Veldig trangt, men funker overraskende bra. Det er arvegods fra Helarn som eldste sønnen har overtatt. Sønnen og kona har kommet fram til at høyttalerne er noe store til rommet, så de blir erstattet av ProAc Response 1SC som Helarn også hadde stående i et hjørne. Utrolig hva de fant av utstyr i kriker og kroker når de gikk gjennom dødsboet. Tror det kommer til å spille meget bra med en Velodyne DD10 til de nederste oktavene.Så en smule trangt ut menfine ting det der
![]()
Selvforklarende!Her skjer et store ting! Jeg har byttet skruer på pickupen, fra sorte til sølvfargede. Låter ikke like mørkt og dempet lengre. Stor oppgradering!
Vis vedlegget 1099065
De får ca 70 cm til bakveggen når han lytter, så det blir noe lite ja. Tror ProAc funker bedre.Magnepan så opptil frontveggen... Oi. Har hatt magnepan i snart 20 år, de liker luft både foran og bak, siden derimot er ikke så kritisk.
Skruer gjør mer enn folk trorDa skruebytte på pickupen ga uante positive effekter på lyden, kom jeg på at gullfargede skruer burde virkelig gjøre susen. Tenk så mye glimmer det vil medføre! Som sagt, så gjort. Skruene ble byttet, og for en oppgradering!
Vis vedlegget 1099100
Må ha tøfler, har ikke råd til å varme opp huset grunnet skyhøye delekostnader til el-avfallet fra Japan.Tøfler? Snobb!
Men utsikt heller enn alter og skjerm er snobberi slik det skal være.
Tjihi.
Kyllingkostymet er flittig brukt i disse tider. Det beste er at det ikke puster, så det er som å kle på seg en plastpose. Trenger ikke badstue for å svette seg ned i vekt her, nei. Ble plutselig dobbeltvakt, så her skal natten tilbringes også.Gul frakk? Da er det seriøst!
Akkurat derfor jeg kjøpte den, ville ha mest flest mulig ampere for pengene. Lurer på å lodde på kondiser på input/output som anbefalt i databladet, for å få enda bedre regulering.Fint med LM340T12, da den klarer opp til 1,5A.
Ellers er huskeregelen for de almindelige 78xx, at t.eks. 78M12 er 500mA, 7812 er 1A, og 78S12 er 1,5A![]()
Dette er så spennende at det krever sin egen YouTube kanalNy dag, ny PSU og nye muligheter!
Vis vedlegget 1101244
Nå er jeg fryktelig spent på om noe går i lufta så det synger. Jeg har loddet ut og målt de kritiske potmetrene på PSUen som virker, loddet ut potmetrene i den som alltid smeller, justert etter den som virker, og loddet tilbake. Hvis teorien min funker, skal den gå såpass korrekt at ingenting slipper ut blå, magisk røyk. Nye potmetre for offset og middle voltage har den også fått, så jeg er optimistisk.
To be continued!
Hahahaha!Dette er så spennende at det krever sin egen YouTube kanal
Har denne herremannen i krypkjelleren, det holder i massevis. Han fucker opp det meste.Du burde få deg en Genie - eller kanskje du allerede har en som fucker det til.
Vis vedlegget 1101249
Hahahaha!
Ragwo gjør ting han ikke kan, bør være navnet på kanalen.