OSL2O11 Holmenkollen

Hva synes du om VM?

• Vekk meg når det hele er over.

Stemmer: 0 0.0%
  • Dette blir århundrets opplevelse.

• Jeg bryr meg bare om kulturarrangementene i sentrum.

• Jeg er mest opptatt av dama til Northug.

• Jeg drømmer bare om Johaug.

• Alt var mye bedre før.

• Jeg håper på Northug-fiasko.

• Jeg er mest opptatt av skismøringen.

• Nå blir det telt ved løypa, termos med noe sterkt, norske flagg og beksømsko!

• Håper hele ski-VM forsvinner i Kollen-tåka.

• Totalt antall stemmer
    0

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Sniff

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.09.2005
    Antall liker
    94
    Tusen takk! Lever en stund på det- han mistet forøvrig ikke skia. Men staven knakk!

Mvh
    Sniff

U

utgatt60135

Gjest
    KW skrev:
    Lyngen skrev:
    Canales skrev:
    bedre enn pressebilder jeg har sett fra situasjonen.
    Jeg trodde det var et pressebilde :).
    Ja, det var jeg også ganske overbevist om, det er ikke mindre enn et kongebilde og viser virkelig hvilken bragd Northug har utført for ikke å gå overende.
    Skia hans er jo faktisk under skia til han som faller :eek: :eek:
    Han mistet vel skia si om jeg ikke husker helt feil og kanskje var det redningen for Northug.
    Jeg synes det er moro å prøve å finne ut hva som egentlig skjedde. Når jeg studerer det enda engang så er det tydelig at Northug ikke hopper over skien, men går heldigvis fri under. Og hviterusseren faller ut mot siden og kneet hans som kunne felt Petter går ikke ut til siden men ganske rett frem. Det gjør at Petter ikke møter noen stor motstand og bare skyver skien lett unna og passerer såvidt. Hvorfor hviterusseren faller er for meg et større mysterium. Her er det plass til konspirasjonsteorier ;). Det ser iallefall klønete ut om det ikke var noen hard kant i snøen eller noe slikt. Nei, forresten... heller noe som lugger.

http://www.nrk.no/sport/meisterskap/ski-vm-2011/nyheter/1.7536688

Karla

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.02.2007
    Antall liker
    5
    cash 63 skrev:
    Karla skrev:
    Ja, du har nog rätt BT.

En reflektion för mig som var ung på 80-talet:
    Hellre en personlighet som Northug än en Gunde. Men ännu hellre en Wassberg.
    Mannen från vidderna som inte sa ett ord i onödan. ;D
    Om inte Gunde selv var en personlighet, så var ivartfall moren hans det, kommer ihåg från ungdoms konkuranser (ca 2.5km)
    att gamla tanten sprang brevid og hoja og skrek langs løypa
    Var det inte våra gemensamma vänner som på fyllan ringde upp GundeMor ibland? Hon
    var väl en rätt pratglad tant ;D

Sniff

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.09.2005
    Antall liker
    94
    Lyngen skrev:
    KW skrev:
    Lyngen skrev:
    Canales skrev:
    bedre enn pressebilder jeg har sett fra situasjonen.
    Jeg trodde det var et pressebilde :).
    Ja, det var jeg også ganske overbevist om, det er ikke mindre enn et kongebilde og viser virkelig hvilken bragd Northug har utført for ikke å gå overende.
    Skia hans er jo faktisk under skia til han som faller :eek: :eek:
    Han mistet vel skia si om jeg ikke husker helt feil og kanskje var det redningen for Northug.
    Jeg synes det er moro å prøve å finne ut hva som egentlig skjedde. Når jeg studerer det enda engang så er det tydelig at Northug ikke hopper over skien, men går heldigvis fri under. Og hviterusseren faller ut mot siden og kneet hans som kunne felt Petter går ikke ut til siden men ganske rett frem. Det gjør at Petter ikke møter noen stor motstand og bare skyver skien lett unna og passerer såvidt. Hvorfor hviterusseren faller er for meg et større mysterium. Her er det plass til konspirasjonsteorier ;). Det ser iallefall klønete ut om det ikke var noen hard kant i snøen eller noe slikt. Nei, forresten... heller noe som lugger.

http://www.nrk.no/sport/meisterskap/ski-vm-2011/nyheter/1.7536688
    Grundig og god analyse det der ;) Tror du har rett.
    Grunnen til at hviterusseren faller tror jeg ligger i en blanding av sure lår, taktomslag fra en liten oppoverkneik til utformodus og snø som begynner å bli litt slapp og hauete noen steder.

Mvh
    Sniff

U

utgatt60135

Gjest
    Sniff skrev:
    Grunnen til at hviterusseren faller tror jeg ligger i en blanding av sure lår, taktomslag fra en liten oppoverkneik til utformodus og snø som begynner å bli litt slapp og hauete noen steder.
    Jeg har lagt merke til at flykrasj ofte er en blandig av uheldige sammefallende årsaker, så du har nok rett.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn