154107.jpg


    Om det vert vellykka så får eg sjå på ei litt finare løysing seinare.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Neis, Diptyque 160 må flyttast på for å gi Courbet 8 en rettferdig plassering. Så da får eg bruk for den løysninga for å skyve Diptyque.

    Må en tur på trening, så fortsette plassering av høgtalarar i Casa Retep utover kvelden.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Screenshot_20231117_192503_com.roon.mobile.jpg

    Fikk tips om at den her var sleppt. Fy fader for et album. Har glømt kor sinnsjukt bra det var.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    No kjøpte eg kun 1 Tuborg som framleis står i kjøleskapet. Det var mest for å ha en å ta bilete av.. 😂

    IMG_20231117_212611.jpg


    Lika betre den her. 😁

    Har fått målt litt og plassert Courbet 7 og jada dei skal stå omtrent på same plass som Diptyque.
    IMG_20231117_212635.jpg


    Litt nærmare berre. Var innom posten også på vei heim frå treninga. Var en pakke som venta meg.

    IMG_20231117_213233.jpg


    Mangla den Scorpions og Clapton fikk eg til en fin pris så tenkte why not. Må leite fram vaskaren snart. Står en 30-40 "nye" plater klar til vask. Må berre få bestillt litt fleire innerlommer først.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Så har eg havna over fjellet. Fått dytta i meg en bra Indisk lam og spinat og sit no på altanen til muttra.
    IMG_20231118_172745.jpg


    Skal hjelpe til med litt vasking ol i morga etter en familiemiddag. Blir nok litt koking også. Kvelden blir nok brukt til å høre litt live musikk på en uteplass sammen med 2 kompisa. Vert trivelig det. 👍
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Blir dessverre ikkje tur ut ikveld.. Kroppen stoppa, men får nyte livet på sofa med litt tv. Sparte nokre kroner der...

    Holdt litt på med vinyl på torsdag. Dreiv å sorterte litt i den litje samlinga mi. Solgte vel 250-300 plater i vår. Og har ikkje sletta dei frå Discogs. Kjøpt sikkert 50, nye for meg, plater sida eg kom til Volda. Så sit å lure på om eg skal slette heile discogsen, og legge inn platene mine på nytt. Eller gå igjønå plate for plate og fjerne dei eg ikkje har. Men forstår ikkje korleis det kan gjerast. Eg må da starte med plate 1 i appen. Finne den fysisk i samlinga og legge til side... Dei eg ikkje har fysisk sletta eg.

    Er det nåken som har gjort det her før? Eller burde eg berre slette alt og så legge inn alt på nytt. Tippa at 90% av platene er med strekkode.

    Kva tenker folket??
    Er snakk om ca 600 plater tenker eg.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    2-2, passe resultat det sida eg har pass i begge landa.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jaja 3-3 var vel et greit resultat. Morsom kamp, spesiellt kanskje fyrste omgang. Siste 15 min var tamme utanom den norske skåringa.
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.687
    Antall liker
    7.772
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Vert spennande å høyre kva du synes om lyden.
    Skal være litt forsiktig med å mene så mye om lyden med en platespiller til 2 lapper, og den står oppkoblet i stua mot en lydplanke. Men får prøve å koble opp i loftstua til helga 👍🏻
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Satt i går kveld å såg litt på Black week salg. Har hatt lysst på ei slik kaffemaskin som både kan lage 1 kopp og ei kanne alt etter som. Og hadde sett meg ut ei på Elkjøp. Og jaggu var den ikkje satt ned 2/3 i pris. Så la den i handlevogna og idag tidleg fikk eg hentemld.
    IMG_20231120_225353.jpg

    Så må nok ut på nettet å kjøpe litt ulike kaffe slag til den her. Skal prøve å trakte ei kanne i morga.

    Ellers så er det litt å sjå fram til dinne veka. Treff med lauget på onsdag. Åpe hus hos meg på torsdag. Lørdag er planen en tur ut, spise litt og høre eurodance..
    FB_IMG_1700517405609.jpg


    Skal også hjelpe en kompis med å ommøblere, dvs eg skal nok berre sitte å sjå på, være moralsk støtte. Kanskje eg bidreg litt med småtteri og så skal han hjelpe meg med å få nokre absorbenta opp i taket på tv rommet. Stå med en kost og holde dei opp til taket, menst eg skrur inn en skrue eller stift.

    So må eg på trening en par tre gonga tenke eg. Litt å sjå fram til dinne veka altså.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Drittdag i dag. Berre hatt frytelige smerter i heile dag, so he holdt senga i dag. Kjennes ut som det har gitt seg litt no, so får pårøve å få i seg nåke mat. Måtte avlyse å hjelpe kompis med å ommøblere, men han kjenne til utfordringane med kroppen.

    Før eg gikk til sengs i går så fikk eg testa it en annen benk ann soundstyle til å ha under tv. Synes den såg vra ut, men da er det ikkje plass til vinyl og eg ikkje sette den på veggen. Venta inn nokre longa høgtalarkabla som gjer at eg kan sette rack på kortveggen. Så har ikkje gitt meg heilt med den tanken.

    Dagen i morga ser eg fram til. Fyrst en tur til ny lege og så er det treff for SSL. Håper på å få satt opp Diptyque 160 skikkelig igjen mellom der. Da dei måtte flyttast på for å sette opp Davis Acoustic Courbet 7. Så tenke ge torsdagen går med til å plassere Kudos Titan 505 og Davis Krypton 6 på tv rommet. Slik at at alt er klart til at eg åpnar døra her på torsdag. Kjem en 4-5stk, so det ser eg også fram til. Fredagen vert roleg tippa eg..
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.423
    Antall liker
    3.541
    Sted
    Sunnmøre
    Eg likte det nedste litt, men det øvste kler boksane betre. Nedste gjev litt sånne fransk 1970-tals scifi (Shagma)-vibbar.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Grusomt og shagma vibba... lol ja her får man høre det. @Tweedjakke Vert du med på treff til jmolnes i morga?
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Litt trist å stå opp i dag. Er straumlaus som dei aller fleste på Sunnmøre idag tidleg.

    Ingen kaffe er nok det verste her, ska prøve å få bytta insulinpumpe nå i lyset av tlf. Har ikke gjort det før men håpe det går bra.

    Får finne batteri lysa..
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.423
    Antall liker
    3.541
    Sted
    Sunnmøre
    Grusomt og shagma vibba... lol ja her får man høre det. @Tweedjakke Vert du med på treff til jmolnes i morga?
    Shagma var høgdepunktet på laurdagsmorgon i mange år :)

    Trur ikkje det vert noko treff i dag, heisse strev med alt mogleg. Forsiktig von om at ting kan losna litt på nyåret. Men eg hadde oppriktig vore interessert i å høyra oppsettet til @jmolnes (og å treffa gjengen, sjølvsagt).
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.800
    Antall liker
    5.699
    Shagma var høgdepunktet på laurdagsmorgon i mange år :)

    Trur ikkje det vert noko treff i dag, heisse strev med alt mogleg. Forsiktig von om at ting kan losna litt på nyåret. Men eg hadde oppriktig vore interessert i å høyra oppsettet til @jmolnes (og å treffa gjengen, sjølvsagt).
    Det er berre å ta kontakt når ting losnar! 😊
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Nok et kjekt treff i SSL. Men min kveld er ikkje over. Får besøk av nokre kara i morga kveld, kanskje aspiranta til SSL så må få opp dei siste platene i taket. Trur eg har en metode for å klare det åleine. Satsa vertfall på det.

    Først litt mat, må ha det av og til også. 👍
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Må nesten le litt av riggen..
    IMG_20231123_004147.jpg

    Men det funka som ei kule. Takplater er no oppe.
    IMG_20231123_004208.jpg


    Klappe seg sjøl på ryggen no. 👍 Er kun å setje opp 2 par høgtalarar til i morga no. Det tek eg etter litt søvn.
     
    Ble medlem
    27.10.2023
    Innlegg
    1.354
    Antall liker
    3.140
    Sted
    Norge
    Torget vurderinger
    1
    Må nesten le litt av riggen..
    Vis vedlegget 972112
    Men det funka som ei kule. Takplater er no oppe.
    Vis vedlegget 972113

    Klappe seg sjøl på ryggen no. 👍 Er kun å setje opp 2 par høgtalarar til i morga no. Det tek eg etter litt søvn.
    Sitter å funderer på om jeg kan få kvinnen i mitt liv til å akseptere slike tiltak i stua,
    må innrømme at jeg er i tvil. Hva tror du, er dette ungkarstiltak??
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Sitter å funderer på om jeg kan få kvinnen i mitt liv til å akseptere slike tiltak i stua,
    må innrømme at jeg er i tvil. Hva tror du, er dette ungkarstiltak??
    Akkurat dei der er nok ungkar eller hifirom tiltak. Men det kan gjerast på måter som burde kunne godtas av den andre parten.
     
    Ble medlem
    27.10.2023
    Innlegg
    1.354
    Antall liker
    3.140
    Sted
    Norge
    Torget vurderinger
    1
    Akkurat dei der er nok ungkar eller hifirom tiltak. Men det kan gjerast på måter som burde kunne godtas av den andre parten.
    Har du nok rett i, selv har jeg klart å male meg selv inn i et hjørnet av stua. Atpåtil etter eget forslag,
    utrolig hvor korttenkt man er noen ganger.:cry:
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Skulle eigentleg drive å sette opp nokre par høgtalara til i kveld og støvsuge /rydde litt... Men no har eg såtte her snart 2 plater...
    IMG_20231123_114335.jpg

    IMG_20231123_114355.jpg


    Må få gjort nåke no...
     

    Puscifer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Innlegg
    422
    Antall liker
    282
    Torget vurderinger
    4
    Satt i går kveld å såg litt på Black week salg. Har hatt lysst på ei slik kaffemaskin som både kan lage 1 kopp og ei kanne alt etter som. Og hadde sett meg ut ei på Elkjøp. Og jaggu var den ikkje satt ned 2/3 i pris. Så la den i handlevogna og idag tidleg fikk eg hentemld.
    Vis vedlegget 971584
    Drit i kanna og stor kopp.
    Gjestene kommer heller til å sette pris på varm og fersk kaffe, og heller takke ja til en kopp til 😎

    Har prøvd ut endel typer og falt ned på Friele rød pose 36 pc. Handler noen poser når Rema har 40% Da blir denne kaffertypen faktisk ganske billig. 17007406031738265308460206784371.jpg
    Grattis og kos deg med kaffen.

    Knut :)
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Bra tips. Du bruker altså kun liten kopp og dei minste putene?
     

    Puscifer

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.07.2008
    Innlegg
    422
    Antall liker
    282
    Torget vurderinger
    4
    Bra tips. Du bruker altså kun liten kopp og dei minste putene?
    Det stemme 👍 1,5 dl
    Tar heller en ny kopp, en å drikke halve koppen kald.
    Stor 2,5 dl.
    Liten, et trykk 1,5 dl.
    Liten, to trykk 0,9 dl
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn