Proffens husgud

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    3.384
    Torget vurderinger
    4
    Har muso 1.gen. Tipper baffel hos meg er 40-45 cm fra bakvegg. Kan justere bass i app ift avstand til bakvegg.
    Usikker på hvordan bestå vi fungere. Det genereres mye bass og stivt/solid underlag er nok å foretrekke. Min står direkte på egensnekret møbel i heltre. Det fungerer bra.

Proffen

Æresmedlem
    Ble medlem
    12.01.2005
    Antall liker
    3.320
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    6
    Har muso 1.gen. Tipper baffel hos meg er 40-45 cm fra bakvegg. Kan justere bass i app ift avstand til bakvegg.
    Usikker på hvordan bestå vi fungere. Det genereres mye bass og stivt/solid underlag er nok å foretrekke. Min står direkte på egensnekret møbel i heltre. Det fungerer bra.
    Får tuske og luske den litt ut fra vegg da, og satse på at interiørsjefen ikke registrerer noe..... :ROFLMAO: Registrerer glatt at der er solide mengder med god bass, ja, også når nyhetsvignetten spilles...... Kan være jeg prøver meg frem med f eks Sonic Care dempeputer under etterhvert.....
    Skal utforske appen etter hvert. Kan være greit å skumme gjennom bruksanvisningen først, bare....
    Begrenset hvor mye den vil være i bruk ifht musikkgjengivelse, men nå er den koblet opp med arc aktivert, så da har vi jaffal fått en dugandes tv-høyttaler som tar seg av også tale, og hvor tv`ns høyttalere forblir tause.....
    Bestå-benken blir nok stående, så det er som det er.....

mvh
    Proffen

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn