ProAc´s venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.200
    Torget vurderinger
    49
    Nydelig oppsett OS ,og fine bilder :)
     

    x250

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.01.2006
    Innlegg
    758
    Antall liker
    12
    Sted
    porsgrunn
    Fine bilder kult oppsett ,spiller sikkert drittbra hørte d 25 hos lyric på noe naim utstyr å etter det ble det proac på meg å. ;D ;D
     

    OS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    11
    Torget vurderinger
    3
    Takker for lovord alle sammen!

    Ha en fin kveld!

    OS
     

    haden

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.09.2004
    Innlegg
    170
    Antall liker
    1
    Er det noen her på Proactråden som vet om hvem som hadde et par D80 for salg. Har menlig rotet bort tlfnr. ?!

    mvh
    tore
     

    Birdman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2005
    Innlegg
    2.828
    Antall liker
    10

    Kommer rett fra Ole nå, etter en kjapp "prøvekjøring". Hvis det er som noen her sier, at høyttalerne trenger inntil et halvt år med innspilling, da blir dette
    BRA!!!
    Anlegget låter allerede veldig bra, med mer eller mindre uinnspilte komponenter, så her skal det gå an å kose seg med musikk i tiden framover :D.
    Et skikkelig bra oppsett! Takk for "lytten", og gratulerer! :)

    Mvh. Frank
     

    Fl.D.P

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.10.2006
    Innlegg
    91
    Antall liker
    7

    Kommer rett fra Ole nå, etter en kjapp "prøvekjøring". Hvis det er som noen her sier, at høyttalerne trenger inntil et halvt år med innspilling, da blir dette
    BRA!!!
    Anlegget låter allerede veldig bra, med mer eller mindre uinnspilte komponenter, så her skal det gå an å kose seg med musikk i tiden framover  :D.
    Et skikkelig bra oppsett! Takk for "lytten", og gratulerer!  :)

    Mvh. Frank
    Sikke heldig at få dette opsettet at høre ;)
    kan jo ikke sådan bare komme forbi og lytte selvom jeg gerne ville :)
    Og ja det ser rigtigt flot ud,lækre dele....

    OS...er det muligt med et billede af højtaleren fra siden ??

    Flemming
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.200
    Torget vurderinger
    49
    Her er et bilde fra da jeg oppgraderte til D38 ,det er tatt litt fra siden .



     

    OS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    11
    Torget vurderinger
    3
    Her er et bilde fra da jeg oppgraderte til D38 ,det er tatt litt fra siden .
    Er det en Accuphase E-213 jeg skimter så vidt i bildet?

    OS
     

    costello

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    Jeg vil sterkt anbefale deg å kutte ut spikes'ene på ProAc og bruke skumputer som du får kjøpt hos Eltek. Det demper og isolerer bedre.
    Flott tråd!

    Prøvde myke puter fra Sonic Design og likte ikke helt det jeg hørte. Lyden ble for bløt og bassen for upresis. Men regner med at dette kan variere etter hva slags underlag de står på. Bruker nå Soundcare, ikke fordi det utgjør så stor forskjell fra de originale spikes, men fordi jeg føler de står mer stødig på disse. Enklere også dersom underlaget er litt skjevt.

    Flotte bilder!

    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: 666

    Fl.D.P

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.10.2006
    Innlegg
    91
    Antall liker
    7
    Tak skal du have E.I.A
    De er jo superflotte også fra siden :)
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.200
    Torget vurderinger
    49
    Er det en Accuphase E-213 jeg skimter så vidt i bildet?

    OS
    Det er E213 ja ,en fantastisk, liten integrert sak fra Accuphase  ;)
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.200
    Torget vurderinger
    49
    Flott tråd!

    Prøvde myke puter fra Sonic Design og likte ikke helt det jeg hørte. Lyden ble for bløt og bassen for upresis. Men regner med at dette kan variere etter hva slags underlag de står på. Bruker nå Soundcare, ikke fordi det utgjør så stor forskjell fra de originale spikes, men fordi jeg føler de står mer stødig på disse. Enklere også dersom underlaget er litt skjevt.

    Flotte bilder!

    mvh
    Det samme opplevde jeg , diskant og mellomtone ble mere behagelig ,men det gikk utover bassens presisjon .
    På D38 brukte jeg Viprapod med stort hell ,disse ødelegger ikke bassen på samme måte som andre myke underlag .
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.200
    Torget vurderinger
    49
    Tak skal du have E.I.A
    De er jo superflotte også fra siden :)
    Hvis du trykker på www under avataren min er det en liten samling bilder ;)

    mvh
     

    costello

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.10.2004
    Innlegg
    1.334
    Antall liker
    123
    Torget vurderinger
    2
    :D

    Fantastisk flotte bilder, dette E.I.A.!!!

    Forsterkeriet ser også ut til å være i orden! McIntosh'en ser da rimelig rå ut, da... :)

    Hmm...kanskje dersom jeg blir lei av de svarte Naim-boxene...

    mvh
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.245
    Antall liker
    3.200
    Torget vurderinger
    49
    :D

    Fantastisk flotte bilder, dette E.I.A.!!!

    Forsterkeriet ser også ut til å være i orden! McIntosh'en ser da rimelig rå ut, da... :)

    Hmm...kanskje dersom jeg blir lei av de svarte Naim-boxene...

    mvh
    Takker :)

    Jeg har desverre enda tigode å høre Naim ,men etter hva jeg har lest ligger det i den gata jeg liker , med fokus på musikken ;)
     

    lydbjørn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Innlegg
    3.164
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    Likte hjemme hos "deg" repotasjen i seneste Fidelity, og et nydelig anlegg har du fått deg, både etisk og sikkert lydmessig helt i toppklasse, men det var en liten ting som man lurer på, prøvde du Proac Future 0.5 på andre forsterkere enn Accouphausen, eller ga du opp på første førsøk?.

    Som du kanskje vet, så sitter jeg ennå med Proac Future One, og man klarer ikke å kvitte seg med de så lett. Så her kommer 1000.- kr. spørsmålet, tror du Jeff Rowland, A. R., Cary, Naim, eller er kanskje Chapter Precise det beste alternativet?.

    Tror det blir en oppgradering av forsterkeri, men hva skal man gå for?.

    Som du kanskje vet, så drives Proac Future One ennå av Krell 400 XI, men denne er vel i en litt annen divisjon?.



    Hadde Response 2.5 med Accuphase E306V (2x100 Int) for noen år siden, det er vel noe av det mest estetiske jeg har hatt, ProAcén i Yew og Accuphase med sitt litt tidløse design, det hele var toppet med Accuphase E65V cd spiller, kan faktisk savne dette til tider, feelgood faktoren var enorm ;D ......

    ProAc=Professional Acustic, om ikke jeg husker helt feil.....

    mvh
     

    Lexluthor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    519
    Antall liker
    51
    Torget vurderinger
    2
    Det samme opplevde jeg , diskant og mellomtone ble mere behagelig ,men det gikk utover bassens presisjon .
    På D38 brukte jeg Viprapod med stort hell ,disse ødelegger ikke bassen på samme måte som andre myke underlag .
    Putene jeg bruker er ikke fra SonicDesign men et annet svensk merke som Eltek forhandler "TEMA ISOLATOR" (?). De er en overlevning som jeg brukte med hell på de gamle ProAc 2.5. Jeg har faktisk ikke prøvd de nye spikes'ene som nå leveres med ProAc så kanskje de fungerer bedre på D38 ??? Gulvet er bygget opp av hel eikeparkett og er langtfra dødt. Men selv med de myke putene har jeg har fin stram bass og meget presist og dypt lydbilde (sammenlignet med ProAc 2.5). Jeg skal montere de orginale spikes'ene som fulgte med D38 og se om det endrer lydbildet til det bedre. Siden du fikk så bra resultat med Vibrapod så kanskje jeg skal prøve dette også - men jeg trodde at myke puter var myke puter og Vibrapod var spesielt designet for elektronikk.....  Jeg har i hvert fall likt teorien bak myke puter og høyttaleren er stein dau når jeg banker på toppen - og det er umulig å se eller kjenne at høyttaleren kommer i bevegelse selv om jeg spiller høyt med heftig bass.
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.287
    Antall liker
    3.439
    Torget vurderinger
    4
    Det ser ut som om jeg får tak i ett par D38 :D Anbefalinger til forsterker ?
    Har Hegel H200 nå og regner med at den ikke holder helt mål. Jeg er på utkikk etter integrert pga kona/plass. Gjerne classe A/Rør.
     

    Slinger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2002
    Innlegg
    1.030
    Antall liker
    45
    Torget vurderinger
    4
    Det ser ut som om jeg får tak i ett par D38 :D Anbefalinger til forsterker ?
    Har Hegel H200  nå og regner med at den ikke holder helt mål. Jeg er på utkikk etter integrert pga kona/plass. Gjerne classe A/Rør.
    Hva med denne?


    Tester den hjemme nå og er mildt sagt imponert over den.
    Nøytral og vellydene med en ganske stram og mektig bass.
    Vurderer selv et kjøp av effektrinnet på 90 watt.
    Her er den på tilbud.
    http://www.audiofil.no/tilbud.htm
     

    Slinger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2002
    Innlegg
    1.030
    Antall liker
    45
    Torget vurderinger
    4
    Det går meget bra! Jeg spiller vanligvis ikke så høyt at 30W er noe problem. Men som vanlig med klasse a høres den mye kraftigere ut enn 30W.

    OS
    Accuphase er en av få som ikke forteller brukeren at forsterkeren går over i klasse A/B etter at klasse A wattene er brukt.

    Så den gir en god del mer enn de oppgitte 30 wattene. ;)
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.287
    Antall liker
    3.439
    Torget vurderinger
    4
    Hva med denne?


    Tester den hjemme nå og er mildt sagt imponert over den.
    Nøytral og vellydene med en ganske stram og mektig bass.
    Vurderer selv et kjøp av effektrinnet på 90 watt.
    Her er den på tilbud.
    http://www.audiofil.no/tilbud.htm
    Har sett litt på den og den virker som noe å teste ut :)
     

    OS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    11
    Torget vurderinger
    3
    Accuphase er en av få som ikke forteller brukeren at forsterkeren går over i klasse A/B etter at klasse A wattene er brukt.

    Så den gir en god del mer enn de oppgitte 30 wattene. ;)
    Hvor har du dette tullet fra? Accuphase A-30 er en ren klasse A forsterker og yter 30W i klasse A ved 8 Ohm. Det er ikke slik at den yter 30W klasse A og f.eks 40W klasse AB. Nå er det riktignok flere som har målt A-30 til mere enn 30W i 8Ohm (den klipper ved 58W i 8Ohm) men den er ren klasse A hele veien og ikke bare opp til ett visst punkt.

    Så vidt meg bekjent er alle rene klasse A forsterkere slik. De er klasse A hele veien men dersom det opplyses noe annet slik som du skriver, ja da er det snakk om en klasse AB forsterker. Det er nettopp det om er poenget med betegnelsen A og AB; og kunne skille de fra hverandre.

    Alle klasse AB forsterkere derimot kjører i klasse A opp til en viss effekt og AB deretter.

    OS
     

    Slinger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2002
    Innlegg
    1.030
    Antall liker
    45
    Torget vurderinger
    4
    Hvor har du dette tullet fra? Accuphase A-30 er en ren klasse A forsterker og yter 30W i klasse A ved 8 Ohm. Det er ikke slik at den yter 30W klasse A og f.eks 40W klasse AB. Nå er det riktignok flere som har målt A-30 til mere enn 30W i 8Ohm (den klipper ved 58W i 8Ohm) men den er ren klasse A hele veien og ikke bare opp til ett visst punkt.

    Så vidt meg bekjent er alle rene klasse A forsterkere slik. De er klasse A hele veien men dersom det opplyses noe annet slik som du skriver, ja da er det snakk om en klasse AB forsterker. Det er nettopp det om er poenget med betegnelsen A og AB; og kunne skille de fra hverandre.

    Alle klasse AB forsterkere derimot kjører i klasse A opp til en viss effekt og AB deretter.

    OS
    Dette tullet har jeg fra en skribent i High Fidelity ;)

    Her er sitatet og du kan selv dobbeltsjekke i det aktuelle bladet.
    Riktignok var det A-60 men jeg tror A-30 er en lignende konstruksjon.

    Sitat:
    (Principielt har du rätt. Om det inte var en Accuphase hadde det väret et 100 Watt steg med upp til 50 Watt i klasse A. Accuphase gör det den andre vägen runnt och siger 50 Watt klasse A och nämner intet om at den giver det duppelte i klasse AB.


    Jeg kan bara svara for A60 som jeg selv har. Den mätade vi på HF - nummer 8/2004 (och jeg tror A50 och A50V er nästan likadan).

    Med 0,02% distortion mätade vi 100 / 190 / 335 Watt i 8 / 4 / 2 ohm. Om du kan acceptera 1% THD är det omkring 110 / 200 / 390 Watt.
    Bedömt på den effekt der dras (ca. 400 Watt) passer det fint med 50-60 Watt klass A i 8 ohm.

    Svarat er så: 50-60 Watt klass A och op til 100-110 Watt klass AB.)

    Jeg sjekket bruksanvisningen til A-30 nå og den sier:
    170 watt på tomgang og 260 watt maks.
    Dette er vel det sikreste tegnet på at dette er en klasse A/B konstruksjon.

    For en ren klasse A forsterker trekker like mye strøm på tomgang som den gjør på maks.

    Ps,hvis det er noen som er bedre bevandret enn meg i forsterkerteknologi så ser jeg gjerne at dere oppklarer evt feil her.

    Mvh
     

    OS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    11
    Torget vurderinger
    3
    Alle klasse AB forsterkere derimot kjører i klasse A opp til en viss effekt og AB deretter.

    OS
    Jeg må korrigere meg selv litt. Setningen ovenfor skulle være:

    Alle klasse AB forsterkere derimot kjører i klasse A opp til en viss effekt og klasse B deretter.
     

    gs

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    235
    Antall liker
    96
    Torget vurderinger
    4
    Bruker Rogue 99 Magnum som pre, funker utmerket sammen med D25. Tror vel at Rogue har noe av samme signaturen på utstyret sitt. Så den integrerte 90w burde funke fint. Blir utprøving av 90w slutt trinnet fra Rogue på meg i nærmeste fremtid.
     

    OS

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    1.587
    Antall liker
    11
    Torget vurderinger
    3
    Dette tullet har jeg fra en skribent i High Fidelity ;)

    Her er sitatet og du kan selv dobbeltsjekke i det aktuelle bladet.
    Riktignok var det A-60 men jeg tror A-30 er en lignende konstruksjon.

    Sitat:
    (Principielt har du rätt. Om det inte var en Accuphase hadde det väret et 100 Watt steg med upp til 50 Watt i klasse A. Accuphase gör det den andre vägen runnt och siger 50 Watt klasse A och nämner intet om at den giver det duppelte i klasse AB.


    Jeg kan bara svara for A60 som jeg selv har. Den mätade vi på HF - nummer 8/2004 (och jeg tror A50 och A50V er nästan likadan).

    Med 0,02% distortion mätade vi 100 / 190 / 335 Watt i 8 / 4 / 2 ohm. Om du kan acceptera 1% THD är det omkring 110 / 200 / 390 Watt.
    Bedömt på den effekt der dras (ca. 400 Watt) passer det fint med 50-60 Watt klass A i 8 ohm.

    Svarat er så: 50-60 Watt klass A och op til 100-110 Watt klass AB.)

    Jeg sjekket bruksanvisningen til A-30 nå og den sier:
    170 watt på tomgang og 260 watt maks.
    Dette er vel det sikreste tegnet på at dette er en klasse A/B konstruksjon.

    For en ren klasse A forsterker trekker like mye strøm på tomgang som den gjør på maks.

    Ps,hvis det er noen som er bedre bevandret enn meg i forsterkerteknologi så ser jeg gjerne at dere oppklarer evt feil her.

    Mvh
    Det var ikke pent av meg å skrive "dette tullet" ;)

    Det kan nok være du har rett men det viktigste er at de holder det de lover i databladet og det ser det ut til at Accuphase gjør med god margin.
     

    Slinger

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    21.04.2002
    Innlegg
    1.030
    Antall liker
    45
    Torget vurderinger
    4
    Det kan nok være du har rett men det viktigste er at de holder det de lover i databladet og det ser det ut til at Accuphase gjør med god margin.
    Databladet er meget godt,men målingene er mye bedre!
    Så de holder hva de lover med god margin.
    Kunne ha tenkt meg å prøvd A-30 selv jeg.... ;)
     

    lydbjørn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Innlegg
    3.164
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    Så dere mener at Accuphase kan være nøkkelen til god lyd i Proacene?.

    Det er mange som har byttet Future serien pga. for dårlig elektronikk, og har hørt nevnte merke hos Lyrich (Tor), og synes det høres meget bra ut, selv om de har masse ekstra på produktene sine.

    Pratet med Lyrich i dag, og som sagt det er bedre elektronikk som behøves, og en større bank konto :p.

    Tar vel å bytter over nyttår, men til hva?.
     

    lydbjørn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Innlegg
    3.164
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    Denne diskusjonen ang. type elektronikk etc. ble vel avsluttet for en god stund siden, men nye har kommet til, og det hadde vært moro og hørt hva dere mener.

    Når det gjelder om.s og Proac 0.5, så er vel også det et avsluttet kapitel, men leste som sagt hjemme hos, i nyeste Fidelity, og der ble det påpekt igjen at Accuphase og Proac (Future) ikke passet noe særlig godt sammen, noe som jeg forsatt er meget uenig i, men uansett så er valget gjort, og gleder meg virkelig til ny elektronikk på nyåret 8).



    Så dere mener at Accuphase kan være nøkkelen til god lyd i Proacene?.

    Det er mange som har byttet Future serien pga. for dårlig elektronikk, og har hørt nevnte merke hos Lyrich (Tor), og synes det høres meget bra ut, selv om de har masse ekstra på produktene sine.

    Pratet med Lyrich i dag, og som sagt det er bedre elektronikk som behøves, og en større bank konto :p.

    Tar vel å bytter over nyttår, men til hva?.
     

    Lexluthor

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    26.02.2002
    Innlegg
    519
    Antall liker
    51
    Torget vurderinger
    2
    Så dere mener at Accuphase kan være nøkkelen til god lyd i Proacene?.

    Det er mange som har byttet Future serien pga. for dårlig elektronikk, og har hørt nevnte merke hos Lyrich (Tor), og synes det høres meget bra ut, selv om de har masse ekstra på produktene sine.
    Jeg skulle gjerne ha hørt Future-serien.... Når det gjelder Response-serien så er de ikke spesielt kresne så lenge man bruker bra produkter. Det er mao mange alternativer til god lyd med ProAc og egne preferanser til hva som er viktigst i lydbildet vil være utslagsgivende. Etter ha brukt en rekke forskjellige forsterkere så synes jeg amerikanske forsterkere (i den grad de har en fellesnevner) fungerer bra med ProAc. Det beste jeg har hørt har vært Conrad-Johnson rør og Mark Levinson transistor. Du får igjen det du serverer dem og man finner kjapt ut hva som er bra hifi. Skal du handle i Lyrics sortiment ville nok Accuphase vært førstevalget - også foran Cary.......
     

    lydbjørn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Innlegg
    3.164
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    De er litt annerledes, men den gode Proac lyden er der, og som S. Tyler sa når jeg pratet med han på tlf. This is the best loudspeaker I ever have made (Future), but the people choice may be the another model, because this is different.

    Som andre Proac,er blomstrer de, når de får god elektronikk, men Proac Studio 3 var ikke i nærheten så kravstore som disse, heller ikke Tablette serien, eller respons serien for den saks skyld.

    Det blir som sagt et bytte på nyåret, men det er et litt ukjent merke det blir byttet til ( i Norge), men da får de nok en hel match 8).

    Vi ligger litt etter Patos tråden ennå.... ;D.



    Jeg skulle gjerne ha hørt Future-serien.... Når det gjelder Response-serien så er de ikke spesielt kresne så lenge man bruker bra produkter. Det er mao mange alternativer til god lyd med ProAc og egne preferanser til hva som er viktigst i lydbildet vil være utslagsgivende. Etter ha brukt en rekke forskjellige forsterkere så synes jeg amerikanske forsterkere (i den grad de har en fellesnevner) fungerer bra med ProAc. Det beste jeg har hørt har vært Conrad-Johnson rør og Mark Levinson transistor. Du får igjen det du serverer dem og man finner kjapt ut hva som er bra hifi. Skal du handle i Lyrics sortiment ville nok Accuphase vært førstevalget - også foran Cary.......
     

    Fl.D.P

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    20.10.2006
    Innlegg
    91
    Antall liker
    7
    De er litt annerledes, men den gode Proac lyden er der, og som S. Tyler sa når jeg pratet med han på tlf. This is the best loudspeaker I ever have made (Future), but the people choice may be the another model, because this is different.

    Som andre Proac,er blomstrer de, når de får god elektronikk, men Proac Studio 3 var ikke i nærheten så kravstore som disse, heller ikke Tablette serien, eller respons serien for den saks skyld.

    Det blir som sagt et bytte på nyåret, men det er et litt ukjent merke det blir byttet til ( i Norge), men da får de nok en hel match 8).

    Vi ligger litt etter Patos tråden ennå.... ;D.
    Og hvilken højtaler mon dette så er ??

    Har du forøvrigt hørt Focus audio Master3 ??
    De spiller ganske flot med en helt utrolig bass. :)
    Men prisen her i DK... :'(
    havde jeg penge og plads,var jeg ikke i tvivl ,så blev det Focus Master....
    se evt mere på
    www.vassagohifi.com

    ikke en reklame.
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Ja, fortell om høyttalerne!

    Er enig i at ProAc er såpass nøytrale at de lett kan tunes etter hvilken lyd man ønsker. Men hva tror dere om forsterkere mellom 20 og 30.000,-? Fortrinnsvis til D 15.

    Jeg har lyst til å prøve AVI´s integrerte. Andre tips? Gjerne spillere også. Lector? Copland? EMC1-UP?
     
    S

    smog

    Gjest
    Ja, fortell om høyttalerne!

    Er enig i at ProAc er såpass nøytrale at de lett kan tunes etter hvilken lyd man ønsker. Men hva tror dere om forsterkere mellom 20 og 30.000,-? Fortrinnsvis til D 15.

    Jeg har lyst til å prøve AVI´s integrerte. Andre tips? Gjerne spillere også. Lector? Copland? EMC1-UP?
    NAIM ;)
     
    O

    OldBoy

    Gjest
    Jeg har hørt ProAc D25 + Bryston 4B SST hos en kamerat. Resten av elektronikken er jeg usikker på, kan ikke gå rundt og huske på alt, men bra var det, åkke som.

    Får du tak i noe brukt Bryston, holder du vel budsjettet ditt, nytt blir det kanskje litt vel dyrt.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn