Respons og Reidar Perssons Venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • KapteinUfattelig

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    501
    Antall liker
    146
    Torget vurderinger
    4
    Jeg har kjøpt dem brukt så alt jeg vet er basert på forrige eier. Det er visst den modellen som kom i 1995, og den ser da identisk ut (bortsett fra fargen) med den som er vist på Respons' hjemmesider (på bildet under), dvs. relativt slank og med 8" bass og 5" mellomtone. Elementene er oppgradert, sammen med delefilteret og kassen. Hvordan ser dine ut? Hm...jeg burde kanskje sjekke tidligere i denne tråden men jeg gjør nett-besøkene få og korte når jeg er på jobb...

    Mvh Kaptein Ufattelig
     

    Vedlegg

    J

    Jurassic

    Gjest
    Bør nok kun konsentrere meg om å surfe på Hifisentralen og ikke holde på med arbeid i arbeidstida for det var JK sitt bilde jeg så på og i farta klarte jeg å blande dere. Var baksiden på hans høyttalere jeg ikke fikk til å bli 95 modell Grand.

    Tøft at du har helt identiske høyttalere som meg, til og med samme tresort :)

    Kan poste et bilde i kveld av mine, de er identiske med dine med unntak av slicet mellomtone og ringradiator.
     

    Billa

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.06.2007
    Innlegg
    1.134
    Antall liker
    464
    Torget vurderinger
    2
    Får vel melde meg inn i venneklubben jeg også da....
    Flere bilder kommer senere.
    De spiller veldig musikalsk og vennlig.
     

    Vedlegg

    Slinger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2002
    Innlegg
    1.030
    Antall liker
    45
    Torget vurderinger
    4
    Verdt å merke seg er at Grand Artist D virker tykkfallen og buet på fler av bildene! :'(
    De er ikke slik i virkeligheten. :D



    Se på bildene fra mitt gamle lytterom,den ene er forvrengt og den andre er rett og fin.
    Bildene kan virkelig lyve med disse høytalerene.


    Flere som liker Respons.... 8)



    Hun er forresten glad i høytalere sånn generelt sett! ;D
     

    Slinger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2002
    Innlegg
    1.030
    Antall liker
    45
    Torget vurderinger
    4
    K.H. skrev:
    Slinger; forstår denne tråden slik at du ble å kjøpe Grand Artist D. Kan du prøve å gi en beskrivelse av lydmessige forskjeller på disse og stativmodellen du hadde i hus forut?

    Andre eiere, eller folk som har lyttet til Grand Artist D, må gjerne komme med innspill om hva de synes om disse høyttalerene.

    Mvh.
    Ketil
    Vet ikke helt hva jeg skal si her,lenge siden byttet nå.
    Men ble noe roligere,mer behagelig på en måte.
    Muligens på grunn av den dypere bassen,kansje.
    Begge er veldig gode,så det går stort sett på romstørrelse og ønske om basstyngde.
     

    Ramses

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.02.2007
    Innlegg
    629
    Antall liker
    22
    Jeg ser at dere som har lagt ut bilder bruker litt forskjellige
    føtter/underlag til pyramidene.
    Er dette bevisste valg etter prøve-og-feile-metoden eller
    mer eller mindre tilfeldige valg ?

    Jeg tror det kan være en del å hente ved å teste ut litt
    ulike varianter når det gjelder underlag til høyttalerne da de
    kan være litt kjælne når det gjelder dette.

    Mine er utstyrt med plattform og står direkte på tregulvet.
    Jeg opplever at dette strammer opp bassfrekvensene noe i
    forhold til disse gummiputene som på -nille sikkert ikke koster
    mer enn noen tiere, men som vi lydfikserte kan få kjøpt via spesial-
    forretninger til flere hundre kroner.

    Som sagt så kunne det være kjekt å høre andres erfaring rundt dette
    med føtter og underlag til Responsene.
     

    Billa

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.06.2007
    Innlegg
    1.134
    Antall liker
    464
    Torget vurderinger
    2
    Hei
    jeg skal begynne å eksperimentere med ulike be på mine. Ønsket er å stramme inn bassen som kan bli litt vektig på en del plater.
     

    Billa

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.06.2007
    Innlegg
    1.134
    Antall liker
    464
    Torget vurderinger
    2
    Ramnes, jeg har nå gjort meg en erfaring etter råd fra en Respons leverandør i Norge. Høytalerne leveres med myke absorbenter 3 stk per ht. Plasser disse litt under høytalerne, gjerne 1/2 til hel finger lengde inn fra sider, bak og front. Altså ikke plasser de ytterst i hjørnene. Høres helt utrolig ut, men det strammet opp bassen en del. Årsaken til dette forklarers med endringer i svingningene systemet utsettes for. En kontroll på at absorbentene står riktig finner du ved å vagge litt på ht slik at de bevegere seg litt frem og tilbake etter lett berøring. Bevegelsen skal være lik i begge horisontal retningene (sideveis og frem bak).
    Skal prøve videre med stive bein senere.

    Prøv dette og tilbakemeld resultatet. Trodde ikke mine ører i allefall.......... ;D

    Mvh
     

    Ramses

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.02.2007
    Innlegg
    629
    Antall liker
    22
    Jeg tar det for gitt at de absorbentputene du bruker, Billa,
    er de samme jeg har, selv om det nødvendigvis ikke er tilfelle.
    Jeg har brukt 4 stk. under hver høyttaler og har på anbefaling
    fra R.P. plassert disse godt innunder høyttalerne.
    Høyttalerne blir dermed rimelig ustødige; noe som langt fra rimer
    med den oppfatningen jeg har om at høyttalere bør stå så støtt
    og rolig som råd er.
    Den siste tiden jeg benyttet meg av gummiputene var de derfor
    plassert helt ute i hjørnene. Noe som da ikke samsvarer med
    optimal plassering, dette iflg. R.Ps egne erfaringer.

    Selv om jeg ikke har prøvd selv; er jeg i utgangspunktet litt tvilende
    til at spikes o.l. vil være den optimale løsningen for Responsene, men
    som sagt: dette er bare noe jeg i min forutinntatte oppfatning av
    tingenes tilstand tror og ikke noe jeg kan dokumentere med en
    forskningsrapport ;D
     

    Ramses

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.02.2007
    Innlegg
    629
    Antall liker
    22
    Det er vel på sin plass å nevne at med Responsene har jeg egentlig
    aldri vært belemret med bløt eller for dårlig nyansert bass.
    Det eneste må være at utenfor sweetspot, nær en krok i stua kunne
    bassfrekvensene bli noe dominerende.
    Dette fant sin løsning ved å vinkle høyttalerne litt mer mot optimal
    lytteposisjon, sweetspot.
    Riktig oppstilling av Responsene er særdeles viktig.
     

    Billa

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.06.2007
    Innlegg
    1.134
    Antall liker
    464
    Torget vurderinger
    2
    Ramses, jeg har nok stående bølger rundt 50-60 hz og dette er nok ikke høytalerens feil. Etter en rekke tweaks spiller det nå glimrende på de fleste parametere foruten den nevnte pukkelen der nede.
    Du nevnte at du vinklet ht inn mot sweat spot. Eksakt hvor mye vinkler du inn?

    Mvh
     

    Ramses

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.02.2007
    Innlegg
    629
    Antall liker
    22
    Mine høyttalere står vinklet slik at hver av de nå peker rett mot ørene. ;D
    Men det må sies at rommets form og innhold spiller inn på hvordan
    man til slutt velger å ha høyttalerne plassert.
    Vinkler og avstander hjemme hos meg trenger derfor ikke være optimal
    løsning hos andre.
    Derfor innebærer det at man må flytte rundt på kassene og lytte i flere
    omganger til man føler at man er fornøyd og kan leve med resultatet.

    High-End-stereo i et stuemiljø er bestandig et kompromiss!
     

    IPA

    Medlem
    Ble medlem
    21.07.2006
    Innlegg
    10
    Antall liker
    0
    Ser det er blitt noe fokus på underlaget til kanoene inne på forumet. Mine kom orginalt med hjul(?) som egentlig kun er egnet til å trille de i trekassen med ved flytting. Bodde 4 år i studentblokk av mur, forsøkte "alt" av isolatorer. Det var litt pinlig å plage naboene i 1. etg. med bass.... Jeg bodde forøvrig i 8. etg. Jeg endte selv opp med noen karbonklosser kjøpt på Oslo HI-FI Center (2 foran og en bak) som gjorde underverker. Teorien er at de skal isolere energien og sende den opp i kabinettet igjen (tror jeg). I alle fall avkobles høyttalerne utrolig godt, og det høres i hele lydbildet. 13"erne fra Skaaning er noen trasige karer og avslører det meste mht. ulumske rom og plassering. Får de det ikke som de vil, svarer de med å gi en svampete og voooom'aktig bass istedet for de flotte brrrrr vibrasjonene som får nakkehåret til å reise seg.

    Reidar har hele tiden snakket (den tiden det var mulig å snakke med ham...) varmt om myke aborbenter hvor hele greia stod og svaiet mer eller mindre. Har ikke noe erfaring med slike, men har hele eiertiden ønsket at Responsene skulle stå fjellstøtt. Dermed endte jeg til slutt opp med disse karbonklossene med spikes til etter mye testing.

    Ser at Dado har noe som har et messing lignende materiale lik mine klosser; de ser flotte ut, hvordan er dine erfaringer og hva er det du benytter Dado?

    Ellers har JK-Jack en fin løsning som ikke bare ser eksklusiv og elegant ut; Å sette disse avkoblede marmorplatene mellom høyttaler og gulvet fungerer svært godt. Det har jeg hørt selv etter et par seanser der hjemme.

    Ellers er det mange bilder på forumet, de fleste bildene viser at selve høyttalerne er lavt nede ved gulvet. Mine erfaringer er i alle fall at selv om kabinettet er dødere enn dødt, liker de veldig godt å få endel luft rundt seg for å gi et optimalt perspektiv. De fleste tenker nok at en meter eller mer til bakveggen; en halvmeter eller noe slikt til sideveggene er fornuftig? Men glem ikke å få den litt opp også, min. 5cm er viktig for å få et så luftig lydbilde som mulig etter min mening (i tillegg til x-y retning)

    For øvrig har jeg vinklet Responsene inn slik at de treffer litt bak lytteposisjonen, (ca 0.5m bak) Hos meg gir det et bredere og finere lydbilde uten huller i midten. Her må en bare forsøke seg frem selv!

    Det er herrrrrlig å ha eget lytterom for øvrig....... da slipper en kompromissene med høyttalere som står midt på stuegulvet. ;D

    Ellers lyder kanoene godt; selv med EMIT-R diskant...
     

    Billa

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.06.2007
    Innlegg
    1.134
    Antall liker
    464
    Torget vurderinger
    2
    Ingolf, hvilken underlag hadde du? Parkett eller annet?
    mange mener at dette kan være avgjørende for hvilken avkobling du velger?
    Kan du ta et bilde av karbon dingebomsene slik at vi hva det snakkes om?

    Mvh
     

    IPA

    Medlem
    Ble medlem
    21.07.2006
    Innlegg
    10
    Antall liker
    0
    Heia, er på vei til Haltenbanken nå, skal ta bilde og poste i forumet når jeg kommer hjem (onsdag). Jeg har teppegulv, tør ikke prøve annet egentlig... er veldig redd for for harde gulv; i alle fall i asylet mitt, resten av huset kan ha parkett/laminat etc. men ikke lytterommet...enda. Dermed ble teppet værende da furu-helvetet ble hvitt i asylet mitt.

    De gærne har det godt? 8)
     

    John_Harald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2002
    Innlegg
    4.044
    Antall liker
    1.837
    Sted
    Sørumsand
    Torget vurderinger
    5
    Noen som har testet nye lille Respons Grand Artist D mot de større Respons Grand D eller Respons Grand Limited Edition?

    http://www.responsloudspeakers.com/produkter/grandartist_d.html

    vs

    http://www.responsloudspeakers.com/reviews/filer/fidelity_07_3.pdf

    eller

    http://www.responsloudspeakers.com/reviews/filer/fidelity_04.pdf

    Opplevde sistnevnte på Arken i 2005 med ARC-elektronikk og inntrykkene sitter enda dypt i sjelen, hvordan er forskjellen ved å gå ned en størrelse til Respons Grand Artist D og opp en størrelse til den nye Respons Grand D?
     

    IPA

    Medlem
    Ble medlem
    21.07.2006
    Innlegg
    10
    Antall liker
    0
    Billa skrev:
    Ingolf, hvilken underlag hadde du? Parkett eller annet?
    mange mener at dette kan være avgjørende for hvilken avkobling du velger?
    Kan du ta et bilde av karbon dingebomsene slik at vi hva det snakkes om?

    Mvh
    Heisann

    Har krabbet opp på land nå; her er bilde av karbon klossene jeg har, de virker helt utrolig godt, og ser pene ut i tillegg?



    Det er forresten et ordinært lite telys som står ved siden av; finner desverre ingen fyrstikkeske... ::)
     

    Vedlegg

    Slinger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2002
    Innlegg
    1.030
    Antall liker
    45
    Torget vurderinger
    4
    Sukk...
    Etter et par fine år med mine Respons Grand Artist Dimension,så ser det ut til at mitt kjærlighetsforhold til damen er forbi!
    Ikke fordi kjærligheten blekner,men fordi jeg har rett og slett ikke har rom for henne mer. :'(
    Nytt lytterom og dårlige plasseringsforhold gjør meg tvunget til å gå over til minimonitorer igjen.

    Savnet blir nok noe redusert,siden jeg er nesten sikker på at det blir Baby Grand igjen. :D
    Om det er noen av vennene her inne er interesert i å overta min gamle flamme så ta kontakt på pm.
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Dumt av Persson å lage så gode høyttalere at eierene kun hører på musikk istedenfor å holde liv i denne tråden, godt jeg har laptop og kan holde liv i tråden fra sweetspot.

    Har holdt det gående kontinuerlig med musikk i snart 5 timer og koser meg like mye, ikke antydning til å bli lyttetrøtt selv om det kan hende naboene mine blir det.
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Er veldig praktisk å ha den minste Granden som har blitt produsert (95-97) når en bor i blokk og når den er oppgradert hos produsent til den forrige modell regner jeg med at både mellomtone og diskant holder dagens høye standard.
     

    svale

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.08.2002
    Innlegg
    296
    Antall liker
    114
    Sporte Reidar om hva høyttalerne skulle stå på, han sier myke absorbenter.
     

    Billa

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.06.2007
    Innlegg
    1.134
    Antall liker
    464
    Torget vurderinger
    2
    Han sier det, helt klart. Men valg av bein er avhengig av matching, gulv og smak. Jeg fikk en klarere og krispere lyd med Soundcare hos meg. Bygger eget hifirom nå og skal da eksperimentere med en plattform av tre og stein med ulike bein i kombinasjon. Vil kombinere myke og harde bein. For eksempel mykt mellom plate og gulv i kombinasjon med stivt mellom plate og høyttaler.
     

    svale

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    29.08.2002
    Innlegg
    296
    Antall liker
    114
    Viktig poeng bruk det som låter best og en er best fornøyd med selv.
     

    2m

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Innlegg
    2.212
    Antall liker
    1.315
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Kom gjerne med bilder og lytteinntrykk av dine oppgraderte Grand D ;D
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.810
    Antall liker
    5.778
    Har Grand Artist D høgt på lista når eg skal ha nye høgtalarar ein gong....
     

    Rune_pedersen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    24.12.2005
    Innlegg
    128
    Antall liker
    3
    Hei
    Lurte på om det var mulig og melde seg inn her. Har akkurat blitt en lykkelig eier av et sett Respons Art ;D Kjempe fornøyd.

    Mvh
    Rune
     

    2m

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Innlegg
    2.212
    Antall liker
    1.315
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Pendragon skrev:
    Hei
    Lurte på om det var mulig og melde seg inn her. Har akkurat blitt en lykkelig eier av et sett Respons Art ;D Kjempe fornøyd.

    Mvh
    Rune
    Gratulerer med nye ht Rune. Godt valg ;D

    Får ta meg en tur over elva snart skjønner jeg.
     

    Anonym

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.08.2008
    Innlegg
    11.403
    Antall liker
    1.137
    Torget vurderinger
    4
    Gratulerer så mye med nye fiskekasser ;D
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Har via noen omveier kommet tilbake til Respons. Denne gangen Art. Kjørte de en stund med en Copland CTA405 og det låt bra, spesielt i mellomtone og på stemmer. Riktig vakkert, men manglet litt kontroll på Responsene. Men den var egentlig kjøpt for å spille på noen Audio Note høyttalere som jeg solgte da Responsene dukket opp.

    Neste forsøk nå er en T+A 1530 intergrert, og det viser seg å være en riktig bra match. Det er en kjapp og sprek forsterker som holder god kontroll på Responsene og selv om det er et lite komprosmiss som er inngått i toppen og mellomtonen så er helheten absolutt til å leve med. Dette er forøvrig en eldre modell med softdome.

    Sliter litt med rommet, for det er ikke så veldig stort, så det er ullsokker i bassportene og teppe på gulvet. Er rimelig fornøyd så langt, og det låter til tider riktig bra. Resten av oppsetter består av en DAC 20 fra Danish Audio Design (Ole Nielsen) og en Squeezebox. Samt 2,52 solid core kabel fra Biltema og noe Isodagreier fra DAC til forsterker.
     

    2m

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.02.2002
    Innlegg
    2.212
    Antall liker
    1.315
    Sted
    Skien...
    Torget vurderinger
    1
    Godt å se du har havna på rett vei igjen.... Gratulerer med nye ht ;D
     

    Jantry

    Medlem
    Ble medlem
    30.04.2002
    Innlegg
    22
    Antall liker
    0
    Torget vurderinger
    1
    Hei Gjestemedlem.
    Hvis du får mulighet for det, prøv en Bladelius Thor II . Etter mitt syn en knallgod forsterker som passer godt på Respons. Synes denne får ufortjent mye pepper fra mange. Med Art var det slettes ikke verken "analytisk, umusikalt eller kaldt"

    MVH Jan
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Jantry skrev:
    Hei Gjestemedlem.
    Hvis du får mulighet for det, prøv en Bladelius Thor II . Etter mitt syn en knallgod forsterker som passer godt på Respons. Synes denne får ufortjent mye pepper fra mange. Med Art var det slettes ikke verken "analytisk, umusikalt eller kaldt"

    MVH Jan
    Jeg det ser absolutt ut som et spennede valg. Skulle gjerne prøvd en slik, man kan ikke helt se hvor en slik skulle dukke opp fra og gi meg muligheten til å prøve den hjemme. Men skal ha den i tankene. Mest lyst har jeg vel på en Adyton B3, men det har jeg ikke råd til.. men lov å drømme er det vel. I allefall er jeg overbevist om at kjappe dymamiske forsterkere med store stømresever er veien å gå. T+Aen blir vel værende til jeg får anledning til å oppgradere. Og det kan jeg egentlig leve med, for det er en god forsterker som passer fint til Responsene.
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.814
    Antall liker
    2.805
    Torget vurderinger
    1
    Hei folkens!

    Hvordan vurderer dere lydsignaturen på Respons i forhold til elektrostater? Tenker konkret på Martin Logan i den bedre ende. Likeledes andre highend dynamiske høyttalere. Hva er Respons' største fordel i forhold til alt annet der ute??

    Jeg har begynt å se på Respons Grand Artist som en mulig kandidat ved oppgradering fra HF275. Lytterom ca 22kvm og godt dempet når jeg blir ferdig med oppussinga :D.

    mvh

    Odd Jorulv
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    Odd J skrev:
    Hei folkens!

    Hvordan vurderer dere lydsignaturen på Respons i forhold til elektrostater? Tenker konkret på Martin Logan i den bedre ende. Likeledes andre highend dynamiske høyttalere. Hva er Respons' største fordel i forhold til alt annet der ute??
    Ikke så lett å svare uten å hente frem alle klisjeene. Men hvis man ser på en film med et godt lydspor eller hører på en god liveplate så fornemmer man hvordan det høres ut der lyden er tatt opp. Banket det nettopp på døren eller kom lyden fra filmen? Slike spørsmål stiller man seg gjerne. De er også ekte fullrange-høyttalere hvor hele lydbildet henger godt sammen.
     

    Billa

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.06.2007
    Innlegg
    1.134
    Antall liker
    464
    Torget vurderinger
    2
    Odd J skrev:
    Hei folkens!

    Hvordan vurderer dere lydsignaturen på Respons i forhold til elektrostater? Tenker konkret på Martin Logan i den bedre ende. Likeledes andre highend dynamiske høyttalere. Hva er Respons' største fordel i forhold til alt annet der ute??

    Jeg har begynt å se på Respons Grand Artist som en mulig kandidat ved oppgradering fra HF275. Lytterom ca 22kvm og godt dempet når jeg blir ferdig med oppussinga :D.

    mvh

    Odd Jorulv
    Oppgraderte selv fra HF 275 til Respons Grand Artist D. Kjempeløft....
    Det eneste jeg har å utsette på Respons er at de nok krever litt luft rundt seg samt mye strøm.

    Jeg har aldri sammenlignet disse kandidatene dine men jeg mener bestemt at Respons i alle fall er bedre i bassen. Artist D går dypt og leverer mye energi i det lavfrekvente området samt at den er forbilledlig oppover.
    Du finner gode tester både i Fidelity og Hifi4all.dk.
     

    Odd J

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.07.2007
    Innlegg
    3.814
    Antall liker
    2.805
    Torget vurderinger
    1
    Takk for respons (he he) :D

    Har lest testene du sikter til. de er jo rent lyriske i sin lovprising, og de trykker på de riktige knappene hos meg (testene altså). Har liten mulighet til å få hørt de hos forhandler derfor denne runden på forumet.

    Jeg er vel på jakt etter noe varig denne gangen, har lyst til å slå meg til ro med et par (allment vedtatt) gode høyttalere og så bygge anlegget derfra. Trenger ikke imponatorlyd, vil ha den litt mørke, homogene og uanstrengte lyden av musikk og ikke hifi. Jeg har stigende apetitt på klassisk musikk, gjerne på SACD. Har merket meg at Persson er ivrig konsertgjenger og det skulle vel borge for at høyttalerne hans er gode på klassiske verker.

    Litt om lytterommet: 4,5 x 4m, 2,30 takhøyde. Har lyst til å legge kortflosset teppeflis på gulvet. Tre av fire vegger vil kles med selvlagde reoler for bøker/plater m.m. fra gulv til tak i et kombinert bibliotek og musikkrom.Vinduer i den siste sideveggen. Ingen planer om film osv, kun tokanals. Teppegulvet og bokhyllene skulle vel gi et godt dempet lytterom? Er det noen som steiler ved å sette et par Respons Artist i et slikt rom?? Det blir et utpreget egorom med en, toppen to Stressless'er i sweetspot.... :)

    Jeg har for vane å kjøpe hifi uhørt, det er en uting, men det blir sikkert slik denne gangen også. For meg er et par Respons Grand Artist et skikkelig trinn opp i high-end klassen, da er det greit å ha gjort litt hjemmelekser hvertfall :D
     

    henje

    Medlem
    Ble medlem
    04.01.2009
    Innlegg
    38
    Antall liker
    0
    har selv hatt toppmodellen den forrige til 85.000 høytaleren var bra den og har også lyttet til dagens toppmodell og må bare si at person er en av mange av de råeste til og overprise sine produkter på markedet den er bra men ikke verd prisen det skal bli moro å se neste gang han kommer med en oppgradering av toppmodellen
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn