Litt synd for deg, Fjernkontrollen, at selve essensen i en kristen julefeiring er å knele foran en granbusk og betale avlat til handelstanden.
Skjerp deg Pinky!!
Du vet bedre enn som så. Jo det gjør du!!
Litt synd for deg, Fjernkontrollen, at selve essensen i en kristen julefeiring er å knele foran en granbusk og betale avlat til handelstanden.
Det Pink skriver er langt mer rasistisk enn noe av FRP sin politikk som han har kritisert i mange år.At du beskylder folk for rasisme gidder jeg ikke rapportere engang. Det sier mer om deg enn om meg.Det er relativt åpenbart at fyrens forståelse av komplekse begreper som rasisme er like vaklende som hans språk, så akkurat det er lite å bry seg om.Vi vet at de hvite drikker mer alkohol ute på byen, altså mer omsetning for eierne av utestedet, så hvis flertallet av eierne er enig at det skal kun være adgang for hvite må de jo nå få lov til det.
Så man kan ikke være rasist hvis man er farget, bra å vite, eller er det bare bull.Ser at du bruker ordet fest når det kommer muslimene til gode og kristne julen den andre veien.Muslimene i borettslaget ville ikke feire den kristne julen ved å tilbe en granbusk påhengt en masse juggel samt gi sin hyllest til handelstanden.De sier at de ikke vil feire kristen jul, det skulle ikke koste de fem øre, de fikk tilbud om at andre skulle betale det.
Styret i borettslaget nektet altså feire jul pga at det er kristen tradisjon.
Så nå bør loven som nekter eiere av butikker, utesteder eller annet om at de ikke kan bestemme hvem som kan få tilgang fjernes.
Hvorfor skal ikke en som eier et sted bestemme hvem som får lov til å få adgang, det er vel værre og bruke andres penger til å feire din religions heligdag.
Pga denne saken så bør diskusjonen opp i tinget i Danmark.
De valgte å bruke pengene til en fest, med masse god mat og drikke, for store og små i hele borettslaget.
Som jeg har sagt tidligere, at du er mørkhudet viser hvorfor du har den holdning du har, du er faktisk den største rasisten her på forumet.
Hvis Pink Panter er en mørkhudet rasist, er det da rasisme, omvendt-rasisme, dobbelt omvendt-rasisme, eller rett og slett bare bull?
Jeg ser nå at utsagnet mitt ble litt.......merkelig. Jeg prøvde å tillegge den Fjerne en mening.Litt synd for deg, Fjernkontrollen, at selve essensen i en kristen julefeiring er å knele foran en granbusk og betale avlat til handelstanden.
Skjerp deg Pinky!!
Du vet bedre enn som så. Jo det gjør du!!![]()
Vel jeg er ikke sint ( ble brått veldig veldig inspirert av en tåpelig reklame for kutt i CO2 utslipp!! "Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet!" ), nei jeg er ikke skuffet heller.Jeg ser nå at utsagnet mitt ble litt.......merkelig. Jeg prøvde å tillegge den Fjerne en mening.Litt synd for deg, Fjernkontrollen, at selve essensen i en kristen julefeiring er å knele foran en granbusk og betale avlat til handelstanden.
Skjerp deg Pinky!!
Du vet bedre enn som så. Jo det gjør du!!![]()
Det vakre, rosa dyret gliser bredt.![]()
Det er nok ingen som nektes å feire sin jul i hjemmets lune rede. En større fare for nytelsen av feiringen, er vel at far blir full og slem og slår mor, velter juletreet, og pisser på det sånn ved halv tre-tiden på natten.Et styre i et borettslag skal forvalte pengene som alle beboerne har betalt inn til alle beboernes fordel, her har de utestengt en gruppe fra å feire sin religions mens de har brukt deres penger til å fremme sin helligdag.
Men det viktigste her er signalet de sender ut, hadde de bare tatt i mot pengene slik at de andre fikk feire jul så hadde ikke dette vært noe å diskutere, men at de nekter pga at det er kristen kultur, sv/ap folk kaller det en rasistisk handling.
Det blir spennende å se hva som skjer på lørdag da det skal være demonstrasjon igjennom borettslaget.
Id?...feirer.............. på tradisjonelt vis med god mat, fest, venner og alt som hører .........til.............
Han skriver i hvert fall bedre norsk enn deg.
Må ses i lys av hans innlegg på sentralen både her og andre steder. Ta og let, så skjønner du. Noen folk fortjener klysete behandling.Han skriver i hvert fall bedre norsk enn deg.
Klysete kommentar, men ganske typisk.
Nå bør ikke folk alltid få som de fortjener, men det er en annen sak.Må ses i lys av hans innlegg på sentralen både her og andre steder. Ta og let, så skjønner du. Noen folk fortjener klysete behandling.Klysete kommentar, men ganske typisk.Han skriver i hvert fall bedre norsk enn deg.
FrontPage Magazine - Wikipedia, the free encyclopediaKom ikke her og si at Saudi-Barbaria er tilbakestående, og at der ikke benyttes den aller mest moderne teknologi for kjøp og salg.
Saudi Offers “Castrated African Slave” for Sale on Facebook
FrontPage Magazine - Wikipedia, the free encyclopediaKom ikke her og si at Saudi-Barbaria er tilbakestående, og at der ikke benyttes den aller mest moderne teknologi for kjøp og salg.
Saudi Offers “Castrated African Slave” for Sale on Facebook
Det er vel bedre å feire jul enn å dra rundt hele verden for å spre hatet sitt.Uff ja, disse kristne. Jeg har hørt at den gjengen der ikke feirer Jul engang.
ere en tillfelldihet att detta er muslimer.
Hele innlegget ditt er bla bla bla bla de kristne sin feil.ere en tillfelldihet att detta er muslimer.
Er redd det ikke er det. "Vi" har vært der vi også. Men vår sivilisasjon har gått noen hundre år lenger fram enn deres.
Ser man på muslimenes kalender er de fortsatt i "den mørkeste middelalder"!!
Jeg tror ikke det nødvendigvis har mest med religionen i seg selv å gjøre, det er måten den praktiseres på som er avgjørende. De er mere"kollektivistiske" av seg i sin tro, og da er det lettere å blande troen inn i det politiske livet.
Religion og politikk er en dødbringende coctail!! Jeg mener fortsatt at den eneste måten å praktisere religion på er som en "personlig greie"!
Staten må for alt i verden være sekulær!! Problemet er at mange muslimer synes det er en dum ide, og de synes ( blir fortalt ) at demokrati er en dårlig ide og aldeles unødvendig! Det som er virkelig skremmende er de helt nedsnødde kristne mørkemenn som gjør felles front med islamister på dette området. Ikke fordi at de ser en alliert i islamistene, men de regner med å nedkjempe dem etter at de selv har fått uinskrenket makt!
Vanskelig dette med demokrati og trosfrihet når mange ønsker å bruke disse rettighetene til å "legge dem ned"!
Ja. Og bare noen 10-talls mennesker møtte opp når det ble demonstrert mot Islam i helgen. Hvilke av de tre demonstrasjonene var du med i da?I Norge går det 5000 i demonstrasjonstog mot Mohammed tegningene. Uka etter kommer det 500 når det arrangeres tog mot vold og terror.
Neppe. Jeg har ingen tro på opptog og demonstrasjoner mot eller for noe som helst. Stort sett fører slikt bare til at man blir assosiert med grupper og politiske pakkeløsninger jeg ikke har noe til overs for.Ingen av dem dessverre. Kunne gjerne gått i alle tre.
Jeg tror jeg vet hvilket du kunne gått i.
Hele innlegget ditt er bla bla bla bla de kristne sin feil.ere en tillfelldihet att detta er muslimer.
Er redd det ikke er det. "Vi" har vært der vi også. Men vår sivilisasjon har gått noen hundre år lenger fram enn deres.
Ser man på muslimenes kalender er de fortsatt i "den mørkeste middelalder"!!
Jeg tror ikke det nødvendigvis har mest med religionen i seg selv å gjøre, det er måten den praktiseres på som er avgjørende. De er mere"kollektivistiske" av seg i sin tro, og da er det lettere å blande troen inn i det politiske livet.
Religion og politikk er en dødbringende coctail!! Jeg mener fortsatt at den eneste måten å praktisere religion på er som en "personlig greie"!
Staten må for alt i verden være sekulær!! Problemet er at mange muslimer synes det er en dum ide, og de synes ( blir fortalt ) at demokrati er en dårlig ide og aldeles unødvendig! Det som er virkelig skremmende er de helt nedsnødde kristne mørkemenn som gjør felles front med islamister på dette området. Ikke fordi at de ser en alliert i islamistene, men de regner med å nedkjempe dem etter at de selv har fått uinskrenket makt!
Vanskelig dette med demokrati og trosfrihet når mange ønsker å bruke disse rettighetene til å "legge dem ned"!
Om noen år er det vel ingen kristne igjen i Egypt, men fy de koptiske kristne som kjemper for sin eksistens.
Når skal folk slutte å skylde på alt annet og se sannheten i øynene at det er ISLAM som er problemet .
I Kosovo er det heller ikke lenger mange kristne igjen, her har fredens religion ødelagt 150 kirker.
What Muslims Have Done To Kosovo - YouTube
Her ødelegger de en kirke i Indonesia
ISLAM IN INDONESIA: Church/Mosque Burnings - YouTube
Men fy til de som lager en Islam kritisk film.