Power-Buy Januar 2020 - Elementer til linjekilde? (Vifa TC9FD18-08 / TG9FD10-08)

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • JCP

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.04.2014
    Innlegg
    780
    Antall liker
    368
    Sted
    Moss
    Hvor godt fungerer linjekilder om de står inntil bakvegg og (antagelig for nær) sidevegg?
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord

    JCP

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.04.2014
    Innlegg
    780
    Antall liker
    368
    Sted
    Moss
    Den ene sideveggen er i hovedsak stuevindu med gardiner, den andre sideveggen er ikke vegg i det hele tatt, men pussa lecapipe og Aduro 9 før rommet åpnes både til sides og bakover... I det store hele en ganske alminnelig høyttalere-i-rekkehusstua-utfordring som forhåpentligvis kan løses med dempesofa og dsp.

    Et mer vesentlig spørsmål for en somlekopp som meg, er vel hvor stor oppbevaringsplass 50 3,5''-elementer med emballasje trenger før de blir brukt til noe nyttig...?
     

    JCP

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.04.2014
    Innlegg
    780
    Antall liker
    368
    Sted
    Moss
    Jøss, da er det antagelig høyere waf på emballasjen enn på det ferdige produktet! 😁
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord
    Den ene sideveggen er i hovedsak stuevindu med gardiner, den andre sideveggen er ikke vegg i det hele tatt, men pussa lecapipe og Aduro 9 før rommet åpnes både til sides og bakover... I det store hele en ganske alminnelig høyttalere-i-rekkehusstua-utfordring som forhåpentligvis kan løses med dempesofa og dsp.
    Ikke så ulikt dette prosjektet her, vindu venstre / pipe og åpent rom ut til høyre (ikke mitt) :

    LineArray.jpg
     
    Sist redigert:

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord
    Det begynner å bli så billig at ein ikkje har råd til å la være. Prøvelytten hos deg ga absolutt meirsmak!
    Du får ta deg en ny tur ved anledning, nå som begge høyttalerne er oppe og spiller :)
    Det er forskjell å spore... :)
     

    Snickers-is

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    18.249
    Antall liker
    16.223
    Sted
    Østfold
    Dere virker helt låst på Tymphany, er det prisen som gjør dette? Om man for eksempel dobler eller tredobler prisen snakker vi jo allikevel "svært billige oppgraderinger" sett i hifisammenheng. Jeg tror det er både TB, Seas, Visaton, Eton, Wavecor, SB Acoustics, og ikke minst Scan Speak å oppdrive om man tillater en litt høyere pris. Jeg vet at man kan gjøre en variant på Seas sin FU10RB som gir veldig god både diskant og hele veien nedover (til fullrange å være). I dette antallet skal det ikke være noe problem å ta frem en slik, og den vil gi betydelig bedre bass enn TC9. Dessuten burde dere også kikke på Tectonic TEBM46 med det samme dere er i gang. Jeg har selv erfaring med mange av disse driverne, og jeg ville på ingen måte plassere TC9 eller TG9 særlig høyt på den lista, men billige er de da.
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord
    Dere virker helt låst på Tymphany, er det prisen som gjør dette?
    I all hovedsak pris og gode/riktige egenskaper mtp bruk i linjekilde. Formfaktor er viktig (for å minimalisere center-center (CC) avstand) samme er membranareal ifht CC. At TC/TG9 ruller litt oppover i toppen passer bra med linjens naturlige avrulling i samme område.
    Samtidig er det flere andre kommersielle referanser /andre selvbygg med topp anerkjennelse som har brukt disse.

    Sistnevnte er definitivt en psykologisk faktor ved valg/kjøp.

    Jeg skulle gjerne ha eksperimentert litt med andre drivere men mitt tid-/forbruksbudsjett tillater det ikke :)
    Er TC9/TG9 best? Niks. Gjør de jobben? Jepp :)
     
    Sist redigert:

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.506
    Antall liker
    14.210
    Sted
    Langesund
    Må jo være enig med nest siste taler her. I så ambisiøse prosjekter skal liksom elementprisen holdes på 6-7 kkr. Nei sett av 30kkr og det vil bli en helt annen høyttaler.
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord
    Enig at bedre element bør = bedre lydkvaliteter, men ikke sikkert det er der innsatsen i økt kostnad gir mest effekt.
    Spar linjen for basstjeneste og putt ekstrakronene der heller = enda bedre arbeidsvilkår for linjen.

    Uhøytidelig sammenligning, basert på noen få parametere :)

    sammenligning_linje.png
     
    • Liker
    Reaksjoner: t.h

    Glennooo

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.07.2013
    Innlegg
    312
    Antall liker
    267
    Jeg lurer på om det ikke hadde vært gøy å teste den nye SB10PGC21-4. (Kunne sverge på at Dynabel hadde 50,- i avslag på det for et øyeblikk siden, men.)
    Enig med deg der, blir det aktuelt å kjøpe en haug av dem elementene, er jeg med!

    -Glenn
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord
    Jeg lurer på om det ikke hadde vært gøy å teste den nye SB10PGC21-4. (Kunne sverge på at Dynabel hadde 50,- i avslag på det for et øyeblikk siden, men.)
    Enig med deg der, blir det aktuelt å kjøpe en haug av dem elementene, er jeg med!
    Hvis de er tilgjengelig via samme utsalgssted som TC9 hentes fra så er det ingen problem å slenge med noen andre enkle tillegg.
    Oppdateres når pris/sted er spikret.
     

    AAaF

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2007
    Innlegg
    1.034
    Antall liker
    147
    Dere virker helt låst på Tymphany, er det prisen som gjør dette? Om man for eksempel dobler eller tredobler prisen snakker vi jo allikevel "svært billige oppgraderinger" sett i hifisammenheng. Jeg tror det er både TB, Seas, Visaton, Eton, Wavecor, SB Acoustics, og ikke minst Scan Speak å oppdrive om man tillater en litt høyere pris. Jeg vet at man kan gjøre en variant på Seas sin FU10RB som gir veldig god både diskant og hele veien nedover (til fullrange å være). I dette antallet skal det ikke være noe problem å ta frem en slik, og den vil gi betydelig bedre bass enn TC9. Dessuten burde dere også kikke på Tectonic TEBM46 med det samme dere er i gang. Jeg har selv erfaring med mange av disse driverne, og jeg ville på ingen måte plassere TC9 eller TG9 særlig høyt på den lista, men billige er de da.
    Har tenkt på det samme. Tipper ein kan få FU10 vesentlig billigare enn 500kr/stk dersom ein kjøper 2-300. Men denne skaper jo litt større CC avstand. Tectonic er jo mindre, ergo positivt for CC, men prisen går jo ein del opp, ikkje bare stk pris, men at det også må fleire.

    Mulig at TC/TG9 er ein bra mellomveg for oss hobbyfolk, må jo hugse på at det er relativt lite R&D ute og går, så ikkje sikkert det blir særleg betre med betre element, i og med at vi kanskje har ramla oppi eit par hull på vegen som har vel så mykje å sei.
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord
    Har her lagt til et par parametere, men ikke poengsatt oppstillingen. Jeg tror alle fire er ypperligere kandidater, men like er de ikke.
    Hvilken som "er best" vil bli et resultat av hvordan resten av systemet ser ut - og ikke minst personlige preferanser.

    Full range? Dedikert bassystem? Diskant i tillegg?
    Hvordan forskyver det oppstillingen?

    sammenligning_linje3.jpg


    TC9 gjør en god jobb som fullrange, høyest Sd(tot) - kan suppleres med diskant / bassystem om man ønsker ytterligere optimalisering.
    TEBM Sd (tot) i forhold er betydelig lavere, dedikert bassystem bør muligens planlegges helt fra begynnelsen?
    FU10 ser ut til å være i samme kategori som TC9
    SB10, lavere Fs, krever mindre EQ i bunn?

    Bare for ordens skyld - PowerBuy er låst til TC9 men jeg tar gjerne inn andre elementer også om de er tilgjengelige fra samme utsalgssted :)
    Pr dd så er det Parts-Express som har beste tilbud (105kr/TC9), ferdig momset/fortullet inn.
     
    Sist redigert:

    Snickers-is

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    18.249
    Antall liker
    16.223
    Sted
    Østfold
    Dere virker helt låst på Tymphany, er det prisen som gjør dette? Om man for eksempel dobler eller tredobler prisen snakker vi jo allikevel "svært billige oppgraderinger" sett i hifisammenheng. Jeg tror det er både TB, Seas, Visaton, Eton, Wavecor, SB Acoustics, og ikke minst Scan Speak å oppdrive om man tillater en litt høyere pris. Jeg vet at man kan gjøre en variant på Seas sin FU10RB som gir veldig god både diskant og hele veien nedover (til fullrange å være). I dette antallet skal det ikke være noe problem å ta frem en slik, og den vil gi betydelig bedre bass enn TC9. Dessuten burde dere også kikke på Tectonic TEBM46 med det samme dere er i gang. Jeg har selv erfaring med mange av disse driverne, og jeg ville på ingen måte plassere TC9 eller TG9 særlig høyt på den lista, men billige er de da.
    Har tenkt på det samme. Tipper ein kan få FU10 vesentlig billigare enn 500kr/stk dersom ein kjøper 2-300. Men denne skaper jo litt større CC avstand. Tectonic er jo mindre, ergo positivt for CC, men prisen går jo ein del opp, ikkje bare stk pris, men at det også må fleire.

    Mulig at TC/TG9 er ein bra mellomveg for oss hobbyfolk, må jo hugse på at det er relativt lite R&D ute og går, så ikkje sikkert det blir særleg betre med betre element, i og med at vi kanskje har ramla oppi eit par hull på vegen som har vel så mykje å sei.
    Jeg kan godt undersøke hva som er mulig å få til med FU10.

    Tectonic vet jeg vi kan få en kurant pris på. Men de har en annen interessant egenskap. De har nemlig et veldig stabilt spredningsmønster, og låter således mer som en brukbar diskant enn veldig mye annet på markedet. Jeg hadde kontakt med produsenten for en del år siden, men kan sikkert få tak i dem igjen.

    Med de antallene vi snakker om her er det både kurant å få tak i ting direkte fra produsent (om man er aktør i bransjen selv), og det er ganske greit å få laget en egen variant om man ønsker det. Det var derfor jeg nevnte TB med karbonfibermembran. Tror kanskje jeg har FR på dem på en annen PC. Har vel også noen få av de driverne liggende.

    EDIT: Det er også mulig Seas har et "cut sides" chassis til FU10RB.
     

    AAaF

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2007
    Innlegg
    1.034
    Antall liker
    147
    Jeg kan godt undersøke hva som er mulig å få til med FU10.

    Tectonic vet jeg vi kan få en kurant pris på. Men de har en annen interessant egenskap. De har nemlig et veldig stabilt spredningsmønster, og låter således mer som en brukbar diskant enn veldig mye annet på markedet. Jeg hadde kontakt med produsenten for en del år siden, men kan sikkert få tak i dem igjen.

    Med de antallene vi snakker om her er det både kurant å få tak i ting direkte fra produsent (om man er aktør i bransjen selv), og det er ganske greit å få laget en egen variant om man ønsker det. Det var derfor jeg nevnte TB med karbonfibermembran. Tror kanskje jeg har FR på dem på en annen PC. Har vel også noen få av de driverne liggende.

    EDIT: Det er også mulig Seas har et "cut sides" chassis til FU10RB.
    Personlig synes eg dette høres interessant ut, men det er Halair som er sjefen her.
    Det var derfor jeg nevnte TB med karbonfibermembran. Tror kanskje jeg har FR på dem på en annen PC.
    Her var det litt for mykje forkortingar til at eg skjønte kva du meinte.... Er med på PC!:p
     

    Aurjan

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.12.2004
    Innlegg
    59
    Antall liker
    14
    Sted
    Sykkylven
    Jeg er også åpen for alternative element om disse har et potensiale for å løfte sluttresultatet betydelig! (Men det er jo ofte det som kanskje er utfordringen...ingen garanti for at sluttresultatet blir bedre..!)
     

    W.Sand

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    2.977
    Antall liker
    4.257
    Sted
    moelv
    Torget vurderinger
    2
    Før man hopper på alternative elementer, sjekk hvilket kassevolum som kreves.
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.460
    Antall liker
    2.119
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Bare et spørsmål fra sidelinjen her. Hvorfor er det ikke inntresangt å bruke båndelementer i linjekilden. Er det pris, tilgang, eller uegnet ??
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord
    Skal en inn med bassystem og har ambisjoner om diskant også, så er utvalget langt større enn TC9 som dette PB dreier seg om.
    Min påstand - TC9 er et Kinderegg, med relativt enkle midler kan man skape seg et system som kan skape myyye god lyd, enkelt :)
     

    Leikis Lyd

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.05.2006
    Innlegg
    5.460
    Antall liker
    2.119
    Sted
    Kyrksæterøra
    Torget vurderinger
    12
    Skal en inn med bassystem og har ambisjoner om diskant også, så er utvalget langt større enn TC9 som dette PB dreier seg om.
    Min påstand - TC9 er et Kinderegg, med relativt enkle midler kan man skape seg et system som kan skape myyye god lyd, enkelt :)
    Så du mener man ikke trenger bass/sub til slike linjekilder som du har ?
     

    soundscape

    Æresmedlem
    Ble medlem
    21.09.2005
    Innlegg
    10.939
    Antall liker
    32.902
    Sted
    Nordre Follo
    Torget vurderinger
    17
    Skal en inn med bassystem og har ambisjoner om diskant også, så er utvalget langt større enn TC9 som dette PB dreier seg om.
    Min påstand - TC9 er et Kinderegg, med relativt enkle midler kan man skape seg et system som kan skape myyye god lyd, enkelt :)
    Med en rad bånddiskanter og bassystem i tillegg så havner man jo i en helt annen prisgruppe også. Går ut fra pris/ytelse hele tiden har vært tema her.
     

    Kalle Klovn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Innlegg
    3.607
    Antall liker
    3.202
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Skal en inn med bassystem og har ambisjoner om diskant også, så er utvalget langt større enn TC9 som dette PB dreier seg om.
    Min påstand - TC9 er et Kinderegg, med relativt enkle midler kan man skape seg et system som kan skape myyye god lyd, enkelt :)
    Så du mener man ikke trenger bass/sub til slike linjekilder som du har ?
    Så lenge man ikke bygger et system helt uavhengig av kostnad, så blir det hele en avveining. Selv foretrekker jeg langt mer areal i bassen enn det en array med tg9 eller tc9 leverer. Samtidig tar man belastningen og forvrengningen betraktelig med på fulltonene dersom de blir avlastet i bunn. Ulempen er at «mye bass» er dyrere enn «mye mellomtone». Når det gjelder toppen så synes jeg det funker såpass godt med en bånddiskant, slik at jer er usikker på om det er stor kost/nytte ved å utvide busjettet mye der.

    Selv har jeg aldri kjørt full-range med eq, slik Halair gjør, men det et ikke utenkelig at det er en killer til prisen, samtidig som man kan oppgradere videre på den basisen.
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord
    Så du mener man ikke trenger bass/sub til slike linjekilder som du har ?
    "Trenger" er høyst individuelt og svaret gjelder naturligvis ikke for alle - men ja, om man vil så kan man fint kjøre disse uten støtte i bunn/topp.
    Med EQ/DSP så får man løftet bunn/topp slik at en god og jevn frekvensrespons fra 30hz-17khz. Mer er mulig med gode tilnærminger(konstruksjon)/forsterkerkraft.

    Om man har større ambisjoner så kan linjekildene enkelt suppleres med egen bassystem som avlaster linjene for den tyngste jobben.
    Fra ca 10.000kr (elementer + enkle materialer) så er det mulig å lage et system som kan overraske de fleste :)

    Med en rad bånddiskanter og bassystem i tillegg så havner man jo i en helt annen prisgruppe også. Går ut fra pris/ytelse hele tiden har vært tema her.
    Nettopp, samt unngå kompleksitet for å oppnå et helhetlig system :)

    ...men det et ikke utenkelig at det er en killer til prisen, samtidig som man kan oppgradere videre på den basisen.
    Det er akkurat det man kan, om man skulle ende opp med å ønske enda mer i bunn - eller ønsker å ta ULF-frekvensene i hjemmekinoen til uante høyder (bunn??) så er det bare å supplere med dedikerte sub/bassystemer. Synd at du bor litt langt unna KK, kunne hatt mye nytte av å hatt ørene dine foran linjene mine :)
     
    Sist redigert:

    JENO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2003
    Innlegg
    2.599
    Antall liker
    1.377
    Sted
    Saksvik - Trøndelag
    For min del er nok dette prosjektet kun aktuelt med en rimelig driver som TG9/TC9. Viser det seg at konseptet fungerer som forventet, så er det mulig det blir en mk2 med høyere ambisjoner på driversiden.

    En annen mulig driver er Dayton ND91. Den har rikelig x-max, og bør gi brukbart med bass.
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord
    En annen mulig driver er Dayton ND91. Den har rikelig x-max, og bør gi brukbart med bass.
    Den har nok bedre kobling mot bunn ja, på bekostning av topp.
    Angående "...bør gi brukbart med bass" så anbefaler jeg, for de som kan, å oppleve hva en linjekilde leverer før jakten på mer starter.
    Ja, det er bare 3,5"elementer, men det er 40-50stk av dem som gir et areal tilsvarende 12-16" pr side. Og det er mer enn nok til å gi frekvensbunnen et fysisk bidrag til lytteopplevelsen eller "kropp" til klassiske instrumenter :rolleyes:
     

    AAaF

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2007
    Innlegg
    1.034
    Antall liker
    147
    For min del er nok dette prosjektet kun aktuelt med en rimelig driver som TG9/TC9. Viser det seg at konseptet fungerer som forventet, så er det mulig det blir en mk2 med høyere ambisjoner på driversiden.

    En annen mulig driver er Dayton ND91. Den har rikelig x-max, og bør gi brukbart med bass.
    No var eg heldig og hørte, og vart definitivt overraska over kor djupt bassen gjekk. Det som mangla, var den fysiske delen av bassen, "skyvet" om du vil. No sit ein langt bak i rommet til Halair, dette har nok litt å sei for at bassen var såpass overraskande.

    Eg, som nok liker å spille høgare enn dei aller fleste, vart også noko overraska kor høgt det kunne spille før ein hørte det vart anstrengt, tatt i betraktning at dei ikkje kan flytte allverden med luft. Eg ville nok fyllt på i bunnen, sidan eg som nemt liker å spille temmelig høgt i ny og ned. Du kunne spille godt over normalt lyttenivå, så det er tilsynelatande bra headroom for normalt lyttenivå.

    Vil absolutt anbefale ein prøvelytt før ein drar til viare.
     

    JENO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2003
    Innlegg
    2.599
    Antall liker
    1.377
    Sted
    Saksvik - Trøndelag
    Ja, jeg skal prøve Peerless, siden den er velprøvd og førstevalg hos folk med høyere ambisjoner enn meg.

    Jeg regner med at jeg starter med et par søyler, og fyller på litt i bunn ved eventuelt behov.
     

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord
    AAaF

    Bare synd du fikk oppleve kun en av mk2´ne da den andre ikke var operativ - så høyre side var med mk1-linje :rolleyes:
    Men som system så fikk linjeprinsippet vist seg ok frem. Takk for hyggelig besøk :)


    Øvrige - ila romjulen så blir det samling av endelige bestillinger, slik at totalpris for de respektive kan beregnes - samlebestillingen blir gjort ila uke1 8)

    Riktig god jul til alle :)
     

    sofferud

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.02.2004
    Innlegg
    233
    Antall liker
    81
    Sted
    Kjeller
    Øvrige - ila romjulen så blir det samling av endelige bestillinger, slik at totalpris for de respektive kan beregnes - samlebestillingen blir gjort ila uke1 8)

    Riktig god jul til alle :)
    Er det mulig å slenge med 2 Tang Band fra parts express på bestillingen?
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.240
    Antall liker
    8.200
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Skal en inn med bassystem og har ambisjoner om diskant også, så er utvalget langt større enn TC9 som dette PB dreier seg om.
    Min påstand - TC9 er et Kinderegg, med relativt enkle midler kan man skape seg et system som kan skape myyye god lyd, enkelt :)
    Med en rad bånddiskanter og bassystem i tillegg så havner man jo i en helt annen prisgruppe også. Går ut fra pris/ytelse hele tiden har vært tema her.
    Ja slenger mann på et par greie diskanter, så drar man jo fort på 10 000,- til.
    8 stk 15" 15 000,- + kasser
    Ja dæven for en forandring det blir.
     

    kaap

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2004
    Innlegg
    3.446
    Antall liker
    2.630
    Sted
    Mo i Rana
    Torget vurderinger
    5
    Tanken er å supplementer med diskant og bass her iallefall. Deles aktivt. Blir iMagic knockoff design-ish :p

    God jul :)

    PS: Disse er kanskje litt for lite effektiv pr dB for å bruke som Atmos kanaler... 4 stk i tak.. for eks?
     
    Sist redigert:

    Halair

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.10.2014
    Innlegg
    1.605
    Antall liker
    1.708
    Sted
    Sandefjord
    Er det mulig å slenge med 2 Tang Band fra parts express på bestillingen?
    Gitt at de har på lager ved bestillingspunkt så skal vi nok kunne få til det :)
    PB kommer på en kroner så ta høyde for at jeg ikke ønsker å legge ut for alt og alle 100% :)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn