F
fjellvåk
Gjest
Det var visstnok ikke det han gjorde...Valentino skrev:Så dere? Harvey HYSJET på oss!
http://www.dagbladet.no/2011/03/02/sport/vm_i_holmenkollen/ski-vm_2011/ski/alex_harvey/15650477/
Det var visstnok ikke det han gjorde...Valentino skrev:Så dere? Harvey HYSJET på oss!
Regner med det, men det betyr ingenting, vi tror det vi vil tro, uansett..Valentino skrev:Og det vil han vi skal tro?!![]()
Vi får inderlig håpe at så ikke skjer. At det blir arrangert OL i Oslo eller noesomhelst sted i Norge for den saks skyld, altså.Kjendis skrev:det er bare sjansespill å arrangere ol i Oslo gryta.
Spiller ingen rolle. Folkefestfolket er så innstilt på folkefest at om de sitter i solskinn og ser innspurten, ikke ser en dritt pga tåka eller står fast i kø ved T-banen mens løpet går spiller liten rolle. Maling i trynet, hipp-hipp hurra og krampekos blir det uansett. Hver sin lyst.Asbjørn skrev:Så hvorfor har skattebetalerne i Oslo punget ut 1 800 millioner kroner for et prestisjeanlegg som ingen kan se på den årstiden det er ment å brukes? Øhhh,... beats me. ???
Jeg mener det ble sagt på en eller annen TV-kanal at Skiforbundet søkte om å få flytte arrangementet til midten av februar, nettopp på grunn av det lave skydekket vi erfaringsmessig har i begynnelsen av mars, men fikk nei fra FIS.vredensgnag skrev:Det er vel helt konkret ikke tåke, men lavt skydekke, og helt naturlig for denne tiden av året.
Var på Tryvann med noen utenlandske venner som ville stå på ski for et par uker siden, da lå skydekket slik at det var som et lokk utover hele fjorden, og vi kunne se ned på det - meget vakkert. Vi befant oss i nydelig sol.
Men som regel ligger det litt høyere, og da tetter det til alt. Meteorologisk er det ikke definert som tåke i regionen, og dermed ser statistikken tilforlatelig ut (6%), men i virkeligheten er det forjævlig.
Tidligere på vinteren er det ikke tilsvarende skydekke - vi har hatt uker med blå himmel, og litt senere ut på våren så vil skybas løfte seg, og ligge godt over Kollen.
Men fordi arrangørene er noen tradisjonsbundne fjols passer de på å legge dette til verst tenkelige tidspunkt, siden de alltid har ligget i dette tidspunktet.
Jeg tror doping ble uhipt.Zomby_Woof skrev:Klikka litt på TV'n før jeg gikk på jobb i formiddag, reprise fra '82.
Ved mellomtid var det:
Norge
Sovjetunionen
DDR
Tsjekkoslovakia
Finland
Sverige
Nå, 28 år etter, finnes tre av seks stater fortsatt. Jaggu har det skjedd ting i mellomtida!
Jeg tror kommunismen falt. Liker forslaget ditt. Men jeg anser likevel mitt for å være både mer optimistisk og mer realistisk. ;Doddgeir skrev:Jeg tror doping ble uhipt.Zomby_Woof skrev:Klikka litt på TV'n før jeg gikk på jobb i formiddag, reprise fra '82.
Ved mellomtid var det:
Norge
Sovjetunionen
DDR
Tsjekkoslovakia
Finland
Sverige
Nå, 28 år etter, finnes tre av seks stater fortsatt. Jaggu har det skjedd ting i mellomtida!
Skummel?Valentino skrev:Klatremus Johaug lot dem prøve seg i den første bakken, men tre bakker senere var håpet ute for både svensker og finner, gitt. Og Steira kan bli skummel på tremila.
Med barberte legger blir hun ustoppelig.BT skrev:Skummel?Valentino skrev:Klatremus Johaug lot dem prøve seg i den første bakken, men tre bakker senere var håpet ute for både svensker og finner, gitt. Og Steira kan bli skummel på tremila.![]()
![]()
![]()
Jepp, Johaug imponerte i går. Er nesten naturstridig at den lille frøkna skvetter fra de andre. Men hu har jo ikke så mye å dra opp bakkene da og det hjelper jo....Valentino skrev:Klatremus Johaug lot dem prøve seg i den første bakken, men tre bakker senere var håpet ute for både svensker og finner, gitt. Og Steira kan bli skummel på tremila.
Er jo svært i samsvar med naturen at lette folk går fort i bratte bakker.cybervision_ skrev:Er nesten naturstridig at den lille frøkna skvetter fra de andre.
Herlig!ErosLoveking skrev:arrogant jævel!